Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä seuraan tätä avoimin mielin.Viikon päästä Atemis 1 lähdössä kohti kuuta. Miehittämätön mutta aika merkittävä tapahtuma kuitenkin.
Joko tälle on totuusmedioilla paljastukset valmiina? Ohjaako tämän James Cameron vai Peter Jackson yhdessä Weta Workshopin kanssa?
NASA Sets Launch Coverage for Artemis Mega Moon Rocket, Spacecraft - NASA
Editor’s Note: This advisory was updated on Aug. 25 to update the list of participants for the Monday, Aug. 29, postlaunch news conference.www.nasa.govArtemis I Map - NASA
Trajectory for Artemis I, the first integrated flight test of NASA’s deep space exploration system: the Orion spacecraft, Space Launch System (SLS) rocket and the ground systems at Kennedy Space Center in Cape Canaveral, Florida.www.nasa.gov
Voitko selittää vielä uudestaan sen avaruus raketin toiminta periaatteen?^Luultavasti monelle "moon hoaxerille" suunniteltu lentorata aiheuttaa uusia peräpukamia - "onpas Nasa paska, kun eletään jo vuotta 2022 eivätkä saa edes rakettejaan lentämään suoraan"
Edelleen se perustuu Newtonin kolmanteen lakiin, mutta jos asiaan ei ole koskaan tarkemmin syventynyt sen ymmärtää hyvin todennäköisesti väärällä tavalla. Vähän niinkuin "keskipakoisvoima" - senkin voi täysin turvallisesti käsittää väärin ja silti elää elämänsä onnellisena loppuun asti.Voitko selittää vielä uudestaan sen avaruus raketin toiminta periaatteen?
Mä nyt vielä sitkeesti väitän että se perustuu newtonin 3. lakiin,sun mielestä siinä oli jotain muuta.
Näytöt mistä?Varmasti melko hyvät näytöt on kun tämmönen tiimi perustetaan.
NASA Announces Unidentified Aerial Phenomena Study Team Members - NASA
NASA has selected 16 individuals to participate in its independent study team on unidentified aerial phenomena (UAP). Observations of events in the sky thatwww.nasa.gov
Näytöt mistä?
Niin siis näytöt siitä että taivaalla on nähty tunnistamattomia ja selittämättömiä ilmiöitä? No tavallaan joo, mutta tutkimusryhmän perustaminen kielii mulle enemmän kyllä näyttöjen puutteesta, sehän koko tutkimuksen pointti on.Niinku jutussa sanotaan: Observations of events in the sky that cannot be identified as aircraft or as known natural phenomena are categorized as UAPs.
Niin siis näytöt siitä että taivaalla on nähty tunnistamattomia ja selittämättömiä ilmiöitä? No tavallaan joo, mutta tutkimusryhmän perustaminen kielii mulle enemmän kyllä näyttöjen puutteesta, sehän koko tutkimuksen pointti on.
300 todistajaa. Kuka väittää vastaan, miksi ja millä perusteella?Oli muuten netflixissä hyvä ufo jakso unsolved mysteries sarjan uudella kaudella. Jaksossa käytiin läpi -94 tapahtunutta ufohavaintoa lake michiganilla, havainnon todisti yli 300 ihmistä ja tutka-asema.
Toka jakso uusimmalla kaudella.
Onko väliä?300 todistajaa. Kuka väittää vastaan, miksi ja millä perusteella?
300 todistajaa. Kuka väittää vastaan, miksi ja millä perusteella?
Ymmärsin väärin, sorry.Väitti vastaan mitä? Että kukaan ei oikeasti nähnyt mitään? En tiedä noista, kerroin vaan, että tommonen jakso on tullu. Jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä tarinoiden todenperäisyydestä.
Just olin laittamassa hesarin vastaavaa juttua.Yhdysvallat | USA aikoo tiedottaa ufohavainnoista – Tällaisia videoita Pentagon on julkistanut
Edellisen kerran puolustusministeriö julkisti vastaavanlaisen raportin viime vuonna.www.satakunnankansa.fi
UAP kuulostaa kyllä kaikin puolin järkevämmältä lähestymistavalta. Artikkelissa silti pöllösti puhuttiin kappaleista.Yhdysvallat | USA aikoo tiedottaa ufohavainnoista – Tällaisia videoita Pentagon on julkistanut
Edellisen kerran puolustusministeriö julkisti vastaavanlaisen raportin viime vuonna.www.satakunnankansa.fi