HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Miten niin ei saa? Vastaa nyt vaikka siihen, niin setä kertoo kuinka korvataan. Kaivoin tuon ryzziin viennin osuuden vuonna 2021. Vajaa 6%. Ei mun mielestä niin merkittävää, kuin yrität vääntää.
Joo pikkurahoja mitä nyt 3.7 miljardia

Kysyn nyt vielä kerran, kerro nyt miten se vienti korvataan ilman hintojen nousua??

Onko tämä kysymys sinulle jotenki liian vaikea ymmärtää, sopisit poliitikoksi kierrät kysymystä "hienosti"
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mitenkään, eikä venäjän viennin osuus muutenkaan ole ollut kuin 5% luokkaa kokonaisviennistä. Vau 5% millä se korvataan, ollaan tuhoon tuomittuja nyt!
Hei" välkky" se on"vaan" 3.7 miljardia ja pois aina jostakin mutta ethän sä käsitä miten iso raha se on
 
Joo pikkurahoja mitä nyt 3.7 miljardia

Kysyn nyt vielä kerran, kerro nyt miten se vienti korvataan ilman hintojen nousua??

Onko tämä kysymys sinulle jotenki liian vaikea ymmärtää, sopisit poliitikoksi kierrät kysymystä "hienosti"
Joo nyt tarkasti tässä mietin, niin kyllä sinä olet oikeassa. Tuota 5,5% vientiosuutta ei millään saa korvattua. Ryzziin vienti on koko ajan vähentynyt ja sitä on korvattu. Mutta siis kusessa ollaan koko Suomi. Kiitos kun selvensit tätä asiaa.
 
Joo nyt tarkasti tässä mietin, niin kyllä sinä olet oikeassa. Tuota 5,5% vientiosuutta ei millään saa korvattua. Ryzziin vienti on koko ajan vähentynyt ja sitä on korvattu. Mutta siis kusessa ollaan koko Suomi. Kiitos kun selvensit tätä asiaa.

Aa sä osasit tämänkin kääntää vittuiluksi?

Kyllä se isompi kusen järjestäjä on Eu ja sinne kallellaan olevat poliitikot , tähän päälle Venäjä pakotteet nii täytyy olla aika sokea jos ei ole huomannut miten ruoan /sähkön hinta kallistui/kallistunut.
 
Aa sä osasit tämänkin kääntää vittuiluksi?

Kyllä se isompi kusen järjestäjä on Eu ja sinne kallellaan olevat poliitikot , tähän päälle Venäjä pakotteet nii täytyy olla aika sokea jos ei ole huomannut miten ruoan /sähkön hinta kallistui/kallistunut.
Kyllä tuo sinun selitys on ihan tunnepitoista paskavammasta lässytystä.
Hyvää viikonlopun jatkoa sinulle.
 
Mitä sä selität taas?? Sekö että ajattelee miten Suomen talous ajetaan alas tekee botiksi ,ryssäksi?

Kun kerran oot nii fiksu nii kerro millä Venäjän tuonti/vienti on korvattu tai korvataan niin että se ei näy hintojen nousuna?

Sulta menny vissiin ihan ohi kun olen hokenut sais loppua koko sota!

Mulle ihan yks ja sama kumpi tuon voittaa, mutta sullehan se on vaikea tajuta kun et hoe kuin tuota ryssä,natsi, botti paskaa

Miten sinulle voi olla aivan sama kumpi voittaa? Oletan että olet kuitenkin Suomalainen. Jos Ukraina olisi hävinnyt heti niin sillä olisi ollut meillä enemmän vaikutusta kuin millään hintojen nousuilla. Mikä ihme sulla on päässä vikana kun et asiaa ymmärrä? Ryssä teki selväksi että Ukraina on vaan alkua ja vanhat rajat palautetaan. Etkö älyä että voisit aivan yhtä hyvin sanoa että "mulle on aivan sama joudunko kuolemaan Putinin takia" tai että "mulle on aivan sama joudunko Siperiaan pakkotyöhön". Meillä olisi alkanut sotaan valmistautuminen, mutta nyt niin ei käynyt.
 
Miten sinulle voi olla aivan sama kumpi voittaa? Oletan että olet kuitenkin Suomalainen. Jos Ukraina olisi hävinnyt heti niin sillä olisi ollut meillä enemmän vaikutusta kuin millään hintojen nousuilla. Mikä ihme sulla on päässä vikana kun et asiaa ymmärrä? Ryssä teki selväksi että Ukraina on vaan alkua ja vanhat rajat palautetaan. Etkö älyä että voisit aivan yhtä hyvin sanoa että "mulle on aivan sama joudunko kuolemaan Putinin takia" tai että "mulle on aivan sama joudunko Siperiaan pakkotyöhön". Meillä olisi alkanut sotaan valmistautuminen, mutta nyt niin ei käynyt.
No koska Sarmx ajattelee omilla aivoillaan.
 
Miksi ukraina on sitten hädässä kaluston kanssa, jos vastapuolella ei edes ole sitä eikä tule?

häh

Millä tavalla hädässä? Juurihan Ukraina pysäytti Venäjän keväthyökkäyksen ja Venäjä ei saanut edes Bahmutia vallattua. Jos Ukrainalla olisi akuutti kalustopula ja Venäjällä ei, niin miksi Venäjä ei saanut edes Bahmutia vallattua ja keväthyökkäyksen tulos oli 0,04%? Faktat on faktoja ja Ukraina saa modernia kalustoa ja Venäjä ei.
 
Joo pikkurahoja mitä nyt 3.7 miljardia

Kysyn nyt vielä kerran, kerro nyt miten se vienti korvataan ilman hintojen nousua??

Onko tämä kysymys sinulle jotenki liian vaikea ymmärtää, sopisit poliitikoksi kierrät kysymystä "hienosti"

Oletko miettinyt, että jos Venäjä ei olisi tuollainen persereikä, niin me ei tarvittaisi täällä yleistä asevelvollisuutta tai sen kummoisempaa armeijaa? Jos Venäjä olisi samanlainen ystävällismielinen valtio kuin Ruotsi, niin mieti miten paljon säästettäisiin rahaa, kun ei tarvittaisi armeijaa tai vaikkapa tuollaisia väestönsuojia mitä nykyään tarvitaan.
 
Oletko miettinyt, että jos Venäjä ei olisi tuollainen persereikä, niin me ei tarvittaisi täällä yleistä asevelvollisuutta tai sen kummoisempaa armeijaa? Jos Venäjä olisi samanlainen ystävällismielinen valtio kuin Ruotsi, niin mieti miten paljon säästettäisiin rahaa, kun ei tarvittaisi armeijaa tai vaikkapa tuollaisia väestönsuojia mitä nykyään tarvitaan.
Oletko sä miettinyt että sulle tehtiin kysymys mihin ootan vastausta.

En ole asiaa miettinyt ei voisi sotaleikit vähempää kiinnostaa, ja väitän vaikka ryssä ei olis naapurissa täällä olis silti asevelvollisuus.

Eiköhän tuo Venäjä vittuilu alkanut sillä kun Suomen piti alkaa tunkea nokkansa joka paikkaan, muistaakseni sitä ennen Venäjän kanssa meni todella hyvin??
 
Miten sinulle voi olla aivan sama kumpi voittaa? Oletan että olet kuitenkin Suomalainen. Jos Ukraina olisi hävinnyt heti niin sillä olisi ollut meillä enemmän vaikutusta kuin millään hintojen nousuilla. Mikä ihme sulla on päässä vikana kun et asiaa ymmärrä? Ryssä teki selväksi että Ukraina on vaan alkua ja vanhat rajat palautetaan. Etkö älyä että voisit aivan yhtä hyvin sanoa että "mulle on aivan sama joudunko kuolemaan Putinin takia" tai että "mulle on aivan sama joudunko Siperiaan pakkotyöhön". Meillä olisi alkanut sotaan valmistautuminen, mutta nyt niin ei käynyt.
Mikä ihme sulla on päässä vikana että sä kuvittelet että ryssä tänne olis änkemässä , nyt voi ollakin kun Natoon piti änkeä toivottavasti ei.

Onko sulla linkkiä missä Putin sanoo haluaa valloittaa SUOMEN?

Muistanko väärin että hyvin kauan aikaa Venäjän kanssa kauppa toimi ja oltiin sovussa, nyt ryssät haluais sen kaikki rikkoa TUSKIN!?

Kaikki meni vitulle kun saatii psykopaatti sotahullu pääministeri.

Mitä sä luulet jos Venäjä kuskais kalustoa meksikoon Usan rajalle, kauanko Usa sitä Kattelis?
 
Iltasanomissa oli tosi hyvä artikkeli Ukrainan vastahyökkäyksestä ja siitä mitä Venäjän linnoitteiden murtaminen vaatii.



Olennaiset kohdat.







https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009519406.html
Ei puolustuslinjan läpäisy riitä.
Pitää olla kyky hyödyntää tilanne jatkaa hyökkäystä ja pitää se liikkeessä.

Reikä puolustukseen ei ole se hankalin osa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom