Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tää uskonnon mukaan tuominen on muutenkin todella erikoista, kun tuolla elelee viidakoissa edelleen lehdillä alapäänsä peittävää porukkaa, jotka "uskoo" ties mihin.
Lasketaanko ne uskonnoiksi? Ei ne itse edes todennäköisesti tunne käsitettä uskonto.
Onko ne silloin uskovaisia?
Okei mun ainut kommentti uskontoihin tässä ketjussa :

Moni muu uskonto uskoo että viidakko kansa uskoo väärin ja tulisi jopa pyhien kirjojen mukaan tappaa. Väärin uskottu jos ei usko tähän mihin 15% väestöstä uskoo! Uskokaa siis paremmin ja oikeammin.

Niin ne oli höyrypää teorioita Amazonin viidakon entisajan suurkaupungitkin kunnes tuli lidar tekniikka. Sit menikin jauhot suuhun
Noi on kyllä ollut mielenkiintoisia ja potentiaalia on tehdä oikeesti löytöjä joilla pakotetaan kirjoittamaan osa varhaishistoriasta uusiksi. Edelleen on tietty ongelmia esim väestön ruokinnan kanssa jos aletaan heittää aivan poskettoman isoja muinaisia kaupunkeja hatusta. Noi on sitten sellaisia asioita mihin mun mielestä ei tarvitse "sotkea" mitään mystiikkaa. Ei olentoja avaruudesta tai sellaista. Se on sitten mullistavaa jos näistä "rakennelmista" kaivetaan titaani nuolenkärkiä jotka on veistetty mammutin syöksyhampaalla, sitten mulla alkaa nämä asiat kiinnostaa enemmän =D

Tää uskonnon mukaan tuominen on muutenkin todella erikoista, kun tuolla elelee viidakoissa edelleen lehdillä alapäänsä peittävää porukkaa, jotka "uskoo" ties mihin.
Lasketaanko ne uskonnoiksi? Ei ne itse edes todennäköisesti tunne käsitettä uskonto.
Onko ne silloin uskovaisia?
Puhuin tässä kristinuskosta ja sen roolista länsimaissa, joka on forumin omistajan elämässä merkittävä asia. Tyyppi on kuin se 13-vuotias pikkupoika joka on juuri tajunnut ettei joulupukkia ole olemassa, ja päättää perustaa koko identiteettinsä siihen.

Nuo alle 70:n älykkyysosamäärän omaavat haitilaiset, ynnä muut ovat oma lukunsa. Jos populaatio on älyllisesti niin alhaisella tasolla, ettei ole kyennyt kehittämään pyörää tai kuokkaa, niin niitä on turha minun mielestä vetää tähän keskusteluun. Eri ihmislaji kyseessä.

Puhuin tässä kristinuskosta ja sen roolista länsimaissa, joka on forumin omistajan elämässä merkittävä asia. Tyyppi on kuin se 13-vuotias pikkupoika joka on juuri tajunnut ettei joulupukkia ole olemassa, ja päättää perustaa koko identiteettinsä siihen.

Nuo alle 70:n älykkyysosamäärän omaavat haitilaiset, ynnä muut ovat oma lukunsa. Jos populaatio on älyllisesti niin alhaisella tasolla, ettei ole kyennyt kehittämään pyörää tai kuokkaa, niin niitä on turha minun mielestä vetää tähän keskusteluun. Eri ihmislaji kyseessä.
En tarkoittanut kommentoida sinun kommenttia vaan lähinnä just ajatusta uskonnon sotkemista tähän keskusteluun. Vaikka tosiaan sinun kommenttiin tuossa vastasinkin

mutta 100% faktaa on se ettei kukaan meistä tiedä asian todellista laitaa
Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten ihmisen aivot toimii jos se ei ymmärrä tämän hetkistä faktaa. Mitään vierasta sivilisaatiota ei ole käynyt, sitä ei ole todistettu. Miten vaikeeta tämä on oikein ymmärtää, sitä ei muuta mikään, ei edes se, että tulevaisuudessa joku tulee tänne.

Mä koitan tän nyt sulle kertoa mahdollisimman perusteellisesti. Jos ulkona ei sada vettä, niin siellä ei sada, sitä faktaa ei muuta se, että huomenna ehkä sataa.

Me tiedetään 100% varmasti tällä hetkellä, ettei pallolla ole käynyt vierasta sivilisaatiota koska tästä ei mitään todisteita ole, piste. Sitten kun aukottomasti todistetaan että joku alus on vieraan sivilisaation, niin sitten se on faktaa, siihen saakka pelkkää uskoa ja se usko tekee tästä naurettavaa. Argumentit on pelkkää uskovaisten tyylistä paskaa, "ei voida tietää" "tutkimattomat ovat herran tiet". Joo joo, missä on alienit ja missä on jumala? Aivan samaa paskaa toi on.

Tää noudattaa identtistä kaavaa jumaluskon kanssa. Kun me ateisisti emme kuulemma voi ymmärtää jumalaa, niin samalla tapaa me emme voi ymmärtää vieraan sivilisaation tekniikkaa. Se ei ole mikään tae millekään ettei ymmärrä. Sen hetkisen ymmärryksen mukaan menee sen hetkiset faktat.

Viimeksi muokattu:
Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten ihmisen aivot toimii jos se ei ymmärrä tämän hetkistä faktaa. Mitään vierasta sivilisaatiota ei ole käynyt, sitä ei ole todistettu. Miten vaikeeta tämä on oikein ymmärtää, sitä ei muuta mikään, ei edes se, että tulevaisuudessa joku tulee tänne.

Mä koitan tän nyt sulle kertoa mahdollisimman perusteellisesti. Jos ulkona ei sada vettä, niin siellä ei sada, sitä faktaa ei muuta se, että huomenna ehkä sataa.

Me tiedetään 100% varmasti tällä hetkellä, ettei pallolla ole käynyt vierasta sivilisaatiota koska tästä ei mitään todisteita ole, piste. Sitten kun aukottomasti todistetaan että joku alus on vieraan sivilisaation, niin sitten se on faktaa, siihen saakka pelkkää uskoa ja se usko tekee tästä naurettavaa. Argumentit on pelkkää uskovaisten tyylistä paskaa, "ei voida tietää" "tutkimattomat ovat herran tiet". Joo joo, missä on alienit ja missä on jumala? Aivan samaa paskaa toi on.

Tää noudattaa identtistä kaavaa jumaluskon kanssa. Kun me ateisisti emme kuulemma voi ymmärtää jumalaa, niin samalla tapaa me emme voi ymmärtää vieraan sivilisaation tekniikkaa. Se ei ole mikään tae millekään ettei ymmärrä. Sen hetkisen ymmärryksen mukaan menee sen hetkiset faktat.
Edelleen, en ymmärrä mistä sä revit jatkuvasti näitä "tutkimattomat ovat herran tiet" ja jumala tähän mukaan. Sä olet ainoa joka tota hokee ja kuvittelee muiden täällä väittävän jotain asioita todeksi.

Sä olet selvästi ihminen joka ei ymmärrä, että on ollut iät ja ajat lukuisia asioita, joista ei ihmisillä ole ollut mitään käryä vaikka ne ovat olleet läsnä koko ajan esim. sähkömagnetismi, kosminen taustasäteily, aiemmin pariin kertaan mainittu suolisto-aivo yhteys jne jne

Kyllähän edelleen löytyy jengiä jotka ei usko painovoimaan ja väittää sen ilmiön olevan lähinnä kappaleen tiheyteen liittyvä asia. Mun puolesta saavat uskoa ihan mihin haluavat.
En minäkään skeptisenä ihmisenä usko "yhtään mihinkään", kaikista vähiten sinun pätevyyteen astrofysiikan asiantuntijana. Jos olis kyse bodaamisesta niin sit sä olisit se keneltä kannattais kysyä, mutta ikävä kyllä nyt ei ole siitä kyse.

Tutkimattomat ovat herran tiet = Me ei voida ymmärtää korkeamman sivilisaation tekniikkaa.

Noi on täsmälleen sama asia. Ihmiset USKOO että alienit vierailee täällä huolimatta vaikka ei ainuttakaan todistetta ole = ihmiset uskoo jumalaan huolimatta vaikka ei ainuttakaan todistetta ole. Se on USKOA, ei faktaa. Kun se on faktaa, niin se ei ole enää uskoa.

Lähes mistä tahansa maailman tapahtumasta saa vähän joka kulmasta korkealaatuista videokuvaa ja valokuvia, kun kaikilla on puhelin taskussaan. Jostain syystä ufoista näitä ei tule koskaan. Ne ovat kaikki aivan käsittämättömän huonolaatuisia. Maailmassa on miljardeja ihmisiä 4k videokamerat taskussaan, mutta ufot tulevat aina kuvatuksi jonkun hörhön kaitafilmikameralla.

Nii ja vaikka olis 8k niin siinä missä ennen tarvittiin naapurin Ville heiluttamaan nappia siimalla, nyt saa Ulla Taalasmaakin vahingossa tehtyä videon missä Alienit juo kaljaa Putin päisen yksisarvisen kanssa.

Ehkä voisi miettiä syitä peitellä näitä tapauksia?

Mulla on tuutelle ignorella, mutta joku voi kertoa jos hän osaa sanoa tähän jostain maailman salaisesta varjohallituksesta jossa on kollektiivisesti päätetty että ufoista EI kerrota yleisölle. Koska UFO havaintojahan tehdään siis ympäri maailman, niin pelkkä USA ei voi olla salailun takana. Jokaisella itsenäisellä valtiolla on havaintoja, mutta silti jokin kollektiivi on päättänyt että mitään tutkimuksia kestävää EI saa päästää ulos.

Suojeltaisiinko siinä mitä tarkoitusperää JOS tulisi kiistaton todistus että katsokaa, tässä on Maya temppelistä löytynyt mikropiiri joka on tuhansia vuosia vanha ja ylittää kaiken osaamamme teknologian vielä tänäkin päivänä. Mikä muuttuisi tuon tiedon myötä? Mä menisin töihin huomenna ihan normaalisti. Kävisin töiden jälkeen suihkussa ihan normaalisti. Mä koen että tuollainen paljastus olisi lähinnä suurin ongelma ainakin meidän uskonnolle, mutta varmasti myös parille muulle, mutta olisiko muita? Ei hemmetti, inkkarit hengaili alieneiden kans, vähä siistiä, mitähän niille kävi?!

Yleisin "salaliitto" taitaa koskea sitä että "vierasta" teknologiaa halutaan tutkia omalla porukalla ja saada jonkin sortin niskalenkki - valitettavasti lähinnä sotateknologiassa skifi leffojen mukaan. Tä olis kuitenkin se loogisin salailun syy mutta en usko että tänä päivänä kun kaiken saa vuodettua välittömästi ja poistaminen netistä on vaikeeta, niin sieltä ei tuu selkeitä ja kiistattomia ulostuloja.

Lähes mistä tahansa maailman tapahtumasta saa vähän joka kulmasta korkealaatuista videokuvaa ja valokuvia, kun kaikilla on puhelin taskussaan. Jostain syystä ufoista näitä ei tule koskaan. Ne ovat kaikki aivan käsittämättömän huonolaatuisia. Maailmassa on miljardeja ihmisiä 4k videokamerat taskussaan, mutta ufot tulevat aina kuvatuksi jonkun hörhön kaitafilmikameralla.
Ohan se outoa kun meillä on mönkijä marssissa asti joka ottaa itsestään selfieitä, mutta kaikki maailman kamerat ei pysty kuvaamaan jotain alusta, mutta sitäkin enemmän flippaillaan lens flaresta ja muusta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Suositut

Back
Ylös Bottom