HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

6 min kohdalla puhuu siitä räjähdyksestä. Ryssän väite kai että Ukraina menetti monta S-300 laukasualustaa siinä.
Tuolla videolla näkyy jotain vanoja joka täsmäis paukkuviin ohjuksiin.

Jonkin verran materiaalia on menny, sen verta iso pamaus. Jotkut tosin sanoo että jet fuel plant ja kerosiinia vaan palo, mutta noinkohan. Denys varmaan huomenna tietää kertoa enempi, ukrainalaisia lähteitä kun saanut selattua.
Ukrainan tiedote:
Twenty-five civilians, including three children, have been injured in Russia’s overnight missile attack on the Dnipropetrovsk region.
The relevant statement was made by Dnipropetrovsk Regional Military Administration Head Serhii Lysak on Telegram
“The enemy attacked the region with missiles. Seven of them were shot down by the East Air Command. But, some of them hit the targets. The Pavlohrad district was affected. According to the preliminary data, twenty-five people were injured, including three children,” Lysak wrote.
In his words, an industrial enterprise was damaged in Pavlohrad. A fire broke out, but rescuers had already extinguished it. Pieni tulipalonpoikanen vaan…
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näinhän se on että ihmiset vaan hivutetaan sinne uuteen normaaliin ja sitten porukka onkin tyytyväinen kun jäätiinkin henkiin eikä taivas tippunutkaan niskaan tässä ja sitten se jatkuu vaan...
Vallankumous tai sisäinen konflikti olisi ollut niitä ainoita, mitkä horjuttaisi ryssiä kunnolla tässä toimessa. Nyt attrition warfare pyörii kuten ennenkin jauhaen eteenpäin pikkuhiljaa.

Ketjun alkupuolella, kun jaksoi vielä hieman asiallisemmin tilannetta analysoida, niin juuri tähän päädyin/päädyttiin. Kurjuudensietokyky on ryssillä ihan omaa luokkaa ja alistetut toppahousut eivät kansannousuun ryhdy. Palatsivallankumous on mahdollinen, mutta aika tehokkaasti lienee blokattu.

Eli taitaakin ryssät olla se kaikkein kovin lammaskansa, mikä nielee mitä tahansa. Luulen kyllä, että kun ruuvia vielä kiristetään ja Pietarissa ja Moskovassa aletaan viedä keskiluokan lapsia Ukrainaan sotimaan, niin vastarintaa alkaa ilmestyä.

Hyvä muuten kuulla sinusta jotain. Mietin jo, että olitkohan tämä tyyppi ja venakkominkkiongelma oli saanut lopullisen ratkaisun.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009544970.html
Olen ymmärtänyt tuon venäläisen naishenkilön jutuista homman menevän sillä tavalla, että jatkuva sakea propaganda on pehmittänyt jo ison osan kansasta siihen kuntoon, että se on liian apaattinen tehdäkseen enää mitään vastarintaa. Kovat tuomiot ja niiden uhka vääristä poliittisista mielipiteistä on suunnattu sitä kansanosaa vastaan, jonka aivot eivät ole peseytyneet, joka ymmärtää mistä on kyse ja joka on potentiaalisena uhkana tekemässä vastarintaa. Kun nämä kaksi ryhmää on hanskassa, jäljelle jää niin marginaalisen pieni osa kansaa, että se on helppo hoitaa tarvittaessa vaikka fyysisellä voimalla.

Toki pitää ottaa huomioon, että tuo venäläinen naishenkilö ei ole varmasti täysin objektiivinen. Olen pannut merkille, että mitä apaattisemmaksi Venäjän kansa on hänen mielestään tullut, eikä sitä kiinnosta tehdä mitään vastarintaa vaan hyväksyy kaiken mukisematta, sitä negatiivisempaan sävyyn hän omasta kansastaan puhuu. Ei siinä nyt oman kansan vihaamisesta ole kyse, mutta pitää sitä kuitenkin idioottina. Jopa idiootimpana kuin minua, joka olen hänen mielestään idiotismin ruumiillistuma, jättimäinen dorka.
 
Olen ymmärtänyt tuon venäläisen naishenkilön jutuista homman menevän sillä tavalla, että jatkuva sakea propaganda on pehmittänyt jo ison osan kansasta siihen kuntoon, että se on liian apaattinen tehdäkseen enää mitään vastarintaa. Kovat tuomiot ja niiden uhka vääristä poliittisista mielipiteistä on suunnattu sitä kansanosaa vastaan, jonka aivot eivät ole peseytyneet, joka ymmärtää mistä on kyse ja joka on potentiaalisena uhkana tekemässä vastarintaa. Kun nämä kaksi ryhmää on hanskassa, jäljelle jää niin marginaalisen pieni osa kansaa, että se on helppo hoitaa tarvittaessa vaikka fyysisellä voimalla.

Toki pitää ottaa huomioon, että tuo venäläinen naishenkilö ei ole varmasti täysin objektiivinen. Olen pannut merkille, että mitä apaattisemmaksi Venäjän kansa on hänen mielestään tullut, eikä sitä kiinnosta tehdä mitään vastarintaa vaan hyväksyy kaiken mukisematta, sitä negatiivisempaan sävyyn hän omasta kansastaan puhuu. Ei siinä nyt oman kansan vihaamisesta ole kyse, mutta pitää sitä kuitenkin idioottina. Jopa idiootimpana kuin minua, joka olen hänen mielestään idiotismin ruumiillistuma, jättimäinen dorka.
"Olen pannut merkille, että mitä apaattisemmaksi Venäjän kansa on hänen mielestään tullut, eikä sitä kiinnosta tehdä mitään vastarintaa vaan hyväksyy kaiken mukisematta, sitä negatiivisempaan sävyyn hän omasta kansastaan puhuu. Ei siinä nyt oman kansan vihaamisesta ole kyse, mutta pitää sitä kuitenkin idioottina."

Tuo puolestaan taas aiheuttaa ettei yksilö itsekään halua/jaksa tehdä mitään asioiden eteen koska idiootit kuitenkin kusee kaiken (muu kansa)
Eli sitten ollaan miten parhaiten pystytään ja aina voisi olla vielä huonommin... Joku viisas joskus sanonut, että ihminen on hyvin sopeutuva otus. Se alkuun pistää vastaan ja sitten annetaan vähän aikaa sekä 3 askelta suohon 1 taakse taktiikkaa toistaen niin yksilöhän on jo uudessa normaalissa suu kiinni.
 
Minkä takia Venäjällä ollaan noin lammaksia ja siellä ei lähdetä kaduille kuten jenkeissä, Ranskassa tai Hollannissa? Onko venäläiset jokin orjakansa tms. kun siellä saa eliitti tehdä mitä tahansa ja kansa nielee kaiken apaattisena?
 
Lampaille vähän runkkumateriaalia vappuun. AH putin murhaus jos jos ja jos vittuuuuuu ahhhhHHH lentää perma

Taitaa olla kova hätä siellä ryssäfaneilla nyt viestistä päätellen :ROFLMAO:

FWcxFRdXoAM_eXV.jpg
 
Minkä takia Venäjällä ollaan noin lammaksia ja siellä ei lähdetä kaduille kuten jenkeissä, Ranskassa tai Hollannissa? Onko venäläiset jokin orjakansa tms. kun siellä saa eliitti tehdä mitä tahansa ja kansa nielee kaiken apaattisena?
Eikös siellä joku isä joutunut istumaan + sai turpaansa kunnolla, koska tytär tehnyt jonkun piirustuksen.
Maassa jossa koston kohteeksi voi joutua lähisukulainen kannattaa varmaankin varoa sanojaan ja tekemisiään.
Lähdet sinne kadulle niin feikkituomioilla voivat pitää sut istumassa tai pöpilässä lopun ikääsi.

Lähtisitkö itse samassa tilanteessa kadulle?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom