Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Yksi ajatusmalli, jos siis osaa ja vaivaituu ajattelmaan terveellä logiikalla.

Oletetaan että nää kaikki valoilmiöt on ollut vieraan sivilisation aluksia. Jos heillä selkeesti on niin ylivoimainen tekniikka, että ovat ratkaisseet galaksien välisen matkustamisen, niin luulis tekniikan olevan sillä tasolla, että ei tarttis vuosikymmeniä käydä täällä lentelemässä.

Kun ihminen laskeutui mönkijllä marsiin, ei me heiluttu sielä ilmakehässä, vaan haluttiin maahan asti. Mikä näitä alieneita vaivaa, ovatko ne niin tyhmiä, ettei kerralla tuu selväksi planeetan resurssit ja kapasiteetti sotia, vaan pitää vuosikymmeniä kämmentää jonain valopilkkuna taivaalla. Aika vaarattomia ja kädettömiä taitavat olla.

Ja vastaukset tähän on, että ne tutkii tätä planeettaa, argumentit tossa edellä. Mitä tutkimista tässä planeetassa on jos ollaan merkittävästi jäljessä kehityksessä?

Hieman kiinnostaa kyllä videoiden taustatkin.

Tää on melkosen hyvä havainto kans lentokoneesta. Just saman muotoinen alus kun pentagonin julkaisemassa gimbal videossa. Ei oo mikään pikselimössö tossa kun näytetään stillissä. Mutta se on oikeesti ihan sama kuinka selkeän kuvan tai videon joku saa niin joillekkin se ei ikinä tule riittämään.

View: https://youtu.be/0dvTPEETNDU?si=VYF9kSZqXu_h9rS_

Tässä kiinnostaisi tietää, mitä on alun perin kuvattu. Siis miksi kamera on ollut esillä ja kuvannut tyhjää taivasta? Ja mikä tuo nopea zoomi tuossa videon alussa on, onko jälkikäsittelyä vai mitä? Mitään puhetta tai ihmettelyä ei kuulu ja kuvaaja osaa lähteä tosi nopeasti seuraamaan kohdetta.

Tässä ihmetyttää, miten tuonne kaukaisuuteen osaa lähteä zoomaamaan. Alussa kun ei horisontissa näy mitään, näkyykö se sitten paljaalla silmällä niin paljon paremmin että tajuaa kaivaa kameran esille, en tiedä. Itse kohde on tosi muusta kuvasta irrallisen ja jotenkin sarjakuvamaisen näköinen.

Tässä kiinnostaisi tietää, mitä on alun perin kuvattu. Siis miksi kamera on ollut esillä ja kuvannut tyhjää taivasta? Ja mikä tuo nopea zoomi tuossa videon alussa on, onko jälkikäsittelyä vai mitä? Mitään puhetta tai ihmettelyä ei kuulu ja kuvaaja osaa lähteä tosi nopeasti seuraamaan kohdetta.

Tässä ihmetyttää, miten tuonne kaukaisuuteen osaa lähteä zoomaamaan. Alussa kun ei horisontissa näy mitään, näkyykö se sitten paljaalla silmällä niin paljon paremmin että tajuaa kaivaa kameran esille, en tiedä. Itse kohde on tosi muusta kuvasta irrallisen ja jotenkin sarjakuvamaisen näköinen.
Ensin ihmetellään miten ei ole tarpeeksi selkeää kuvaa/videota kun muka "kaikilla kädessä koko ajan iphone 16 pro max/samsung s24 ultra valmiina ufoja varten" ja sit kun on kuvaa/videota niin ihmetellään, että miksi kuvasi 😂

Ensin ihmetellään miten ei ole tarpeeksi selkeää kuvaa/videota kun muka "kaikilla kädessä koko ajan iphone 16 pro max/samsung s24 ultra valmiina ufoja varten" ja sit kun on kuvaa/videota niin ihmetellään, että miksi kuvasi 😂
Niin, tajuatko? Miksei sitten noita selkeitä videoita ole, noita alieneita lentelee teidän mukaan täällä kokoajan ja jokaisella puhelimet. Yksi kaveri saa luurilla paremman kuvan kuin huipputekniset sotavehkeet. Joka kerta kun 100 miljoonaa maksava kone kuvaa mukamas alienin, on se mahdollisimman epäselvä ja toki kuljettajan paskapuhetta uskotaan miten hän kykenee tosta vaan isossa vauhdissa erottamaan 4 km päässä olevan alienin. Vittu mitä komiikkaa tää uskovaisten touhu on. :D Terve järki yhtä kadonnutta kuin uskonnoissa, aivan uskomatonta aikuisilla ihmisillä. Tosin ei odottamatonta, uskovathan suurin osa ihmisistä olemattomaan jumalaankin ja näkee sen vaikka koiran perseessä.

Herätkää nyt helvetti jo, ei täällä mitään vieraan sivilisaation aluksia ole, sitten jos ne tulee, niin siinä ei enää zoomailla mitään vitun lens flarea ja lintua.

Minä aiemmin ihmettelin lähinnä, ettei hävittäjätehtäviltä ole selkeämpää dataa siitä, mitä on kohdattu, joten eihän mennä nyt sotkemaan toisten keskustelijoiden sanomisiin ja tehdä tästä jotain kahden leirin nokittelukilpailua?

Noihin mun avoimiksi tarkoitettuihin kysymyksiin sulla ei tainnutkaan olla mitään.

Ne oli spotannu sen jo aikasemmin lentelemässä ennen tuota kohtaamista.

Minä aiemmin ihmettelin lähinnä, ettei hävittäjätehtäviltä ole selkeämpää dataa siitä, mitä on kohdattu, joten eihän mennä nyt sotkemaan toisten keskustelijoiden sanomisiin ja tehdä tästä jotain kahden leirin nokittelukilpailua?

Noihin mun avoimiksi tarkoitettuihin kysymyksiin sulla ei tainnutkaan olla mitään.
enkös mä aiemmin laittanut ihan videota tubesta tänne, jossa näytettiin millaista näkymää esim. hävittäjässä tarjolla, et katsonut sitä?

Mitä tulee sit noihin muihin kysymyksiin niin vaikea sanoa miksi ei selostettu videota tai miten kuvaaja bongasi tuon objektin noin kaukaa.
Minusta kuitenkin ihan normi setti kuvata maisemia lentokoneen ikkunasta, onhan ne sieltä katsottuna upeita. Itsekin olen tätä tehnyt useasti.

Niin, tajuatko? Miksei sitten noita selkeitä videoita ole, noita alieneita lentelee teidän mukaan täällä kokoajan ja jokaisella puhelimet. Yksi kaveri saa luurilla paremman kuvan kuin huipputekniset sotavehkeet. Joka kerta kun 100 miljoonaa maksava kone kuvaa mukamas alienin, on se mahdollisimman epäselvä ja toki kuljettajan paskapuhetta uskotaan miten hän kykenee tosta vaan isossa vauhdissa erottamaan 4 km päässä olevan alienin. Vittu mitä komiikkaa tää uskovaisten touhu on. :D Terve järki yhtä kadonnutta kuin uskonnoissa, aivan uskomatonta aikuisilla ihmisillä. Tosin ei odottamatonta, uskovathan suurin osa ihmisistä olemattomaan jumalaankin ja näkee sen vaikka koiran perseessä.

Herätkää nyt helvetti jo, ei täällä mitään vieraan sivilisaation aluksia ole, sitten jos ne tulee, niin siinä ei enää zoomailla mitään vitun lens flarea ja lintua.
Mieti miten paljon rahaa säästyisi jos vaan kävisit kertomassa jenkkilän kongressille, eri maiden organisaatioille ja tutkijoille, että äijällä on jo kaikki tieto (tai siis tieto ettei ole tietoa). Tutkivat ihan turhaan hölmöt ja polttavat paljon rahaa kun eivät vaan osaa loogisesti ajatella 😄

Näitä ilmiöitä kun tutkii kymmenien eri maiden instanssit. Maita joissa ihan tutkimiseen käytetään valtioiden rahoitusta ja on perustettu omia yksiköitä on mm.Ranska, Espanja, Italia, Japani, Usa, Uruguay, Chile jne jne...

enkös mä aiemmin laittanut ihan videota tubesta tänne, jossa näytettiin millaista näkymää esim. hävittäjässä tarjolla, et katsonut sitä?
Katsoin toki ja taisi tosiaan olla aika vanhaa mallia se hävittäjä. Nykyään lienee (voit tämänkin korjata jos olen väärässä) kypäräkamerat sun muut, jotta poikkeustilanteita tutkiessa tiedetään tasan tarkkaan mihin pilotti on katsonut jne.
Mitä tulee sit noihin muihin kysymyksiin niin vaikea sanoa miksi ei selostettu videota tai miten kuvaaja bongasi tuon objektin noin kaukaa.
Minusta kuitenkin ihan normi setti kuvata maisemia lentokoneen ikkunasta, onhan ne sieltä katsottuna upeita. Itsekin olen tätä tehnyt useasti.
Kiva ois nähdä ainakin jonkun matkaa ennen havaintoa millaista se kuvaaminen on ollut. Mitä mieltä siitä nopeasta zoomista? Jos on kännykällä kuvattu niin vaikea kuvitella että kohteeseen ehtii reagoida noin nopeasti ja vielä zoomata takaisin ja alkaa seuraamaan kameralla.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Katsoin toki ja taisi tosiaan olla aika vanhaa mallia se hävittäjä. Nykyään lienee (voit tämänkin korjata jos olen väärässä) kypäräkamerat sun muut, jotta poikkeustilanteita tutkiessa tiedetään tasan tarkkaan mihin pilotti on katsonut jne.

Kiva ois nähdä ainakin jonkun matkaa ennen havaintoa millaista se kuvaaminen on ollut. Mitä mieltä siitä nopeasta zoomista? Jos on kännykällä kuvattu niin vaikea kuvitella että kohteeseen ehtii reagoida noin nopeasti ja vielä zoomata takaisin ja alkaa seuraamaan kameralla.
Mikäli puhutaan samasta videosta niin itse en kyllä kovin nopeaa zoomia tuon linkatun videon alussa näe. Kohteen ohi kiitäessä kyllä selkeä ja oletus ettei tuo ole kovin iso lentokone jolla matkaa taitetaan niin itse lentokoneen vauhtikaan ei mitään hävittäjä tasoa.

Ja mitä nyt omalla kännykällä videota ottaessa kokeilee niin kyllähän zoomi toimii todella nopeasti, toki nuo ominaisuudet riippuu puhelimesta.

Pilotti oli nimeltään Jorge Arteaga ja hänen kertomuksen mukaan tuo alus oli leijunut paikallaan kun olivat ensiksi nähneet sen. Sitten hän oli kääntänyt koneen takaisin ja halunnut katsoa uudestaan niin alus lentänyt ohi. Tuo video on tarkemmin analysoutu ja kun zoomasivat kohteeseen ennen kun se näkyy tuossa videossa niin se liikkuu sivuttain suhteessa koneeseen, myös kohtaamisen jälkeen alus näkyy kurvaavaan nopealla vauhdilla taustalla, eli se ei vain jatka suoraa linjaa ohitettuaan koneen. Koitan löytää sen missä tarkemmin käydään läpi tuota.

In the interview, Jorge stated the following about what happened with the supposed UFO:

"The video is authentic, it was recorded by me at 1:00 p.m., first there was an approach with the object that was static floating in a specific point between Medellín and Santa Fe, it passed me by the side with the Co-pilot who came with me" .

"We were approaching Medellín, at the moment the object moved and approached us; when that happens I told Daniel, my co-pilot, did you see, did you hear? He said yes, they are occupational hazards, I told him no , so I turn around and when I turn the 360, which is the first video I have, I see the static object floating ".

And he continued:

"When I am recording the video, the alleged UFO moves a bit, so I start hunting it with the plane, and when I am getting closer to it, the object moves towards us, at that moment is when I dodge it, I am flying at 130 to 140 knots, at a speed with respect to 150 knots if we do the multiplication it is more than 300 kilometers per hour".

The pilot claims that when he first made contact with the object he was flying to Medellin.

"I passed very close to that and if it had been a balloon, no more than the mere wake of the plane would have finished it off or taken it from the point where it was, that's why I stayed, I stayed and that didn't go away, (it didn't flew away) and I said no, I have to look for it and it can't be a solar balloon".

Jorge A. Arteaga continued narrating about the alleged UFO:

"The object does not have a strip, it has nothing, a helium balloon does not reach up there, I was actually afraid. That is not any type of balloon, nor a drone, nor an object known to me."

Mieti miten paljon rahaa säästyisi jos vaan kävisit kertomassa jenkkilän kongressille, eri maiden organisaatioille ja tutkijoille, että äijällä on jo kaikki tieto (tai siis tieto ettei ole tietoa). Tutkivat ihan turhaan hölmöt ja polttavat paljon rahaa kun eivät vaan osaa loogisesti ajatella 😄

Näitä ilmiöitä kun tutkii kymmenien eri maiden instanssit. Maita joissa ihan tutkimiseen käytetään valtioiden rahoitusta ja on perustettu omia yksiköitä on mm.Ranska, Espanja, Italia, Japani, Usa, Uruguay, Chile jne jne...
Niin ja kaikesta huolimatta lopputulos, ei vierasta sivilisaatiota pallolla. Mulla on tämän hetkinen fakta sulle etkä asialle voi mitään. Todistetusti pallolla ei ole yhtään vierasta sivilisaation alusta käynyt. Mee sä kertomaan se sinne kongressiin kun sä kerran osaat selittää missä ne alienit on.

Sulle ei taida mennä faktat kalloon sitten mitenkään. Ei tartte olla mikään järjen jättiläinen sanoakseen, ettei ole todistettu vielä mitään. Mikä sun on niin vaikeaa tossa ymmärtää?

Suositut

Back
Ylös Bottom