Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Edelleen varsin outoa, että me kuvataan galakseja tarkkaan, meillä on mönkijä Marissa joka ottaa selfieitä itsestään, mutta näistä mystisistä lentävistä jutuista ei muka saada kirveelläkään nykytekniikalla kuvaa kun vaan joku paskanen kusinen valopiste, sekin epätarkka. Nykyään kuvataan luotikin tarkkana kun se lentää, mutta ilmeisesti noissa huippumoderneissa koneissa on joku ufo-filtteri joka huonontaa kuvan automaattisesti paskaksi. Ei ainuttakaan kunnon todistetta, vaikka ollaan kehitetty hiukkaskiihdytin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, entropian toimintaa?! Luulen ymmärtäväni kyllä, että pimeäenergia, tähdet ja planeetat aiheuttaa entropiaa, mutta miten planeetalla olevat eliöt, voivat aiheuttaa entropiaa?!
 
Edelleen varsin outoa, että me kuvataan galakseja tarkkaan, meillä on mönkijä Marissa joka ottaa selfieitä itsestään, mutta näistä mystisistä lentävistä jutuista ei muka saada kirveelläkään nykytekniikalla kuvaa kun vaan joku paskanen kusinen valopiste, sekin epätarkka. Nykyään kuvataan luotikin tarkkana kun se lentää, mutta ilmeisesti noissa huippumoderneissa koneissa on joku ufo-filtteri joka huonontaa kuvan automaattisesti paskaksi. Ei ainuttakaan kunnon todistetta, vaikka ollaan kehitetty hiukkaskiihdytin.
Ehkä sillä on jotain tekemistä sen asian kanssa, kun Starwars elokuvissa ja sarjoissa kuljetaan valonnopeudella ja ammutaan laaasereilla, mutta laitteisto on kuin 1960-luvulta?!
 
Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, entropian toimintaa?! Luulen ymmärtäväni kyllä, että pimeäenergia, tähdet ja planeetat aiheuttaa entropiaa, mutta miten planeetalla olevat eliöt, voivat aiheuttaa entropiaa?!
Energiaa ei voi tulla tyhjästä. Rappio on vääjäämätöntä. Entropia tuhoaa koko ajan meidän kehoa. Siirrämme tai hidastamme entropiaa syömällä ruokaa. Kreotistit perustelevat ettei evoluutio voi onnistua juuri entropian takia. Mutta entropia on monimutkainen asia, jota ei olla selvitetty kokonaisuudessaan. Entropiaa ei voi oikein suoraviivaista tuolla lailla. Esim mistä jumala saa sitten energiansa?
Kun kaikki olemassa oleva energia on käytetty, tuleeko maailmankaikkeudesta tasaista harmaata massaa?
 
Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, entropian toimintaa?! Luulen ymmärtäväni kyllä, että pimeäenergia, tähdet ja planeetat aiheuttaa entropiaa, mutta miten planeetalla olevat eliöt, voivat aiheuttaa entropiaa?!
Rajusti yksinkertaistettuna: Osa eliön kuluttamasta energiasta muuttuu lämmöksi, joka siirtyy ympäristöön ja karkaa avaruuteen -> entropia lisääntyy.
 
Edelleen varsin outoa, että me kuvataan galakseja tarkkaan, meillä on mönkijä Marissa joka ottaa selfieitä itsestään, mutta näistä mystisistä lentävistä jutuista ei muka saada kirveelläkään nykytekniikalla kuvaa kun vaan joku paskanen kusinen valopiste, sekin epätarkka. Nykyään kuvataan luotikin tarkkana kun se lentää, mutta ilmeisesti noissa huippumoderneissa koneissa on joku ufo-filtteri joka huonontaa kuvan automaattisesti paskaksi. Ei ainuttakaan kunnon todistetta, vaikka ollaan kehitetty hiukkaskiihdytin.
Hieman myös ihmettelen noista lentäjien havainnoista, että minkä takia ei ole päästy tai pyritty yhtään paremmalle katseluetäisyydelle, jos kuitenkin ilmatilassa on jotain mikä sinne ei kuulu.
 
Hieman myös ihmettelen noista lentäjien havainnoista, että minkä takia ei ole päästy tai pyritty yhtään paremmalle katseluetäisyydelle, jos kuitenkin ilmatilassa on jotain mikä sinne ei kuulu.
Tuntuu että noi kaikki videot on vain clickbait juttuja, koska kun katsoo, niin aikamoisia määriä niitä katotaan. Sit itse videossa puhdasta paskaa ja spekulointia vaan ja kusisia valopilkkuja. On se perkele kumma kun nää vieraat sivilisaatiot on keksineet tavan matkustaa toisesta galaksista, mutta silti valot päällä vehkeissä. Mitä helvettiä sä teet valoilla jossain monen tuhannen kilometrin korkeudessa, vai tajuaako nää noudattaa meidän lentolakeja?
 
Eihän se katoakaan, vaan se muuttuu avaruuden "taustakohinaksi".
Tarkemmin sanottuna entropia on silloin täydellinen, kun energia on jakaantunut tasaisesti koko maailmankaikkeuteen. Se ei häviä mihinkään, vaan leviää. Kaikki siis on tavallaan tasaista harmaata massaa.
 
Edelleen varsin outoa, että me kuvataan galakseja tarkkaan, meillä on mönkijä Marissa joka ottaa selfieitä itsestään, mutta näistä mystisistä lentävistä jutuista ei muka saada kirveelläkään nykytekniikalla kuvaa kun vaan joku paskanen kusinen valopiste, sekin epätarkka. Nykyään kuvataan luotikin tarkkana kun se lentää, mutta ilmeisesti noissa huippumoderneissa koneissa on joku ufo-filtteri joka huonontaa kuvan automaattisesti paskaksi. Ei ainuttakaan kunnon todistetta, vaikka ollaan kehitetty hiukkaskiihdytin.
Mutta voihan se ollaettä kuvattava kohde ON vaan paskanen kusinen valopiste tai -pallo, ei mikään hieno yliälykkään teknologian galaxien välinen alus? Sillonhan se voi olla aivan erinomainen kuva kusisesta valopisteestä.

Eihän tiede edelleenkään osaa selittää vaikkapa pallosalamoita eikä meillä ole tietoa mitä luuraa vaikka valtamerien syvimmissä kohdissa. Siinä mielessä on avarakatseista ettei enää puhuta tunnistamattomista lentävistä kohteista/esineistä vaan ilmiöistä ilmassa.
 
Siinä mielessä on avarakatseista ettei enää puhuta tunnistamattomista lentävistä kohteista/esineistä vaan ilmiöistä ilmassa.
Se on totta, noista pitäis poistaa kokonaan ajattelu edes muista sivilisaatioista. Looginen selitys noille kuitenkin on, kuten vaikka revontulille, siis jos noi on totta eikä vaan roska linssissä.
 
Tuntuu että noi kaikki videot on vain clickbait juttuja, koska kun katsoo, niin aikamoisia määriä niitä katotaan. Sit itse videossa puhdasta paskaa ja spekulointia vaan ja kusisia valopilkkuja. On se perkele kumma kun nää vieraat sivilisaatiot on keksineet tavan matkustaa toisesta galaksista, mutta silti valot päällä vehkeissä. Mitä helvettiä sä teet valoilla jossain monen tuhannen kilometrin korkeudessa, vai tajuaako nää noudattaa meidän lentolakeja?
Eihän ne olis jänniä ellei ne laittais mielikuvitusta laukkaamaan
 
Tuli ufokuvista mieleen että näin lyhyen mainospätkän missä tuotiin esiin vedenalaiset tunnistamattomat ilmiöt ja miten niistä puhutaan niin vähän. Merivalvonnan, sonareiden ja muiden tutkien kehittyessä, myös pinnan alla ilmeisesti tapahtuu lukemattomia selittämättömiä asioita. Asioita liikkuu täysin eläin/ihmiskunnan kykyjen vastaisesti yms. Enpä ollut noita ajatellut aiemmin.
 
Ainakin tää disclosure tyyppi Steven Greer oli jäänyt kiinni siitä että kun se järjestää sellasia ufo bongaus reissuja jonnekin autiomaahan niin siellä oli käytetty droneja ja flareja joita sitten ihmeteltiin.
Muutenkin nuo sen jutut ei ole mitenkään uskottavia.En tiedä sitten mikä motiivi tossa psyopissa on,no ainakin se saa rahaa siitä.
Siisti fontti vai mitä?
 
Voisko joku vääntää mulle rautalangasta, entropian toimintaa?! Luulen ymmärtäväni kyllä, että pimeäenergia, tähdet ja planeetat aiheuttaa entropiaa, mutta miten planeetalla olevat eliöt, voivat aiheuttaa entropiaa?!
Se on teoria joka ei näytä käytännössä toteutuvan noin laajemmalla tasolla.Jos laittaa vaikka saippua palan ämpäriin niin ajan mittaan se leviää sinne mutta ei se tarkota että loput universumista toimii samoin.Universumi järjestyy jonkun jutun mukaan sen sijaan että muuttuu tomuksi ja häviää.
Jos kattoo vaikka maata niin eikö tää näytä ennemmin järjestyvän kaupungeiksi yms sen sijaan että kaikki hajoaa ja leviää ympäriinsä?
 
Se on teoria joka ei näytä käytännössä toteutuvan noin laajemmalla tasolla.Jos laittaa vaikka saippua palan ämpäriin niin ajan mittaan se leviää sinne mutta ei se tarkota että loput universumista toimii samoin.Universumi järjestyy jonkun jutun mukaan sen sijaan että muuttuu tomuksi ja häviää.
Jos kattoo vaikka maata niin eikö tää näytä ennemmin järjestyvän kaupungeiksi yms sen sijaan että kaikki hajoaa ja leviää ympäriinsä?
Itse et näemmä ajattele asiaa riittävän laajalla tasolla - tällaiset kaupunkien "järjestymiset" ovat (universumin mittakaavassa) vain väliaikaisia poikkeamia, joita ihmisen täytyy kuitenkin aktiivisesti ylläpitää ja kunnostaa. Vasta se olisi teorian vastaista, jos ihminen kykenisi rakentamaan jotain sellaista mikä kestäisi ikuisesti.
 
Itse et näemmä ajattele asiaa riittävän laajalla tasolla - tällaiset kaupunkien "järjestymiset" ovat (universumin mittakaavassa) vain väliaikaisia poikkeamia, joita ihmisen täytyy kuitenkin aktiivisesti ylläpitää ja kunnostaa. Vasta se olisi teorian vastaista, jos ihminen kykenisi rakentamaan jotain sellaista mikä kestäisi ikuisesti.
No se on teoria ja sitten kun se ei päde niin väliaikainen poikkeama.Kummasti tuolla näkyy kuitenkin linnurata yms.
Jos tuo on yleispätevä teoria niin täällä ei ole mitään.Onko painovoimassakin väliaikaisia poikkeamia?Johan tolla entropialla on tän aikaisen käsityksen mukaan ollut 15 miljardia vuotta hajottaa kaikki pölyksi.Tässä sitä vaan kirjotellaan.
 
Back
Ylös Bottom