HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO



Tosta takaisinostosta on niin paljon uutisia että totta taitaa olla eikä propagandaa. Maailman toiseksi vahvimman armeijan kalustotappiot taitaa olla juuri niin isot kun on väitetty. Jokaisen räjähtäneen vehkeen mukana menee aina solttuja, kohta taitaa käydä niin että rintamalla taistelee rinnakkain pohjoiskorealaiset ja sudanilaiset kaverukset Ukrainalaisia natseja vastaan! Kenelläköhän on moti kohdallaan ja kuka antautuu heti kun on mahdollista.

venäjänhän pitäisi nyt olla sotataloudessa ja pyörittää tehokkaasti sekä sisäistä talouttaan ja tuottaa valtavat määrät kalustoa asevoimilleen. Kauanko kulissit vielä pysyvät pystyssä?
 
Ukrainassa laitettu koko ryssän armeija ja maan miehet pari kertaa jo kaikki hautaan.
Veikkaan että jatkossakin näin tulee käymään monta kertaa. Alkanut miettiä ketä siellä enää oikeasti tappelee kun kaikki on mennyt. Monta kertaa.
Eihän edes "Kievin facebook" väitä kuin reilun 300000 kuolleen ja se on aika paljon pienempi lukema kuin venäläisten käytössäolevat asevoimat yhteensä. Joten alkaa vähän ote lipsumaan näiden "minä-vastaan-lammakset"-liekitysyritystesi kanssa :unsure:
 
Eihän edes "Kievin facebook" väitä kuin reilun 300000 kuolleen ja se on aika paljon pienempi lukema kuin venäläisten käytössäolevat asevoimat yhteensä. Joten alkaa vähän ote lipsumaan näiden "minä-vastaan-lammakset"-liekitysyritystesi kanssa :unsure:
Nyt on pakko Whattabouttailla :ROFLMAO:

View: https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1721993216881217600


Shoigu and his subordinates report the "destruction" of Western equipment that was never supplied and the "liquidation" of more than the Armed Forces of Ukraine received.
🔷
The Russian Defense Ministry twice (in September and October) reported the destruction in Ukraine of a US M198 howitzer, which was never delivered to the AFU. The Conflict Intelligence Team project drew attention to this.
🔷
The AFU uses the American howitzer M777. According to the Russian Defense Ministry, the last such howitzer was destroyed back in March 2023 - based on the total number of guns delivered, writes the Ukrainian publication Focus. However, the Russian military continues to regularly report on the destruction of the M777 - in the past week alone, such reports appeared every day, from Monday to Thursday.
🔷
Even pro-Russian sources recognize the Defense Ministry's lies about the number of destroyed equipment. "Voennoe Obozrenie" wrote back in late 2022 that the Defense Ministry "destroyed" 44 HIMARS systems, while the AFU received only 40 such vehicles. "It does not turn out well - minus four HIMARS systems nightmare the entire defense line and objects in the rear" - ironizes the author of the publication.
🔷
Shoigu himself gives unrealistic figures. In October, he told about the destruction of 24 Ukrainian aircraft in 5 days, and later brought this statistic to 37 airplanes for the whole October. At the same time, according to the Oryx project, confirmed losses of Ukrainian military aviation amounted to 77 aircraft during the entire time of the Russian invasion.
🔷
The destruction of 24 (and 37) planes is another fiction by Shoigu and the Russian defense ministry, says military analyst Yan Matveev. "In the realities of this war, even one or two downed airplanes appear quite quickly on photos and videos - both in Russian and Ukrainian channels," the analyst pointed out. - And here they allegedly shot down several dozen, and there is not a single confirmation, not a single photo of the wreckage."
🔷
Putin is also confused about the amount of Ukrainian equipment: in September he spoke about the loss of 18,000 armored vehicles to the AFU, and in October he suddenly reduced this figure almost 10 times, to 1,900 armored vehicles.
 
Eihän edes "Kievin facebook" väitä kuin reilun 300000 kuolleen ja se on aika paljon pienempi lukema kuin venäläisten käytössäolevat asevoimat yhteensä. Joten alkaa vähän ote lipsumaan näiden "minä-vastaan-lammakset"-liekitysyritystesi kanssa :unsure:
No ryssien loppua on täälläkin hoettu alusta asti. Valikoiva muisti taas käytössä.
 

-Samassa haastattelussa Zelenskyi myös lupasi joukkojensa pyrkivän näkyviin tuloksiin rintamalla ennen vuoden loppua.

– Meillä on suunnitelma. Meillä on hyvin konkreettisia kaupunkeja, hyvin [konkreettisia] ohjeita minne menemme, hän sanoi.


Toivottavasti onnistuu eikä ole liikaa lupailtu.
 
Tuo voi muodostua ongelmaksi, koska tuskin tuo venakko haluaa olla jalat ristissä koko loppuelämänsä. Jossain vaiheessa munaa on tultava ja jos sitä ei tule sinulta, niin sitä tulee vaikka joltain randomtyypiltä Tinderistä.
Olen tässä hörötellyt itsekseni tälle brutaalin kaunistelemattomalle kannanotollesi, hehe. En ymmärrä minkkejä enkä varsinkaan venäläisiä minkkejä mutta eikö nyt tällaisessa tosi väkinäisessä evakkotilanteessa tuollaiset asiat kuvittelisi olevan viimeisenä mielessä? Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa vieraassa maassa niin en kyllä ajattelisi omalla munalla panemista ollenkaan. Vai hä?
 
Olen tässä hörötellyt itsekseni tälle brutaalin kaunistelemattomalle kannanotollesi, hehe. En ymmärrä minkkejä enkä varsinkaan venäläisiä minkkejä mutta eikö nyt tällaisessa tosi väkinäisessä evakkotilanteessa tuollaiset asiat kuvittelisi olevan viimeisenä mielessä? Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa vieraassa maassa niin en kyllä ajattelisi omalla munalla panemista ollenkaan. Vai hä?
"Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa vieraassa maassa niin en kyllä ajattelisi omalla munalla panemista ollenkaan. Vai hä?"

Varo vaan ettei se joku päivä raiskaa sinua kun tulet töistä. Se päivä lähestyy kokoajan
 
Olen tässä hörötellyt itsekseni tälle brutaalin kaunistelemattomalle kannanotollesi, hehe. En ymmärrä minkkejä enkä varsinkaan venäläisiä minkkejä mutta eikö nyt tällaisessa tosi väkinäisessä evakkotilanteessa tuollaiset asiat kuvittelisi olevan viimeisenä mielessä? Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa vieraassa maassa niin en kyllä ajattelisi omalla munalla panemista ollenkaan. Vai hä?
Jos ei munalla nappaa ni pistä kieli ja sormet hommiin, meillä vanhoilla miehillä keinovalikoiman täytyy kasvaa...
 
"Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa vieraassa maassa niin en kyllä ajattelisi omalla munalla panemista ollenkaan. Vai hä?"

Varo vaan ettei se joku päivä raiskaa sinua kun tulet töistä. Se päivä lähestyy kokoajan
Meinaatko jotain tällaista motiivia?

Tilanne, jossa nuori nainen aiheuttaa maahanmuuttajataustaiselle miehelle pakonomaisen tarpeen raiskata tämä johtuen esim. paljaasta nilkasta. Seksuaalisia hätätiloja alkoi esiintyä 90-luvulla ja ovat kasvaneet huimasti vuoden 2015 jälkeen.

"Wallah bro se ei ollu raiskaus vaa seksuaalinen hätätila" sanoi Ahmed rikostutkijalle.

 

View: https://twitter.com/Beefeater_Fella/status/1722600040555033035


Three large Russian banks immediately announced the freezing of customer deposits - RRDB, Bank-Fora and BZhF Bank. On their websites they refer to Presidential Decree No. 819 of November 2, 2023; the text is not published on the Kremlin website. These changes will take effect from 00:00 on November 13. Funds in the accounts of individuals exceeding 1 million 400 thousand rubles will be automatically transferred to government loan bonds. The remaining amount will be temporarily frozen.

The Ministry of Industry and Trade of Russia has not received any signals about rising food prices , said State Secretary - Deputy Head of the Ministry of Industry and Trade Viktor Evtukhov
🤡
😂
 

View: https://twitter.com/Beefeater_Fella/status/1722600040555033035


Three large Russian banks immediately announced the freezing of customer deposits - RRDB, Bank-Fora and BZhF Bank. On their websites they refer to Presidential Decree No. 819 of November 2, 2023; the text is not published on the Kremlin website. These changes will take effect from 00:00 on November 13. Funds in the accounts of individuals exceeding 1 million 400 thousand rubles will be automatically transferred to government loan bonds. The remaining amount will be temporarily frozen.

The Ministry of Industry and Trade of Russia has not received any signals about rising food prices , said State Secretary - Deputy Head of the Ministry of Industry and Trade Viktor Evtukhov
🤡
😂

Nyt en ole varma ymmärränkö oikein. Siis pankkien asiakkaiden 1.4Mrub ylittävät varat sidotaan valtion joukkovelkakirjoihin ja loput jäädytetään. Onkohan tässä joku käännöksen ongelma?
 
Ukrainassa laitettu koko ryssän armeija ja maan miehet pari kertaa jo kaikki hautaan.
Veikkaan että jatkossakin näin tulee käymään monta kertaa. Alkanut miettiä ketä siellä enää oikeasti tappelee kun kaikki on mennyt. Monta kertaa.
Luulis näkyvän kartoissa?
Miksei ukraina halua asuttaa itä-puoliskoa enää?

Ei kovin neutraalia sivusta katsomista tällaiset emotionaaliset ulvahdukset.
 
Olen tässä hörötellyt itsekseni tälle brutaalin kaunistelemattomalle kannanotollesi, hehe. En ymmärrä minkkejä enkä varsinkaan venäläisiä minkkejä mutta eikö nyt tällaisessa tosi väkinäisessä evakkotilanteessa tuollaiset asiat kuvittelisi olevan viimeisenä mielessä? Jos minä olisin vastaavassa tilanteessa vieraassa maassa niin en kyllä ajattelisi omalla munalla panemista ollenkaan. Vai hä?

Olen ymmärtänyt tuon minkkisi olevan keskivertoa nätimpi ja tuollaiset on tottuneet saamaan munaa aina halutessaan. Tietty tuokin varmaan jonkin aikaa pystyy olemaan ilman, mutta jossain vaiheessa kuitenkin pitää saada sitä seksiä. Ymmärrät varmaan, ettet voi olettaa hänen alkavan nunnaksi koko loppuelämäkseen. Tuollaisia naisia myös yritetään pokata joka paikassa ja jossain vaiheessa nainen tarttuu johonkin tarjoukseen.

Sinun pitää alkaa panemaan tuota naista ihan vain siksi, ettet joku päivä huomaa naisen panevan jotain muuta kundia kaikessa hiljaisuudessa. Toisaalta tuo voisi olla keino päästä naisesta eroon, kun se tapaisi jonkun toisen kundin ja lähtisi hänen mukaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom