HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

En mä tiedä, mutta jotenkin hirvittää miten koko eurooppa ei tunnu olevan mitenkään ajan tasalla sotateollisuudessa, kun yksi maa imee kaiken sodassaan.
MIten kävisi jos olisi oikeasti WW3?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä väliä sillä on kun se käydään ydinaseilla. Muutenhan ryssät olis jo ajettu Ukrainasta helvettiin aina moskovaan asti.
Sohvaperuna sanoo että WW3 on ydinsota.
Itsehän sanon ettei kukaan noita uskalla käyttää koska reset maailmalle.

Miksi ryssät ei ole ajettu? Aina joku tekosyy.
 
Niin kamalasti nämä foorumin kotiryssät ulisee nyt niin pitääkö tänne kirjoittaa mitä hyvää venäjältä on tullut, minä aloitan: Dostojevski, siinä on kirjailija joka on rustannut useita hienoja teoksia.

Vastaukseksi ei kelpaa Baikal, Lada, Paska, Rupla tai Votka.
 
Niin kamalasti nämä foorumin kotiryssät ulisee nyt niin pitääkö tänne kirjoittaa mitä hyvää venäjältä on tullut, minä aloitan: Dostojevski, siinä on kirjailija joka on rustannut useita hienoja teoksia.

Vastaukseksi ei kelpaa Baikal, Lada, Paska, Rupla tai Votka.
Kirjoita joskus aiheesta!👍Voit aloittaa vaikka ryssien ja ukrainalaisten sotataktiikasta, oikeastaan sen puutteesta.. Tai perusta oma ryzzäketju.
 
Ei todellakaan olisi. Eikä hyökkää NATO maahan. Tietää että sieltä on vaan hopeaa tarjolla. Niin kun taitaa olla muutenkin.
Ainiin. Mystinen natopaperin muste estää.. juuhh

Se on jännä miten ukraina on olevinaan siis kuten kaikki muutkin euroopassa ja meidän pitää sitä ja tätä, mutta sitten samalla ei olekaan?
Kaikki on eri tässä casessa kuitenkin. On se jännä.
 
Niin kamalasti nämä foorumin kotiryssät ulisee nyt niin pitääkö tänne kirjoittaa mitä hyvää venäjältä on tullut, minä aloitan: Dostojevski, siinä on kirjailija joka on rustannut useita hienoja teoksia.

Vastaukseksi ei kelpaa Baikal, Lada, Paska, Rupla tai Votka.
Minä en löydä muuta kuin energian. Muuten se maa on läpimätä kansalaisia myöten.
 
Ainiin. Mystinen natopaperin muste estää.. juuhh

Se on jännä miten ukraina on olevinaan siis kuten kaikki muutkin euroopassa ja meidän pitää sitä ja tätä, mutta sitten samalla ei olekaan?
Kaikki on eri tässä casessa kuitenkin. On se jännä.
Niin, se on varmaan vaikea ymmärtää, että järjelliset maat auttaa maata joka pyrkii demokratiaan ja pois ryssien vaikutuspiiristä. Onneks autetaan maat jonne roistot hyökkäsi. Toki sulla on oikeus olla eri mieltä, vaikka en ymmärräkään miten joku voi olla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom