HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Tarvis eka ne ryssät löytää jostain. En mä usko, että tässä maailmassa asia menee niin, että osapuoli XX keksii omassa päässään, että toi toinen on osapuoli Z.

Kyllä kaikki tietää sinun olevan ryssä. Kukaan suomalainen ei nuoleskele Venäjää yhtä innolla kuin ryssä. Ethän sinä suostunut edes keksimään ainuttakaan virhettä mitä Venäjä on tehnyt aikaisemmin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos inflaatio ja korkojen nousu vituttaa täällä niin lohduttaa kyllä että ryssää vituttaa ainakin tuplasti enemmän. Jos ei sotilaallista apua viedä ukrainalaisille riittävästi, niin kai tässä sitten odotellaan että Venäjä luhistuu tuohon talouden kehitykseen. Ottanee vuoden maks kaksi? 🤔
Nyt on kyllä hyvää valtion™ propagandaa. Todellisuudessa molempien keskuspankkeja hallitsee sama "itsenäinen" mafia.

Tällä korkojen nostolla saadaan kätevästi koronakuplassa ostettu omaisuus parempiin taskuihin ja firmat konkkaan. Pure cohencidence. Take that ryssät.


View: https://twitter.com/riseofdreams/status/1702734560612499799


Central banks remain strongly committed to achieving price stability in line with their respective mandates. They will ensure that inflation expectations remain well anchored and will clearly communicate policy stances to help limit negative cross-country spillovers. Central bank independence is crucial to maintaining policy credibility.


Sanna Marinin päivitys keskuspankkien toiminnasta kerää kritiikkiä – professori: ”Nyt menee pieleen”​


Kyllä kaikki tietää sinun olevan ryssä. Kukaan suomalainen ei nuoleskele Venäjää yhtä innolla kuin ryssä. Ethän sinä suostunut edes keksimään ainuttakaan virhettä mitä Venäjä on tehnyt aikaisemmin.
Päättelit ihan oikein. Minulle maksetaan tänne kirjoittelusta. Naton hybridikeskus maksaa siitä, että puolustan Ukrainaa netissä. Sotaa käydään rintaman lisäksi myös netissä.

 
Kyllä kaikki tietää sinun olevan ryssä. Kukaan suomalainen ei nuoleskele Venäjää yhtä innolla kuin ryssä. Ethän sinä suostunut edes keksimään ainuttakaan virhettä mitä Venäjä on tehnyt aikaisemmin.
No onhan tuo nyt päivänselvää. Voisi taas laittaa näytille ne ryssäropelin kootut käännöskukkaset ja 100% mätsi ryssäfoorumille niissä ihme laatikko-jutuissa 😂 Voihan se saastainen ryssä ulista suomalaisuudestaan, jota varmasti salaa toivookin.
 
Jos inflaatio ja korkojen nousu vituttaa täällä niin lohduttaa kyllä että ryssää vituttaa ainakin tuplasti enemmän. Jos ei sotilaallista apua viedä ukrainalaisille riittävästi, niin kai tässä sitten odotellaan että Venäjä luhistuu tuohon talouden kehitykseen. Ottanee vuoden maks kaksi? 🤔

Ei luhistu, sotilaallisesti homma on hoidettava
Suomen Pankin tuore rapsa tältä kuulta:
OECD ennuste (6/23) vähän huonompi, tälle vuodelle bkt -1,5%, ensi vuodelle -0,4%.
Ei lähimainkaan lukuja millä Venäjä kaatuu, ja mitkään pahimmatkaan pakotteet eivät ole ikinä yhtäkään diktaattoria kaataneet.
Venäjä päihitti useimmat H1 23 ennusteet ja maailmanpankki, IMF ym nostivat ennusteita.
Rysyjen kuluttajatuotteiden nykymenosta:

View: https://www.youtube.com/watch?v=5ktPF9Hb7BU
 
Mielenkiinnosta:
jos nyt järjestettäisiin Pakkis-miitti, kuten tapana oli vielä muutamia vuosia sitten, ilmestyiskö palstan neutraalit paikalle?
Tuli vain mieleen, kun monet täälläkin aktiivit on kuitenkin tavannut oikeassa elämässä ja tietää heidän olevan oikeita, järkeviä ihmisiä. SIC:stäkään en olisi tavatessa arvannut, että onkin NATO-hybridikeskuksessa töissä, valehteli silloin perkele.

Olisi kiva nähdä, että millaisia sankareita näiden uusien ja niin neutraalien tilien takana oikein onkaan!
 
Mielenkiinnosta:
jos nyt järjestettäisiin Pakkis-miitti, kuten tapana oli vielä muutamia vuosia sitten, ilmestyiskö palstan neutraalit paikalle?
Tuli vain mieleen, kun monet täälläkin aktiivit on kuitenkin tavannut oikeassa elämässä ja tietää heidän olevan oikeita, järkeviä ihmisiä. SIC:stäkään en olisi tavatessa arvannut, että onkin NATO-hybridikeskuksessa töissä, valehteli silloin perkele.

Olisi kiva nähdä, että millaisia sankareita näiden uusien ja niin neutraalien tilien takana oikein onkaan!
Ihan tosissaan kysyt, että parissa vuodessa 10k viestiä korona ja Ukrainan sotaketjuun kirjoittavat sankarit saapuisi livenä johonkin tapaamiseen paikalle?
 
Mielenkiinnosta:
jos nyt järjestettäisiin Pakkis-miitti, kuten tapana oli vielä muutamia vuosia sitten, ilmestyiskö palstan neutraalit paikalle?
Tuli vain mieleen, kun monet täälläkin aktiivit on kuitenkin tavannut oikeassa elämässä ja tietää heidän olevan oikeita, järkeviä ihmisiä. SIC:stäkään en olisi tavatessa arvannut, että onkin NATO-hybridikeskuksessa töissä, valehteli silloin perkele.

Olisi kiva nähdä, että millaisia sankareita näiden uusien ja niin neutraalien tilien takana oikein onkaan!
En mä ainakaan näe tarpeelliseksi nähdä livenä ihmisiä joita lähinnä pidän sekopäinä (ei kaikki täällä toki). Päinvastoin olen iloinen ettei tuollaisiin törmää arjessa missään.

Mitäs kiksejä sä muuten saisit tästä kohtaamisesta? Ottaisit valokuvia ja koittaisit maalittaa työnantajalle jne?
 
Mielenkiinnosta:
jos nyt järjestettäisiin Pakkis-miitti, kuten tapana oli vielä muutamia vuosia sitten, ilmestyiskö palstan neutraalit paikalle?
Tuli vain mieleen, kun monet täälläkin aktiivit on kuitenkin tavannut oikeassa elämässä ja tietää heidän olevan oikeita, järkeviä ihmisiä. SIC:stäkään en olisi tavatessa arvannut, että onkin NATO-hybridikeskuksessa töissä, valehteli silloin perkele.

Olisi kiva nähdä, että millaisia sankareita näiden uusien ja niin neutraalien tilien takana oikein onkaan!

Koronan myötä tuli isosti poliittinen öyhötys mukaan, oli hyvä koppi Mikeltä profiloitua sen vastavirtaan, vois olla muuten aika aneemista keskustelun määrä esim musklefoorumi kuoli, eli pisnes mielessä oikea päätös.
Itse olen fleimannut politiikkaa jo ennen sitä, koska olen edelläkävijä.
Sincerely Yours,
Donald
=D
 
En mä ainakaan näe tarpeelliseksi nähdä livenä ihmisiä joita lähinnä pidän sekopäinä (ei kaikki täällä toki). Päinvastoin olen iloinen ettei tuollaisiin törmää arjessa missään.

Mitäs kiksejä sä muuten saisit tästä kohtaamisesta? Ottaisit valokuvia ja koittaisit maalittaa työnantajalle jne?
Huolestuttava tuo viimeinen lause, että edes mietit tuollaista. Millainen psykopaatti nyt sotkeutuu toisten henkilökohtaiseen elämään.
Miittejä on eri forumeilla ollut iät ja ajat, niin kauan kun netissä verkostoitumista on tapahtunut. Ei kaikkien kanssa asioista ole tullut tällä forumilla ole oltua yhtä mieltä, mutta on aina ollut mukava tavata ja kätellä silti, kuten aikuiset voivat tehdä.

Voittehan te Sarmx:n ja Tuutellen kanssa pitää sen oman kokoontumisajonne tietysti, kun teillä on varmaan muutakin yhteistä kuin ylimääräiset kromosomit.
 
Ihan mielenkiinnosta (ja ehkä lievästä haikeudesta vanhoihin hyviin aikoihin), olitko aktiivinen ko. palstalla?

En olluna, ihan viime vuosina kävin aika häröä/älytöntä oli mun mielestä se touhu. Täällä kuitenkin jto peruskivi ja asiallinen bodaus homma jos vakavissaan jotain kysyy, saa asiallisen vastauksen. Siellä oli ihan sekoilua/huumoria se homma enimmäkseen. Mutta tosiaan en tiedä oliko aikaisemmin asiallisempi, varmaan oli.
 
En olluna, ihan viime vuosina kävin aika häröä/älytöntä oli mun mielestä se touhu. Täällä kuitenkin jto peruskivi ja asiallinen bodaus homma jos vakavissaan jotain kysyy, saa asiallisen vastauksen. Siellä oli ihan sekoilua/huumoria se homma enimmäkseen. Mutta tosiaan en tiedä oliko aikaisemmin asiallisempi, varmaan oli.

Kyseessä oli hyvin vapaan sanan palsta aina, mutta kun omistaja palstalla vaihtui, homma meni täysin älyttömäksi, yritin modena tedä mitä pystyin, mutta sitten lopuksi uusi omistaja rupesi esim vapauttamaan jäähyltä minun sinne hetkeksi laittamiani pahimpia perseilijöitä, niin minunkin mittani täyttyi, ja häivyin palstalta.
Myöhemmin sitten kuulin, että joitakin kuukausia sen jälkeen palsta suljettiin, mikä ei tietenkään ollut ihme, kun ei siellä kuulemma enää sen jälkeen kirjoitellut muut, kuin kourallinen perseiljöitä/trolleja.

PS: lisäravinne puolella Blaster oli siellä kova sana :)
 
Huolestuttava tuo viimeinen lause, että edes mietit tuollaista. Millainen psykopaatti nyt sotkeutuu toisten henkilökohtaiseen elämään.
Miittejä on eri forumeilla ollut iät ja ajat, niin kauan kun netissä verkostoitumista on tapahtunut. Ei kaikkien kanssa asioista ole tullut tällä forumilla ole oltua yhtä mieltä, mutta on aina ollut mukava tavata ja kätellä silti, kuten aikuiset voivat tehdä.

Voittehan te Sarmx:n ja Tuutellen kanssa pitää sen oman kokoontumisajonne tietysti, kun teillä on varmaan muutakin yhteistä kuin ylimääräiset kromosomit.
Miittejä ollut iät ja ajat.
Ryssiä taas osa porukasta on nyt nähnyt reilut vuoden vähän kaikkialla.

Että silleen...

Koita nyt lurkata siellä taustalla. Näkee että perse on hyvin kipeä.
 
Miittejä ollut iät ja ajat.
Ryssiä taas osa porukasta on nyt nähnyt reilut vuoden vähän kaikkialla.

Että silleen...

Koita nyt lurkata siellä taustalla. Näkee että perse on hyvin kipeä.
Ei tässäkään sun viestissä ollut päätä eikä häntää.

Ja koska sun ulosantisi on viestistä toiseen niin lapsellista, niin pistän samalla mitalla tän viimeisen viestini sulle:
äitelläsi oli perse kipeänä kun sua teki.
 
Ei tässäkään sun viestissä ollut päätä eikä häntää.

Ja koska sun ulosantisi on viestistä toiseen niin lapsellista, niin pistän samalla mitalla tän viimeisen viestini sulle:
äitelläsi oli perse kipeänä kun sua teki.
Olihan siinä päätä ja häntää.

Vähän tiiviimmin:

Miittejä ollut iät ja ajat...
Osa taas porukasta seonnut lähiaikoina...
(ei hyvää seuraa)

Mut jatka kihinää ole hyvä.
 
Arvasin, että huomaat tuon 😄 No mutta onhan sinun elämä tällä hetkellä todellisuuden sijaan kuin jostain tragikomediasta 😬 Toivottavasti kuitenkin positiivisvoittoista, kaikesta huolimatta.
No joo, kyllähän tämä tässä menee, ei ole kuolemaksi. Mahdollisuudet lailliseen oikeuteen oleskella Suomessa on tietysti menneet jo vuosiksi, kun laitonta oleskelua on kestänyt jo mitä lie 15kk. Kyllä siitä napsahtaa pitkä maahantulokielto varsinkin nyt, kun venäläisten maahanpääsyä kiristetään koko ajan lisää. Laittoman oleskelun jatkaminen tarkoittaa sitä, että mitään järkevää ei voi maassa tehdä.

Yksi ajatus, mitä olen jonkun aikaa pyöritellyt itsekseni päässäni on sellainen, että palaisi vaan kylmän rauhallisesti Venäjälle, ottaisi maahantulokiellon Schengen-alueelle mutta jatkaisi siitä suoraan Thaimaahan, vaikka Phuketiin tai Pattayalle evakkoon, jossa eläminen olisi halpaa, säät mukavat ympäri vuoden, paljon tekemistä ja nähtävää jne. Hyvin pienellä minun kuukausiavustuksella siellä tulisi hyvin toimeen. Noissa paikoissahan on lisäksi nykyään ihan saatanasti venäläisiä niin olisi omasta maasta seuraakin. Oikeastaan ainoa huono puoli olisi se, että ei kuulisi päivittäin minun huipputason läppiä mutta voinhan minä heittää niitä puhelimessa jos se on kynnyskysymys.

Tällaisten ehdotusten kansaa pitää vaan olla tosi varovainen kuinka ne esittää, koska akka voi tykätä niistä tosi paskaa, ikään kuin yrittäisin päästä hänestä eroon.

Mutta tämä nyt on tällaista.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom