HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
j8lvou0j1dta1.png


Venäjä alkaa olla terroristivaltion malliesimerkki. Sairasta.
Sairasta paskaa ja erittäin väärin.
Eipä muuten yllätä, että te sekopäät luotte täällä taas omia narratiiveja keskustelijoista.

Tuo dehumanisointi on vissiin tämän current thing aivopesun tärkein juttu ja sen näkee useista täällä kirjoittajista. Jumalauta mikä rappio.
 
Sairasta paskaa ja erittäin väärin.
Eipä muuten yllätä, että te sekopäät luotte täällä taas omia narratiiveja keskustelijoista.

Tuo dehumanisointi on vissiin tämän current thing aivopesun tärkein juttu ja sen näkee useista täällä kirjoittajista. Jumalauta mikä rappio.
Mä tykkään kun sä käytät niin hienoja sanoja - vaikutat tosi fiksulta miesoletetulta. Varsinkin nuo tarpeettomat anglismit ovat sellaista verbaaliakrobatiaa, että johan tässä tämmöinen vammainen suorastaan häkeltyy.

Tarkoitatko sekopäillä Venäjän kansaa joka hyväksyy tuon sotimisen ja nuo hirvittävät toimet Ukrainassa, ja nukkuu silti jotenkin yönsä hyvällä omallatunnolla?

Vai meinaatko, että minä dehumanisoin maltsua kun leukailen siitä, että hän innostuu aina kun Trumpin nimi mainitaan jossain? Sekö on sekopäistä? Mitä narratiivia siinä on?
Tuskin maltsu tuosta loukkaantui, ja tiedätkö, jos loukkaantui, niin pyydän anteeksi häneltä. Koska en tarkoittanut hänen mieltään pahoittaa, enkä vängätä mistään asiasta. Mutta faktahan se on, minkä hän tietää itsekin, että hän on palstan intensiivisin Trump-keskustelija, samoin kuin Sarmx on entinen amiksen kovin kundi, ja sä olet sellainen joka nimittelee muita, kun ei tiedä mitä muuta sanoa. Kaikilla meillä on omat profiilimme täällä. Mä olen vammainen lammaks-Mikkihiiri nykyään, teidän mukaanne.
 
Yllättäen palstan ryssä-fanbase ei tällaisesta järkyty. Rysyn ruumiskasat toki sattui syvälle sieluun.
Jep. Sillon kun täällä jeesusteltiin sivutolkulla kuolleiden ryssien kuvista niin huvitti suuresti miten läpinäkyvästi nämä omien sanojensa mukaan neutraalit ajattelijat paljastikin korttinsa. Se jeesustelu meni ihan naurettavalle tasolle, kun huomioi tiettyjen nimimerkkien normaalin tavan puhua asioista. Hiljaisuus tämän tapauksen kohdalla vaan vahvistaa tätä. Roopeli tossa nyt koittaa vähän pelastaa, että sairasta paskaa tämäkin (tosin ei "ihan" yhtä vahvasti signaloi kuin kuolleiden rysyjen kohdalla), muut neutraalit ei edes vaivaudu koittamaan :oujee:
 
Mä tykkään kun sä käytät niin hienoja sanoja - vaikutat tosi fiksulta miesoletetulta. Varsinkin nuo tarpeettomat anglismit ovat sellaista verbaaliakrobatiaa, että johan tässä tämmöinen vammainen suorastaan häkeltyy.

Tarkoitatko sekopäillä Venäjän kansaa joka hyväksyy tuon sotimisen ja nuo hirvittävät toimet Ukrainassa, ja nukkuu silti jotenkin yönsä hyvällä omallatunnolla?

Vai meinaatko, että minä dehumanisoin maltsua kun leukailen siitä, että hän innostuu aina kun Trumpin nimi mainitaan jossain? Sekö on sekopäistä? Mitä narratiivia siinä on?
Tuskin maltsu tuosta loukkaantui, ja tiedätkö, jos loukkaantui, niin pyydän anteeksi häneltä. Koska en tarkoittanut hänen mieltään pahoittaa, enkä vängätä mistään asiasta. Mutta faktahan se on, minkä hän tietää itsekin, että hän on palstan intensiivisin Trump-keskustelija, samoin kuin Sarmx on entinen amiksen kovin kundi, ja sä olet sellainen joka nimittelee muita, kun ei tiedä mitä muuta sanoa. Kaikilla meillä on omat profiilimme täällä. Mä olen vammainen lammaks-Mikkihiiri nykyään, teidän mukaanne.
Sekopäät ihan yleisesti jotka runkkaa näille raakuuksille. Kummallakin puolella.

Ainakin osui näköjään viesti kun noin kimahti sieltä taas kerran.
 
Jep. Sillon kun täällä jeesusteltiin sivutolkulla kuolleiden ryssien kuvista niin huvitti suuresti miten läpinäkyvästi nämä omien sanojensa mukaan neutraalit ajattelijat paljastikin korttinsa. Se jeesustelu meni ihan naurettavalle tasolle, kun huomioi tiettyjen nimimerkkien normaalin tavan puhua asioista. Hiljaisuus tämän tapauksen kohdalla vaan vahvistaa tätä. Roopeli tossa nyt koittaa vähän pelastaa, että sairasta paskaa tämäkin (tosin ei "ihan" yhtä vahvasti signaloi kuin kuolleiden rysyjen kohdalla), muut neutraalit ei edes vaivaudu koittamaan :oujee:
Juurihan minäkin tuomitsin tämän.

Vai onko hidetetty taas kaikki niin voikin pomppia kuplassaan ja todeta olevansa oikeassa?
 
Sitähän tuossa kommentoin, että sinä sentään vähän yrität peittää kenen puolella olet, muut ei edes koita.
Muista että äänestin myös PS
miten valehtelet tämän itsellesi?

Teikäläisten oleminen on kyllä pääosin valhetta. Keksitte valheita niistä joista ette pidä tai keskustelusta mitä he tuovat.
 
1681299380292.png
 
Oli kuulema ryssien mukaan Ukrainalaiset pukeutuneet ryssien sotilaspukuihin ja mestasivat Brittipalkkasoturin, koska haluavat peittää tiedon siitä, että NATO-joukot taistelevat Ukrainassa! Ettäs tiiät.
No totta kai, miten kehtasinkaan epäillä. Siitäpä sai, likainen kolonialisti.
 

Nuo raakuudet hyödyttää Putinia, siksi nuo tekee niitä ja ryssät sallii. Epäilen että tarkoituksella jopa pistetty joku yksikkö psykopaattia täyteen ja tekemään noita sotarikoksia. Videoiden levittäminen tukee mun teoriaa.

Isoin pelko Pötlerille on ryssä sotilaiden joukkoantautumiset.
Julmuudet suututtaa Ukrainalaiset jolloin ryssällä on pelko antautua. Pelko siitä että antautuva joutuu samanlaisen kohteeksi, joten sama tapella viimeiseen hegenvetoon asti.


View: https://twitter.com/KramarenkoMari3/status/1646063628712394753?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1646063632743104513%7Ctwgr%5Ef2280921994141e9c271baeca54a2236d24ccc56%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fmaanpuolustus.net%2Fthreads%2Fukrainan-konflikti-sota.2939%2Fpage-8825
 
Novaja Gazetan mukaan Ukrainan asevoimat olisi lisäksi edennyt Bahmutin kaupungin ydinkeskustassa.

– He etenevät hitaasti, mutta varmasti. Näyttää siltä, että venäläiset valmistautuvat vetäytymään Bahmutin pohjois- ja eteläpuolelta, lähde sanoo.

Ukrainan kerrotaan siirtäneen Donetskin alueelle tuoreita joukkoja, jotka onnistuivat työntämään venäläisjoukkoja 2–3 kilometriä taaksepäin Avdijivkan luona. Volya-median mukaan tilanteen muutoksen taustalla ovat Venäjän asevoimien suuret tappiot. Monet yksiköt ovat tämän vuoksi menettäneet kykynsä jatkaa hyökkäyksiä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom