HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sillä ole tässä asiassa mitään merkitystä vaikka kukaan muu ei niitä alueita ole tunnustanut kuuluvaksi Venäjälle, kuin Venäjä itse, kyse oli äänestämisestä, ja noiden alueiden asukkaat eivät osallistu Ukrainan vaaleihin piste.

Jep, Demokraattinen hallitsija bannaa koko opposition, sulkee kolme TV-asemaa yms yms. Voit saivarrella vaikka kuinka paljon, mutta jo ilmitulleet tosi asiat kertovat totuuden tästä hallitsijasta.
Joo ja on pommittanut Donetskin siviilejä vuodesta 2014 alkaen homonatsibioasehyttysten kanssa!
 
@MÖYKKYNEN
Melkosta! Korot nousee, niin Vanja jättää lainat pystyyn. ilmankos Kremlinit ehdotti, että lainanmaksun voi suorittaa tykinruokana Ukrainassa. Vittu mikä perseläpi toi on maana!


View: https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1721840603435077738

Many Russians are now refusing to repay their loans. According to the Federal Bailiffs Service (FSPP), between January and September 2023, the number of citizens defaulting on bank loans increased by 22% to 21.1 million. This means that almost half of the 47 million Russians with loans, according to the Russian Central Bank, have stopped paying their debts.The total amount of debt that needs to be recovered rose to 2.9 trillion rubles ($31 billion) by the end of September, which is 200 billion rubles ($2 billion) more than a year earlier. For comparison, for the same period of the first nine months of 2022, the increase in debt amounted to only 100 billion rubles ($1 billion).The leading positions in the number of debtors were taken by regions such as Bashkortostan, Krasnodar Krai, Krasnoyarsk Krai, as well as Moscow and Sverdlovsk region.

Melkoisen hurja meiniki kansan keskuudessa. Tämä on jälleen yksi hyvin konkreettinen todiste siitä, että ne esim. suomalaisten toimittelijoiden jutut jostain Pietarista, jonne asti ovat uskaltautuneet, jotta täällähän menee ihan hyvin eikä sota näy arjessa mitenkään, on vaan huonoa journalismia. Ei ole vaivauduttu katsomaan pintaa syvemmälle. Se mitä olen jo toista vuotta jauhanut, että venäläiset ovat taloudellisesti täysin kusessa, on totuus. Sitä vaan ei haluta näyttää. Kulissit pidetään pystyssä.

Venäläisillä saattaa myös olla jollain tapaa kummallinen suhtautuminen omiin velkoihin. Esim. tuo minun akka tullessaan 1.5v sitten Suomeen, jätti kaikki velkojat nuolemaan näppejään ja niitä oli paljon, ja velkaa oli paljon. Akka kertoi minulle tempustaan vähän niin kuin olisi voittanut jonkun taistelun sankarillisesti jallittaessaan näitä velkojia. Ikään kuin velkojat olisivat olleet hänen vihollisiaan. Ehkä tuolla Venäjällä on matalampi kynnys jättää velat pystyyn. Mutta joo, tämä vaan tällaista omaa pohdintaa. Ei saa ottaa liian vakavasti.
 
Jep, Demokraattinen hallitsija bannaa koko opposition, sulkee kolme TV-asemaa yms yms. Voit saivarrella vaikka kuinka paljon, mutta jo ilmitulleet tosi asiat kertovat totuuden tästä hallitsijasta.
Miten kurjaksi maailma on mennytkään, kun vihamielisen valtion tukemat puolueet joutuvat sodan aikana bannatuksi. Taitaa olla tosiaan tavallista keljumpi hallitsija kyseessä kun tällaista tekee.
 
Miten kurjaksi maailma on mennytkään, kun vihamielisen valtion tukemat puolueet joutuvat sodan aikana bannatuksi. Taitaa olla tosiaan tavallista keljumpi hallitsija kyseessä kun tällaista tekee.

"Venäjän federaation turvallisuusneuvoston varapuheenjohtaja, entinen presidentti ja pitkäaikainen Venäjän pääministeri Dmitri Medvedev vitsaili, että Ukrainan presidentti ”tajusi vihdoin todellisen demokratian hienoudet.”
 
En jaksa/kerkeä nyt katsoa tuota, mutta teeskenteleekö tuo että Venäjä ei ole kärsinyt hurjia tappioita Avdiivkassa?
Hyökkäävän osapuolen tappiot. Sama missä ukraina ollut koko kesäkauden höökissään.
Kovissa tappioissa.

Nyt bakhmut vol2 päällä.
 
Melkoisen hurja meiniki kansan keskuudessa. Tämä on jälleen yksi hyvin konkreettinen todiste siitä, että ne esim. suomalaisten toimittelijoiden jutut jostain Pietarista, jonne asti ovat uskaltautuneet, jotta täällähän menee ihan hyvin eikä sota näy arjessa mitenkään, on vaan huonoa journalismia. Ei ole vaivauduttu katsomaan pintaa syvemmälle. Se mitä olen jo toista vuotta jauhanut, että venäläiset ovat taloudellisesti täysin kusessa, on totuus. Sitä vaan ei haluta näyttää. Kulissit pidetään pystyssä.

Venäläisillä saattaa myös olla jollain tapaa kummallinen suhtautuminen omiin velkoihin. Esim. tuo minun akka tullessaan 1.5v sitten Suomeen, jätti kaikki velkojat nuolemaan näppejään ja niitä oli paljon, ja velkaa oli paljon. Akka kertoi minulle tempustaan vähän niin kuin olisi voittanut jonkun taistelun sankarillisesti jallittaessaan näitä velkojia. Ikään kuin velkojat olisivat olleet hänen vihollisiaan. Ehkä tuolla Venäjällä on matalampi kynnys jättää velat pystyyn. Mutta joo, tämä vaan tällaista omaa pohdintaa. Ei saa ottaa liian vakavasti.
"Esim. tuo minun akka tullessaan 1.5v sitten Suomeen, jätti kaikki velkojat nuolemaan näppejään ja niitä oli paljon, ja velkaa oli paljon. Akka kertoi minulle tempustaan vähän niin kuin olisi voittanut jonkun taistelun sankarillisesti jallittaessaan näitä velkojia. Ikään kuin velkojat olisivat olleet hänen vihollisiaan. Ehkä tuolla Venäjällä on matalampi kynnys jättää velat pystyyn."

Jaiks... ei taida tämä ryssä kotiutua sitten koskaan...
Luulis että varsinkin nyt velkojat kolkuttelisi ahkerasti siellä.
 
Siitä, ketä lähetti "yllätyslahjan" tulee varmasti vuosisatamme suurimpia mysteereitä...


400614927_10224796256718877_8158841818539891503_n.jpg
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=bIOR5qwEBPE


Tässä siitä kun väitetysti ryssä parantanu ilmatorjuntaa, S-400 toimisi yhdessä tutkakoneen kanssa.
Tuosta S-400 modauksesta taisi Ukrainan kenukin jotain mainita siinä vasta olleessa haastattelussa.


-Zaluzhny said time had expired on the possibility of F-16 fighter jets, which Kyiv has been repeatedly calling for, becoming a game-changing weapon for his forces. The American-made jets are expected to arrive in Ukraine next year, with some of the country’s pilots training on them in Romania.

The general said Russian air defences had improved, making the aircraft less effective. An experimental version of Russia’s S-400 surface-to-air missile system could reach the skies beyond the city of Dnipro, about 100km from the front line, he warned.
 
"Esim. tuo minun akka tullessaan 1.5v sitten Suomeen, jätti kaikki velkojat nuolemaan näppejään ja niitä oli paljon, ja velkaa oli paljon. Akka kertoi minulle tempustaan vähän niin kuin olisi voittanut jonkun taistelun sankarillisesti jallittaessaan näitä velkojia. Ikään kuin velkojat olisivat olleet hänen vihollisiaan. Ehkä tuolla Venäjällä on matalampi kynnys jättää velat pystyyn."

Jaiks... ei taida tämä ryssä kotiutua sitten koskaan...
Luulis että varsinkin nyt velkojat kolkuttelisi ahkerasti siellä.
No niin ja joku minua kyynisempi kunti saattaisi jopa miettiä, että kun tuollainen velkapommi jätettiin harkiten pystyyn ja häivyttiin, niin oliko alunperinkään suunnitelmissa palata takaisin. Minä en tällaisia tietenkään mieti, mutta joku minua kyynisempi voisi miettiä.
 
Ei sillä ole tässä asiassa mitään merkitystä vaikka kukaan muu ei niitä alueita ole tunnustanut kuuluvaksi Venäjälle, kuin Venäjä itse, kyse oli äänestämisestä, ja noiden alueiden asukkaat eivät osallistu Ukrainan vaaleihin piste.

Jep, Demokraattinen hallitsija bannaa koko opposition, sulkee kolme TV-asemaa yms yms. Voit saivarrella vaikka kuinka paljon, mutta jo ilmitulleet tosi asiat kertovat totuuden tästä hallitsijasta.

Taas on fake newsit tulilla.

Zelensky ei banninyt koko oppositiota, vain nuo venäläismieliset puolueet. Vaalit on myös jätetty järjestämättä sota-aikana Suomessa. Ei tuo tarkoita mitään diktatuuria.

Pystytkö muuten sanomaan Zelenskystä mitään positiivista?
 
No niin ja joku minua kyynisempi kunti saattaisi jopa miettiä, että kun tuollainen velkapommi jätettiin harkiten pystyyn ja häivyttiin, niin oliko alunperinkään suunnitelmissa palata takaisin. Minä en tällaisia tietenkään mieti, mutta joku minua kyynisempi voisi miettiä.

Tuohan se tarkoitus näyttäisi olevan selkeästi ja näyttäisi, että sinulla on nyt kumppani loppuelämäksi, halusit tai et. Nyt kun vuodet kuluu, niin sinulle tulee luultavasti myös seuraamuksia tuosta jos joskus jäätte kiinni. Mahdollisesti tuossa tilanteessa venakko voi vielä selvitä sillä, että kertoo SINUN pitäneen häntä vankina yms. Olen ymmärtänyt kyseessä olevan sen verran kylmäverisen naisen, että hän uhraa sinut heti jos se vain hyödyttää häntä.

Kannattaa rukoilla, että naiselta ei vaikka umpilisäke puhkea tms. ja sen takia ei joudu virkavallan kanssa tekemisiin. Tämä sinun juttu on kyllä oikea kauhutarina.

Niin ja miten muuten velanperintä menee Venäjällä? Entä jos joskus oven taakse tulee jotain nahkatakkimiehiä ja katsovat, että tuollainen mersumieshän voi maksaa venakon velat.
 
No niin ja joku minua kyynisempi kunti saattaisi jopa miettiä, että kun tuollainen velkapommi jätettiin harkiten pystyyn ja häivyttiin, niin oliko alunperinkään suunnitelmissa palata takaisin. Minä en tällaisia tietenkään mieti, mutta joku minua kyynisempi voisi miettiä.
On kyl melkoinen ajattelutapa (änmällä). Itsellä ei muuta lainaa ole kuin asuntolaina vielä jonkun aikaa ja sekin vähän ärsyttää.
Visat ja muut maksan heti pois jos tarvii käyttää sitä. Ei vaan pystyisi olemaan kymmenien kilojen turhien velkojen kanssa.

Luottokorttien nimeksi pitäisi vaihtaa velkakortti ja automaatilla ja muualla käytettäessä pitäisi ruudussa lukea "haluatko varmasti ottaa 100e velkaa?" tai maksaessa ostoksia jne.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom