HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

En nyt pitäisi itseäni ylioptimistinä. Tässä vain hämää se miten palstalla on täysiä z-rottia jotka postaa pelkkää ryssäbottien propagandaa. Ei nuo Historylegendsit, Weeb Unionit ja Willyt ole mitään vakavasti otettavia tietolähteitä. Niiden rinnalla neutraalimpikin kaveri näyttää ukrainalaispatriootilta.
Viimevuonna oli jo puheita että krimi vapautettu vuoden loppuun mennessä. Maalitolppa taisi talvella siirtyä tähän syksyyn.

Selitätkö minulle nyt neutraalisti miksi Ukrainan alueiden vapauttaminen etenee noin hitaasti?
Miksi edelleen paikoitellen ryssä tekee pieniä etenemisiä?

Laitatko vielä sellaisen neutraalin tietolähteen mistä saa oikeaa luotettavaa tietoa kiitos!

Annatko vielä uuden arvion siitä milloin krimi vapautettu ja ryssä juoksee kauhuissaan?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tietenkään yhtään, koska Suomellahan on tunnetusti ollut hyvät välit Venäjän kanssa :unsure:
Miksi Suomeen pääsee vuodessa 5000-10 000 Venäläistä ja 2000 CCP:lle uskollista Kiinalaista?

Johtaako ryssät suojelupoliisia? Selittäisi miksi jakavat passeja Venäjän oligarkeille.

 
Kysyi vaan että vieläkö elät siinä mielikuvitusmaailmassa missä ryssä on ystävä. Ilmeisesti.
Mitä se sua liikuttaa? Elä sinä siellä kuplassa missä elät, ei mua ainakaan kiinnosta tippakaan missä harhoissa sä elät.

Sanotaanko näin ryssä vois olla ystävä ellei ite oltais tukittu nokkaa niiden asioihin ja kustu niiden naamalle, aikansa ku turpaa aukoo saattaa tulla nenille.

Edellee mitä et tunnu tajuavan tuo sota ei pitäs kuulua meille vittuakaa, ja yllättäen välit olisi kunnossa, Suomen talous kusee totaalisesti ja rahaa tuonne löytyy kyllä tunkea, EI LÖYDY!
 
Veli Venäläinen lahjoitti aikoinaan tämänkin patsaan ystävyytensä merkiksi. Nyttemmin se on kyllä siirretty jonnekin muualle.

Maailmanrauha:

20231004_161805.jpg

Eikö muka olla rauhan asialla!!!
 

Paljonkohan näitä on Suomessa pyörinyt/pyörii?
Minä kun olin ihan siinä luulossa, että vain murto-osa noista on oikeita "diplomaatteja" ja leijonanosa juurikin jotain urkkijoita ym. hämmentäjiä? Vai nytkö vasta yle siitä kehtaa puhua? :unsure:
 
Minä kun olin ihan siinä luulossa, että vain murto-osa noista on oikeita "diplomaatteja" ja leijonanosa juurikin jotain urkkijoita ym. hämmentäjiä? Vai nytkö vasta yle siitä kehtaa puhua? :unsure:
Joo eihän tuon nyt pitäisi mikään mullistava uutinen olla, iät ja ajat ryssän lähetystöjen "diplomaateista" iso osa on ollut jonkun tiedustelun / KGB:n / FSB:n väkeä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom