UFS R3 palautusjuoma

Ei mielestäni löytynyt threadia vielä tästä. Onko kellään kokemuksia UFS R3 palautusjuomasta? Taitaa olla aika uusi tuote ainakin myyjän mukaan, joka suositteli kyseistä tuotetta ja vaikuttaa mielestäni hyvältä. UFS Storen mukaan UFS R3 on markkinoiden ylivoimaisesti tehokkain perinteinen palautusjuoma.
Makuvaihtoehtoina on mansikka, vanilja, suklaa, minttusuklaa ja maustamaton.
Itse ostin minttusuklaan, joka maistuu tooodella hyvältä. :kuola:
Pönikän koko on 800g eli siis n. 10 annosta ja ravintosisältö 100g:

Energiaa 377 kcal
Hiilihydraattia 44,5g
Proteiinia 44,3g
Rasvaa 0,3g
Kreaa 6,3g
L-Glutamiinia 6,3g

Ja hintaa on 23,90 €

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mitä tossa ravintosisältöä kattelee ni eipä tossa mitään päätä huimaavaa ole, aika halpa tosin ottaen huomioon että melkein rasvaton.

Ei mielestäni löytynyt threadia vielä tästä. Onko kellään kokemuksia UFS R3 palautusjuomasta? Taitaa olla aika uusi tuote ainakin myyjän mukaan, joka suositteli kyseistä tuotetta ja vaikuttaa mielestäni hyvältä. UFS Storen mukaan UFS R3 on markkinoiden ylivoimaisesti tehokkain perinteinen palautusjuoma.
Makuvaihtoehtoina on mansikka, vanilja, suklaa, minttusuklaa ja maustamaton.
Itse ostin minttusuklaan, joka maistuu tooodella hyvältä. :kuola:
Pönikän koko on 800g eli siis n. 10 annosta ja ravintosisältö 100g:

Energiaa 377 kcal
Hiilihydraattia 44,5g
Proteiinia 44,3g
Rasvaa 0,3g
Kreaa 6,3g
L-Glutamiinia 6,3g

Ja hintaa on 23,90 €
No perhana täytyy ilman muuta kokeilla ku noin suositellaan:D:D
Mut ihan normaalilta palkkarilta vaikuttaa ravintoarvojen puolesta ja eihän toi hinta nyt mikään hirveen halpa mun mielestä ole: 2,39€/annos.

No perhana täytyy ilman muuta kokeilla ku noin suositellaan:D:D
Mut ihan normaalilta palkkarilta vaikuttaa ravintoarvojen puolesta ja eihän toi hinta nyt mikään hirveen halpa mun mielestä ole: 2,39€/annos.
No tietenkin vertasin fastin omaan palkkariin eli recoon mikä maksaa sen 5 euroa enemmän sama määrä, kannattaa katella ufs:n sivuilta tarkemmat tiedot niin löytyy että ei tuo ole pelkästään sitä hera+malto sekotusta.

Ostin tätä tavaraa 2 pönikkää tänään, toisen suklaata ja toisen mansikkaa. Ei ollut täällä Oulun liikkeessä muita makuvaihtoehtoja :(. Kun sivuja selailin niin tuo minttusuklaa kuulosti melko himottavalta vaan eipä löytynyt liikkeestä.

Suklaanmakuista vedin yhden annoksen reenin jälkeen veteen sekoitettuna ja täytyy myöntää että maku ei ollut mikään erityisen hyvä ainakaan omasta mielestäni, oikeastaan aika pahaa :eek:. Kyllähän tuo purkillinen menee kun väkisin kiskoo kurkusta alas, mutta toista kertaa tuskin ostan suklaa -versiota.

Aikaisempaa kokemusta on ainoastaan mansikanmakuisesta Evolution Massista. Se oli ihan hyvää tavaraa :D.

Eikö tämä ole samaa kamaa kuin Evolution Phase 3 joka on ilmeisesti nyt poistunut markkinoilta? Maku yms aineissa ilmeisesti on vain jotain eroa. Minttusuklaa on kyllä herkkua, seuraavaksi menee suklaa testaukseen :D

Suklaanmakuista vedin yhden annoksen reenin jälkeen veteen sekoitettuna ja täytyy myöntää että maku ei ollut mikään erityisen hyvä ainakaan omasta mielestäni, oikeastaan aika pahaa :eek:.

Nyt kun oon tottunu tuohon makuun vähän, niin on tää suklaakin iha juotavaa. Vettä ei saa laittaa liikaa, muuten tulee liian litkua.

Kukaan testannut vaniljaa? :)
Vanilja ihan jees, ehkä vähän keinotekoisen makuinen, mutta menee kuitenkin alas helposti ja ehdottomasti parempi kuin mansikka. Minttusuklaakin tuli hommattua, mutta sitä ei ole ehtinyt vielä testata.

Nyt tuli itsekkin hankittua tuota suklaan makusta R3:sta. Makuun olen todella tyytyväinen, ei läheskään niin makeeta ku esim. fastin suklaa :urjo:

Kyllä noista aina otetaan kuitenki melko hyvät hinnat noiden aminohappojen, protskujen ja hiilarien sekottamistyöstä :whip:

Kun nuokin ainekset erikseen ostettuna ja itse sekoitettuna tulee kyllä kilohinta tollasellekin sekotukselle huomattavasti halvemmaksi. Ja tuskinpa tuo sen huonommaksi teho muuttuu vaikka ite sekottaaki aineet hämärissä kotioloissa omassa sheikkerissään........ :hyper:

No ihte oon ainakin käyttäny nuita mass:n tuoteitta. mass whey 12.25/kg ei paha hinta proteiinille ja malto 3.8e/kilo.. siit ku väsää palautus juomia niin aika halvalla saa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom