HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ei haittaa porukkaa täällä, kun ylläpidetään vaan proxysotaa ja huudetaan kuinka ryssät on paperitiikeri!111
Kukaan noista pelleistä ei ilman mustaa silmää pääsisi ukrainalaisten joukosta, kun kävisivät vähän boostaamassa mielialoja vaikka jossain bakhmutin rintamalla.

Oikeasti mikään ei ole vahingollisempaa kuin vihollisen jatkuva aliarviointi ja rinkirunkku missä samankaltaiset hörhöt ruokkii tuosiaan veronhimossaan.
Tässä sodassa kuolee paljon porukkaa kummallakin puolen... mutta sehän oli hymiöitä monella näistä ja ruumiiden kuvat saa suorastaan nauramaan.
Se tahtoo helposti unohtua, kun naureskelee Venäjän surkealle talvihyökkäykselle, jossa se menetti kymmeniä tuhansia sotilaita, että sen surkeuden hinta on kymmeniä tuhansia ukrainalaisia sotilaita. Pienen kaupungin verran parhaassa iässään olevia ukrainalaiskunteja, ja kerrannaisvaikutus x 10, kun omaisten kärsimys lasketaan mukaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se tahtoo helposti unohtua, kun naureskelee Venäjän surkealle talvihyökkäykselle, jossa se menetti kymmeniä tuhansia sotilaita, että sen surkeuden hinta on kymmeniä tuhansia ukrainalaisia sotilaita. Pienen kaupungin verran parhaassa iässään olevia ukrainalaiskunteja, ja kerrannaisvaikutus x 10, kun omaisten kärsimys lasketaan mukaan.
Joo toi makhakin kuvaaja on kyllä karsea ja toivon ettei ole todellinen, mutta samalla sen tiedostaa, että on silti suuntaa antava eli juuri nuoret saaneet taas maatua. Kuten aina sodissa.
 
Hellyttävää kun runkkuryssät ympäri some maailman haukkuvat länsimaisia poliitikkoja ja samaan aikaan ryssässä valtaa pitävästä pedofiilistä + muista ryssäpoliitikko lapsien murhaajista ei puhuta poikittaista sanaa >D

5 kuukautinen vauva kuollut ryssien terroripommituksessa

 
Joo toi makhakin kuvaaja on kyllä karsea ja toivon ettei ole todellinen, mutta samalla sen tiedostaa, että on silti suuntaa antava eli juuri nuoret saaneet taas maatua. Kuten aina sodissa.
Kai se ottaa huomioon ne miljoonat maasta poistuneet kanssa.
Miten lie sitten ryssän miehittämille alueille jääneet ryssämieliset kanssa.
Väkilukua kun katsotaan isku on paljon kovempi Ukrainalaisille. Toki täällä keskitytään hokemaan vain ryssän tappioita.
 
Laitetaas ryssän palvojien lemppari naisesta juttu


"
– Kohteena ovat myös tavalliset kansalaiset, jotka haluavat käydä ihan tavallista kansalaiskeskustelua sananvapauden puolesta sosiaalisen median ja perinteisen median keskustelukanavilla ja internet-sivuilla.
– Kun julkaistaan Ukraina-uutisia ja syntyy keskustelua, siellä ovat myös trollit mellastamassa ja uhkailemassa.
"

Aro puhuu asiaa. Tälläkin foorumilla ryssätrollit länkyttää!
 
Hyökkäshän jenkitkin libyaan. Miksi et inise siitä?
Jenkit hyökkäs myös syyriaan. Miksi et inise siitä?
Ensimmäisenä voin sanoa, etten inise mistään. Toiseksi täytyy ihmetellä, että mistä sinä tiedät mihin minä olen ottanut kantaa? Ihan sinulle infoksi, että olen ilmoittanut usemalle jenkille mielipiteeni kuinka perseestä heidän toiminta on. Että ota vihjaileva whatabouthismi ja tunge hyvin syvälle mihin aurinko ei paista.
 
Ensimmäisenä voin sanoa, etten inise mistään. Toiseksi täytyy ihmetellä, että mistä sinä tiedät mihin minä olen ottanut kantaa? Ihan sinulle infoksi, että olen ilmoittanut usemalle jenkille mielipiteeni kuinka perseestä heidän toiminta on. Että ota vihjaileva whatabouthismi ja tunge hyvin syvälle mihin aurinko ei paista.
Niin niin eli omien pierujesi haistelu se päätoimi täällä ja sitten kun tulee oikeita kysymyksiä asiaan niin aloitat änkyttämisen ja ininän.
Vähän hataralla pohjalla tuo epälogiikkasi ja selvä valtamedian narratiivi mikä kulkee aivoissasi asiasta toimeen veikkaan.
 
Niin niin eli omien pierujesi haistelu se päätoimi täällä ja sitten kun tulee oikeita kysymyksiä asiaan niin aloitat änkyttämisen ja ininän.
Vähän hataralla pohjalla tuo epälogiikkasi ja selvä valtamedian narratiivi mikä kulkee aivoissasi asiasta toimeen veikkaan.
Siis miten sä nyt käännät tätä asiaa? Älä laita sanoja mun suuhun. Mikä oli se sun oikea kysymys mihin en vastannut?
 
Multivitan naurunaamahymiöstä käytösrangaistuksena toistan faktat:
Obama antoi Krimin ja Donbasin Venäjälle. Biden kokonaisen helvatun Novorussijan.
Koittaaka nyt saada herneet päissänne kohtaamaan ja tunnustamaan nämä tosiasiat. Sitten kun haukutte Obaman ja Bidenin, voitte haukkua Trumpiakin, en puutu.

Tosiasia on se, että Trump olisi antanut Putinille osan Ukrainaa.
 
Hetkinen, eikä sillä liikekannallepanolla pitänyt olla merkitystä? Pelkkiä kouluttamattomia juoppoja ei mitään hyötyä niistä.

Ei sillä ole merkitystä sodan lopputulokseen. Sota vain pitkittyy. Nuo sotilaat ovat vain lisää lihaa lihamyllyyn ja ne kuolevat turhaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom