HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Etkö vaikka se on sentään venäläinen? 😀"

Mitä sä kakara koitat saavuttaa tällä vänkäämisellä? Sillä ole väliä minkä maalaista jabia se on koska turhaa paskaa keinotekoiseen pandemiaan mihin vastasin jo suoraan.
Persekipu ja huomionhaku... on kyllä jotenkin hämmentävän sekopäistä touhua.

Tuohan yrittää viedä keskustelun aina sivuraiteelle, kun aihe menee vaikeaksi.

Minua vaan kiinnosti yltääkö teidän Venäjän ylistäminen myös venäläisiin koronarokotteisiin.
 
Se mikä tukee sitä, että Ukraina olisi voinut menettää enemmän joukkoja on tykistö. Joka on jauhanut kaiken kappaleiksi Bakhmutissa. Mutta tiedossa oli, että Bakhmutissa oli valtavasti niitä tunneleita (Vai muistanko väärin) on eteneminen ollut joka tapauksessa vaikeaa ja ovat voineet olla suojassa kellareissa tms. Sitten taas se miksi Venäjä olisi menettänyt paljon joukkoja, johtuu siitä, että ovat joutuneet hyökkäämään urbaanissa ympäristössä, jossa jokaisessa ikkunassa voi olla kaveri odottamassa. Näitä ikkunoita on sitten tuhansia niin on se eteneminen melko hankalaa.
Lisäksi Ukrainan huoltotiet sinne oli pahasti tulen alla. Vahvistukset joutunu tulitukseen jo liikkuessa alueelle, samoin vetäytyvät joukot. Luulisi tulipalojen ja rakennusten romahtamisien vaatineen uhrinsa.
 
En tiedä kuka sinulle maksaa tästä propagandan suoltamisesta, mutta jotakin rajaa valehtelulla.

Venäjällä tehtiin 1917 bolsevikkien vallankaappaus "lännen" pankkiirien rahoittamana, kuten hyvin tiedät. Trotskyn tyttären tytär NIDA:n johdossa btw. Pieni on maailma.

Tässä tapettiin miljoonia ja siihen loppui venäläisten valta maassa. Stalin oli georgiasta ja Putin todennäköisesti osaksi juutalainen kuten myös Prigozhin ja lähes kaikki Venäjän oligarkit. Israelin passi suojelee hyvin avoimilta ikkunoilta.

Sinä yrität tuolla yksinkertaisella propagandalla yhdistää maan hallinnon kansaan.

Haluakoo suomalaiset maahan satoja tuhansia mamuja tai lahjoittaa miljardeja velkarahaa muille maille?

Ei tietenkään, mutta meillä on ihan yhtä paljon valtaa politiikkaan kuin venäläisillä.

Millä tavalla tuo sinun satuilu liittyy siihen että ukaraina ja ryssät eivät ole aivan samaa kansaa varsinkaan enää?
 
No tässähän ollaan yli vuosi asiaan perehdytty eri lähteistä. Ei ole armatoja näkynyt vaikka kovasti niillä peloteltiin. Jos ryssän aseteollisuus on pitkälti länsikomponenttien varassa niin ei tuotanto vaan pysty samaan mitä ennen sotaa. Jos olisit vähän laajemmin seurannut sotaa niin tietäisit kyllä.
Voitko mainita jotain noista lähteistä?
 
Miten niin? Kyllähän nuo eroaa melko reilusti. Ukrainassa jo neuvostoaikaan tuotettu kaikki monimutkaisempi. Ryssät on se kansa joka pyrkii laajentaan alueita, ei ukraina. Ukraina haluaa demokratiaa, ryssät ei. Ei ne ole samanlaisia vaikka molemmat toki ovat erinalaisia kuin vaikka suomalaiset. Ryssät ovat enempi orjakanssaa vailla omaa tahtoa. Siellä vuosikymmeniä jatkunut aivopesu muovannut ihmisistä erinlaisia.
Tämä myös jättänyt jäljet Ukrainalaisiin samalla tavalla kun sodat Suomen ja ryssän välillä.
Sähän ootkin täysin immuuni aivopesulle.
 
Ok, elossahan se näyttäisi olevan eikä missään koomassakaan taida olla. Vaikkei tällä nyt suurempaa käytännön merkitystä taida ollakaan, kunhan ryssäpropagandalle (ja sitä uskollisesti levittäneille) tuli taas yksi miinusmerkki lisää.
Montako paskauutista on tullut trollitehtaalta äskettäin? Pentagonin "tulipalo", Moskovassa puolustusministeriössä ei pala mikään, Zaluzhny on kuollut, Belgorodin "terroristit" kaikki tapettu, meridronet tuhottu ei osumaa laivaan, kalustolavastukset Hummereista ja muusta sälästä! Siinä nyt aluksi.
 
Montako paskauutista on tullut trollitehtaalta äskettäin? Pentagonin "tulipalo", Moskovassa puolustusministeriössä ei pala mikään, Zaluzhny on kuollut, Belgorodin "terroristit" kaikki tapettu, meridronet tuhottu ei osumaa laivaan, kalustolavastukset Hummereista ja muusta sälästä! Siinä nyt aluksi.
Mitenköhän paljon ihmisten aikaa säästyisi, jos olisi sellainen foorumisofta, joka reaaliajassa osaisi suodattaa kaikki täysin keksityt jutut pois kuleksimasta? Ei varmaan kovin pitkään mene, että tuollainen optio foorumialustoille tulee. En ainakaan itse vastustaisi, mikäli sen saisi itse profiilista laittaa päälle/pois.
 
Mitenköhän paljon ihmisten aikaa säästyisi, jos olisi sellainen foorumisofta, joka reaaliajassa osaisi suodattaa kaikki täysin keksityt jutut pois kuleksimasta? Ei varmaan kovin pitkään mene, että tuollainen optio foorumialustoille tulee. En ainakaan itse vastustaisi, mikäli sen saisi itse profiilista laittaa päälle/pois.
Sittenhän ei Vekaranjärven laivasto voisi tallentaa lammaksia! :ROFLMAO:
 
Mitenköhän paljon ihmisten aikaa säästyisi, jos olisi sellainen foorumisofta, joka reaaliajassa osaisi suodattaa kaikki täysin keksityt jutut pois kuleksimasta? Ei varmaan kovin pitkään mene, että tuollainen optio foorumialustoille tulee. En ainakaan itse vastustaisi, mikäli sen saisi itse profiilista laittaa päälle/pois.
"Mitenköhän paljon ihmisten aikaa säästyisi, jos olisi sellainen foorumisofta, joka reaaliajassa osaisi suodattaa kaikki täysin keksityt jutut pois kuleksimasta?"

Millä helvetillä tommonen edes toimisi kuten implikoit ja jos se oikeasti toimisi niin sinä ja muut tutut katoaisi täältä PIM
Mä luulen että sä tarkoitat silti jotain sensuurijärjestelmää mikä poistaa "väärän" puheen pois... Käyttäen lähteenä MSM eli kohti neuvostoliittoa siis...
 
Tänään tuli uutisissa et Suomen aseavun arvo Ukrainalle on miljardi :D siis voiko tälle enää kun nauraa?
Oma kansa on kärsinyt koronapelleilyn tuomista kustannuksista, ylihintasesta sähköstä, tolkuttomasti kallistuneesta ruuasta ja poliitikot vaativat kansaa elämään sen asian kanssa et vielä enemmän tullaan leikkaamaan lisää jotta talous tasapainottuisi.
Silti saman aikaan rahoitetaan isolla summalla kahden vitun slaavikansan sotaa?
Ja edelleen ryssä ei hyökkää tänne, nyt ainakaan kun olemme natomaa eli turha uikuttaa et Zelensky taistelee meidänkin eduksemme :D

Tää kännykän automaattinen teksti korjaus tehdä vähän pöhköjä virheitä
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom