HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Tää on just se kohta mistä puhun ja adviikka tällä hetkellä se focus point sodassa.
Hyvin bakhmut kaltainen asetelma päällä tuolla.
katso liitettä 260426
Joo ja nyt kun tuo pistää tunnistetuista tappioista listaa, ni huolestuttavaa Ukrainan tykistön menetys.
Välillä päiviä milloin menee 3-5 haupitsia/panssarihaupitsia.
Uusien saaminen ei ole niin helppoa. Nuo lancet dronet on todellinen ongelma. Jospa niihin jokin ratkaisu löytyy.

En vaan usko että tuo ryssän rypäle mitään isosti muuttaa jos se ei ohjaudu. Loogista olisi että siihenkin ruuvataan sellanen liitopommi kitti, sitten se tehokkaampi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ja nyt kun tuo pistää tunnistetuista tappioista listaa, ni huolestuttavaa Ukrainan tykistön menetys.
Välillä päiviä milloin menee 3-5 haupitsia/panssarihaupitsia.
Uusien saaminen ei ole niin helppoa. Nuo lancet dronet on todellinen ongelma. Jospa niihin jokin ratkaisu löytyy.

En vaan usko että tuo ryssän rypäle mitään isosti muuttaa jos se ei ohjaudu. Loogista olisi että siihenkin ruuvataan sellanen liitopommi kitti, sitten se tehokkaampi.
Tuskin mikään yksittäinen asejärjestelmä muuttaa mitään, mutta kokonaisuudessa taas hyvinkin vittumaista. Koko asetelma muutenkin adviikassa sen näköinen, että ryssät kerääntyneet reunoille ja pommittavat kirjaimellisesti aivan paskaksi kaiken tuolta. Tuo "pussi" on sen kokoinen että kaikkialle tuolla voi vaikuttaa tykistöllä monesta suunnasta.
 
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, seuraus Suomi liittyi Natoon.
Venäjä lähettää porukkaa Suomen rajalle, seuraus Suomi sulkee rajan kaikelta liikenteeltä. Pointti on juuri tuo kaikelta liikenteeltä, rekkaralli Kazakstaniin, Uzbekistaniin sekä Kirgisiaan taitaa loppua. Ja niiden tavaroiden lopullisesta määränpäästähän on tainnut vallita yksinmielisyys? Venäjän ystävätkin kehuvat kuinka pakotteet eivät toimi.

Venäjä ampui taas itseään jalkaan kun teki tunneperäisen toimenpiteen.





 
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, seuraus Suomi liittyi Natoon.
Venäjä lähettää porukkaa Suomen rajalle, seuraus Suomi sulkee rajan kaikelta liikenteeltä. Pointti on juuri tuo kaikelta liikenteeltä, rekkaralli Kazakstaniin, Uzbekistaniin sekä Kirgisiaan taitaa loppua. Ja niiden tavaroiden lopullisesta määränpäästähän on tainnut vallita yksinmielisyys? Venäjän ystävätkin kehuvat kuinka pakotteet eivät toimi.

Venäjä ampui taas itseään jalkaan kun teki tunneperäisen toimenpiteen.





"Venäjän ystävätkin kehuvat kuinka pakotteet eivät toimi."

Tällainen tapa kommunikoida on kyllä jäätävä.
Pitäisikö nyt esittää, että pakotteet oikeasti toimivat kuten niiden kerrottiin toimivan etten olis enää "venäjän ystävä"?
 
Jos ja jos. Jos tädillä olisi munat niin hän olisi setä.
Eli et pysty ymmärtämään sitä, että on poikkeuksellista, että niitä on tullut parissa päivässä yhtä paljon kuin normaalisti kuukaudessa.

Eli mielestäsi pitäisi pitää rajat auki ja ottaa kaikki halukkaat tänne?
 
Eli et pysty ymmärtämään sitä, että on poikkeuksellista, että niitä on tullut parissa päivässä yhtä paljon kuin normaalisti kuukaudessa.

Eli mielestäsi pitäisi pitää rajat auki ja ottaa kaikki halukkaat tänne?
Taidat vetää ääripäästä ääripäähän.
Onko se total off tai miljoona matua?

Vai olisko...
off matuille
 
No sittenhän sulla on runsaasti videoita näistä? Odotan innolla linkkejäsi.
Koska nyt itse ensiksi väitit, että vasta tämän jälkeen Venäjä käytti rypälepommeja, niin laita sä niitä linkkejä jotka todistaa pointtisi. Mulla on muutakin tekemistä kuin alkaa etsiä linkkejä ja vääntää sun kanssa asiasta. Menee samaan sarjaan kuin vääntäisi koronauskovaisten kanssa..
 
Koska nyt itse ensiksi väitit, että vasta tämän jälkeen Venäjä käytti rypälepommeja, niin laita sä niitä linkkejä jotka todistaa pointtisi. Mulla on muutakin tekemistä kuin alkaa etsiä linkkejä ja vääntää sun kanssa asiasta. Menee samaan sarjaan kuin vääntäisi koronauskovaisten kanssa..
Ei. Sinä sanoit että koko sodan niin ala laittaa linkkejä.
Mähän en sun väittämiä ala todistamaan vaan sinä itse teet niin.

Voit myös jättää öyhötyksen pois ja toimitat vaan sen koko sodan materiaalit mitä sanoit. Hyvin helppoa pitäisi olla sinulle omien juttujesi mukaan.
 
Eli et pysty ymmärtämään sitä, että on poikkeuksellista, että niitä on tullut parissa päivässä yhtä paljon kuin normaalisti kuukaudessa.

Eli mielestäsi pitäisi pitää rajat auki ja ottaa kaikki halukkaat tänne?

Kyllä se ymmärretään, päämajasta on vain tullut uudet ohjeet miten tätä ryssän masinoimaa "pakolaistilannetta" pitää kommentoida. Se pitää spinnata lännen ja Suomen omaksi syyksi. Sama tapahtui Israelin ja Hamasin välisessä sodassa. Venäjä ei katos tee koskaan mitään väärin, syy on aina muualla.

Naton laajeneminen on hyvä esimerkki tästä. Ei suostuta myöntämään että ryssä ajoi ihan omalla toiminnallaan baltit ja meidät puolustusliiton jäseniksi. Ryssän käytös ja etupiiriajattelu on syynä siihen miksi Ukrainakin haluaa integroitua mieluummin länteen kuin pysyä roistovaltion etupiirinä.
 
Kyllä se ymmärretään, päämajasta on vain tullut uudet ohjeet miten tätä ryssän masinoimaa "pakolaistilannetta" pitää kommentoida. Se pitää spinnata lännen ja Suomen omaksi syyksi. Sama tapahtui Israelin ja Hamasin välisessä sodassa. Venäjä ei katos tee koskaan mitään väärin, syy on aina muualla.

Naton laajeneminen on hyvä esimerkki tästä. Ei suostuta myöntämään että ryssä ajoi ihan omalla toiminnallaan baltit ja meidät puolustusliiton jäseniksi. Ryssän käytös ja etupiiriajattelu on syynä siihen miksi Ukrainakin haluaa integroitua mieluummin länteen kuin pysyä roistovaltion etupiirinä.
"Sama tapahtui Israelin ja Hamasin välisessä sodassa. Venäjä ei katos tee koskaan mitään väärin, syy on aina muualla."

Mitäs tässä tapahtui? Mites ryssä nyt päässäsi on tuollakin sodassa?
 
Eli et pysty ymmärtämään sitä, että on poikkeuksellista, että niitä on tullut parissa päivässä yhtä paljon kuin normaalisti kuukaudessa.

Eli mielestäsi pitäisi pitää rajat auki ja ottaa kaikki halukkaat tänne?

Lue nyt se mun alkuperäinen postaus asiasta uudelleen, josko se sitten (jopa sinulle) aukeaisi, mikä minun pointtini oikeasti oli, ja mitä mieltä olen rajojen auki pitämisestä asylum roskasakille.

On taas niin vähä-älyistä saivartelua...
 
Kyllä se ymmärretään, päämajasta on vain tullut uudet ohjeet miten tätä ryssän masinoimaa "pakolaistilannetta" pitää kommentoida. Se pitää spinnata lännen ja Suomen omaksi syyksi. Sama tapahtui Israelin ja Hamasin välisessä sodassa. Venäjä ei katos tee koskaan mitään väärin, syy on aina muualla.

Naton laajeneminen on hyvä esimerkki tästä. Ei suostuta myöntämään että ryssä ajoi ihan omalla toiminnallaan baltit ja meidät puolustusliiton jäseniksi. Ryssän käytös ja etupiiriajattelu on syynä siihen miksi Ukrainakin haluaa integroitua mieluummin länteen kuin pysyä roistovaltion etupiirinä.

Haista nyt vittu saatanan tollo, kaikkea perkeleen vähä-älyistä kuonaa se kela elättääkin.
 
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, seuraus Suomi liittyi Natoon.
Venäjä lähettää porukkaa Suomen rajalle, seuraus Suomi sulkee rajan kaikelta liikenteeltä. Pointti on juuri tuo kaikelta liikenteeltä, rekkaralli Kazakstaniin, Uzbekistaniin sekä Kirgisiaan taitaa loppua. Ja niiden tavaroiden lopullisesta määränpäästähän on tainnut vallita yksinmielisyys? Venäjän ystävätkin kehuvat kuinka pakotteet eivät toimi.

Venäjä ampui taas itseään jalkaan kun teki tunneperäisen toimenpiteen.






Vai Suomi ampuu itseään jalkaan? Ensin meni Venäjän kauppa, sitten perästä Kazakstan, Uzbekistan jne. Pitäisihän nuo musulmaanit pystyä heittämään helvettiin ilman koko rajan sulkemistakin. Erillisenä asian voi sitten miettiä pakotteiden kiristystä. No varmaan junalla menee vielä tavaraa. Nyt meillä on haavoittuvuus kun pidetään tätä globaalia laittoman siirtolaisuuden ruljanssia pyörimässä ja annetaan kenen tahansa tulla sisään ja heittäytyä turvapaikanhakijaksi. Lopettaahan tuo pitäisi monestakin syystä, eikä vähiten siksi että Venäjä voi meitä sillä kuumotella. Ja jos tulisikin oikea romahdus Venäjällä, sitten vasta kusessa oltaisiinkin.
Päivänselvää että tuossa joukossa on ollut pakotteiden kiertoa Venäjälle, mutta kyllä esim. Kazakstan on aidosti kasvava talous ja viennille mahdollisuus. Ei näitä masinoi Roopelin ja makhakin salaseura, vaan Suomen valtio ja sen poliitikot, suomalaiset virkamiehet ja suomalainen yrityselämä.
Kazakhstan is the most prosperous and economically developed country in Central Asia. Since the 2000s, Kazakhstan has seen impressive economic growth driven by market-oriented reforms, abundant mineral resources extraction, and strong FDI. Sustained economic growth has transformed the country into an upper middle-income economy. European Union is the largest trading partner of Kazakhstan.
 
Lue nyt se mun alkuperäinen postaus asiasta uudelleen, josko se sitten (jopa sinulle) aukeaisi, mikä minun pointtini oikeasti oli, ja mitä mieltä olen rajojen auki pitämisestä asylum roskasakille.

On taas niin vähä-älyistä saivartelua...

Eikö sinusta ole Venäjän tehtävä hoitaa omaa rajavalvontaa niin, ettei paperittomia ihmisiä kulje Venäjän läpi Suomeen? Näissä tilanteissa Venäjän rajavalvonta on pettänyt jo kahdesti. Ensimmäisen kerran kun paperittomat ovat tulleet Venäjälle ja toisen kerran kun päästetään ylittämään rajaa ilman matkustusasiakirjoja. Pitäisikö Venäjän ensiksi parantaa omaa rajavalvontaa ja vasta sen jälkeen puuttua siihen miten Suomi hoitaa raja-valvontaa?

Ei todellakaan rajoja tulisi pitää auki roskasakille.
 
Sanoit että koko sodan käyttänyt.
Tossa sanotaan että aikovat käyttää (kesä 2023)... mitä ainakin nyt tapahtui... (alkutalvi 2023)

Mutta jos näitä olisi käytetty pitkin sotaa kuten sanoit näistä löytyisi paljon videomateriaalia ihan ryssien kuvaamana propagandaan.
Tässä on nyt iso ero "koko sodan ajan" vs "juuri nyt lähiaikoina tapahtunut"

Ymmärrätkö?
Mä vähän luulen ettet tiedä yhtään mistä väittelet.
 
Sanoit että koko sodan käyttänyt.
Tossa sanotaan että aikovat käyttää (kesä 2023)... mitä ainakin nyt tapahtui... (alkutalvi 2023)

Mutta jos näitä olisi käytetty pitkin sotaa kuten sanoit näistä löytyisi paljon videomateriaalia ihan ryssien kuvaamana propagandaan.
Tässä on nyt iso ero "koko sodan ajan" vs "juuri nyt lähiaikoina tapahtunut"

Ymmärrätkö?
Mä vähän luulen ettet tiedä yhtään mistä väittelet.
Olisi kannattanut lukea juttu loppuun asti.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom