UFS R3 palautusjuoma

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka en ole todellakaan mikään ekoihminen tai hippi, niin jotenkin tuntuu noi uudet muovipurnukat vähän tuhlaukselta. Niitä on toki paljon mukavampi käyttää ja mukana tuleva mittakauha helpottaa vielä lisää. Kuitenkin purkit on vaan puolillaan jauhoa eli vähemmälläkin materiaalilla olisi pärjätty tai sitten pakkauskoon olisi voinut muuttaa 1,6 kiloon ja roskaa olisi tullut vain puolet nykyisestä.

Vaikka en ole todellakaan mikään ekoihminen tai hippi, niin jotenkin tuntuu noi uudet muovipurnukat vähän tuhlaukselta. Niitä on toki paljon mukavampi käyttää ja mukana tuleva mittakauha helpottaa vielä lisää. Kuitenkin purkit on vaan puolillaan jauhoa eli vähemmälläkin materiaalilla olisi pärjätty tai sitten pakkauskoon olisi voinut muuttaa 1,6 kiloon ja roskaa olisi tullut vain puolet nykyisestä.

Samaa mieltä. Nyt kun pakkis on yhteistyössä UFSin kanssa niin voisko sinne hommata esim 3kg pakkauksia noihin whey, whey2, r3 jne.

Samaa mieltä. Nyt kun pakkis on yhteistyössä UFSin kanssa niin voisko sinne hommata esim 3kg pakkauksia noihin whey, whey2, r3 jne.

Näin alkuun ei ainakaan ole tulossa vielä isoja pakkauksia.
Näissä 800 g pakkauksissa on kuitenkin määräalennuksia eli kun ostaa 2 kpl saa -20% alennuksen ja 3 kpl -25% alennuksen vähittäishinnasta.

UFS purkkilinja on muuten täysin sama kuin aiemmin myynnissämme ollut Evolution linja, paitsi että pakkaus, aromit ja makeutusaineet ovat vaihtuneet. Varsinaiset raaka-aineet kuten proteiinit, hiilihydraatit, kreatiinit, glutamiinit jne ovat täysin samoja kuin edesmenneessä Evolution linjassa. Makuvaihtoehtoja on tullut melkoisesti lisää, sillä suurimmassa osassa tuotteita löytyy maustamaton, vanilja, suklaa, mansikka ja minttusuklaa versiot. Jatkossa tulee myös muita makuja näihin tuotteisiin. Tuomme markkinoille seuraavan puolen vuoden aikana myös melkoisen kasan uusia tuotteita.

Oon itse ainakin kokenut tämän R3 parhaaksi valmiiksi palkkariksi. On tehostanut palautumista. Ja mitä olen katsellut niin näyttää tässä olevan melkein eniten kreatiinia näistä valmiista paketeista. Muissa yleensä se 5g, tässä 6,3g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom