HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Zelenskyi haluaa sodan jatkuvan siihen pisteeseen, että Ukraina on vain enemmän ja enemmän kusessa. Toki tuon tekee pelkästään tyhmyyttään.
Älä viitsi taas. Historia osoittaa, että ryzzille pitää laittaa vastaan. Vertaa Suomen ja Balttian maiden kohtalo. Vaikka Suomi soti vastaan, silti täällä kuoli vähemmän porukkaa kuin Latviassa jne. Me saimme elää rauhassa, kun taas Balttian maat elivät ryzzien sorron alla vuosikymmeniä.
 
Älä viitsi taas. Historia osoittaa, että ryzzille pitää laittaa vastaan. Vertaa Suomen ja Balttian maiden kohtalo. Vaikka Suomi soti vastaan, silti täällä kuoli vähemmän porukkaa kuin Latviassa jne. Me saimme elää rauhassa, kun taas Balttian maat elivät ryzzien sorron alla vuosikymmeniä.
Tottakai sodittiin vastaan, mutta myös rauha solmittiin. Ja millä ehdoin vielä!👍
 
Kuka tekee noi excalibur gps ohjatut 155mm murkulat? Vähän epäselväksi jäänyt että onko RTX, BAE, vai kuka tästä nyt saa diiliä? Luulisin että näille suurin akuutti kysyntä kaikista.
 
Onkohan suomen mediakin nyt ryssä? tai oikeastaan kaikki
Ketjun sekopäiltä kommenttia asap

ps. mitäs tästäkin sanottiin wink wink
Täytyy todella ihmetellä, miten nyt taas Suomen mätäisen median mielipide kelpaa? Loppujen lopuksi tuo koko juttu on spekulaatiota. Mun neutraaleissa kirjoissa joka osapuolella olisi motiivi räjäyttää putki ja tekijä ei ole tosiaankaan selvinnyt.
 
Eikö Venäjällä kuole sotilaita? Syntyykö Venäjällä koko ajan lisää sitten valmiita sotilaita? Outo kysymys...
Venäläisiä on enemmän ylipäätänsä. Onko sulla muuten noin yleisesti jotain mua vastaan, alkaa vähän huomaamaan sellaista että sä olet kovin usein kuittailemassa mulle tai tarttumassa mun kommentteihin. Niin vedetään nyt kerralla tää selväksi, kerro harmittaako joku niin voin koittaa selventää. Mut alkaa riittään. Ihan siis oikeesti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom