Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Katselin just flixistä Aushwitcin kirjanpitäjä dokkarin, tekisi mieli heittää tyypeille kysymys: Tapahtuiko vai ei :LOL:
Jos laitat tänne videokuvaa itsestäsi katsomassa ko. dokkaria, niin katsotaan miten varjot menee ja olkkarit verhot heiluu, eihän tästä muuten osaa sanoa.

Lähtökohtaisesti suhtaudun skeptisesti väitteeseen että olisit tuollaista leffaa ainakaan kokonaan katsonut, joku kreisikomedia vielä meniskin läpi 😜
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos laitat tänne videokuvaa itsestäsi katsomassa ko. dokkaria, niin katsotaan miten varjot menee ja olkkarit verhot heiluu, eihän tästä muuten osaa sanoa 😜
Tarkoitin siis kun toiset kieltää että olisi ollut koko holokaustia, kai täältä senkin epäilijöitä löytyy.
 
Tarkoitin siis kun toiset kieltää että olisi ollut koko holokaustia, kai täältä senkin epäilijöitä löytyy.

Vaikea sanoa. Itse en ihan täysin sulata sitä virallista 6 miljoonan uhrin teroriaa. Se herättää epäilyksiä, kun koko homman kriittinen tutkiminen ja kritisoiminen on kielletty lailla. Liittoutuneiden ja neuvoston tekosista ei sitten juuri puhuta, vaikka raakuuksia on heidänkin kontolla, sen sijaan holokaustilla ratsastetaan vieläkin.

Eikös koko auschwitz ole rakennut sotien jälkeen uudestaa kaasukammioineen? Moni siellä käyneistä pitää niitä lavasteita totena.
 
Vaikea sanoa. Itse en ihan täysin sulata sitä virallista 6 miljoonan uhrin teroriaa. Se herättää epäilyksiä, kun koko homman kriittinen tutkiminen ja kritisoiminen on kielletty lailla. Liittoutuneiden ja neuvoston tekosista ei sitten juuri puhuta, vaikka raakuuksia on heidänkin kontolla, sen sijaan holokaustilla ratsastetaan vieläkin.

Eikös koko auschwitz ole rakennut sotien jälkeen uudestaa kaasukammioineen? Moni siellä käyneistä pitää niitä lavasteita totena.
Osa on rakennettu uudestaan mutta se kyllä kerrotaan siellä, osan vetäytyvät sakut räjäytti mm. sen kaasukammion mihin junasta tulleet epäkelvot laitettiin samantien sekä isommat krematoriot.
 


Yritin vain näyttää, että mun "vähäjärkiset" selitykset perustuvat ihan perusjuttuihin.





Joten mä sanon vielä kerran - TYHJIÖSSÄ, 1000 paunan työntövoima muodostuu tuolla moottorin sisällä eikä ulkopuolella. Kaikki se valoshow mikää näkyy lentävän ulos raketin perseestä on enää yksittäisiä molekyylejä,
jotka suurella todennäköisyydellä eivät edes osu Kuun pintaan vaikka korkeuttakaan ei olisi enää kuin pari hassua metriä. Saattaahan ne osuessa jotain muruja liikuttaa, mutta ulostuleva pakokaasu ei kykene enää mitään paineaaltoa muodostamaan. Ilman tuota, palotilan sisälle tarkoituksella muodostettavaa, painetta toi koko laitos vain sulaisi yhdeksi möykyksi ja herra Newtonkin nousisi haudastaan ja heittäisi omenalla päähän.

Aika tarkka kamera jos se näyttä tolta etäisyydeltä yksittäisiä molekyylejä.Jos ne ei osu kuun pintaan niin minkä takia siinä filmissä nousee pölyä josta se astronautti erikseen mianitseekin? Itse herra Newtonko sitä pölyä nostattaa?
 
Todistamisen sijaan ainakin tässä ketjussa on toistaiseksi nähty lähinnä myötähäpeää aiheuttavaa tietämyksen puutetta ja epäolennaisuuksiin tarttumista maustettuna ripauksella ylimielisyyttä. Vauhkotaan jostain varjon lankeamissuunnasta ja kun kuukivet tulee puheeksi, niin ”en ole perehtynyt”. Voi jeesus.

Jotain siinäkin on ripaus että ihan standardia tulee joku litteä maa argumentti ja jonain todisteena sana "salaliittoteoria". Väitättekö te oikeesti että neuvostoliitto tulitti omia joukkoja Mainilassa 1939 saadakseen tekosyyn hyökätä?Oliko se muka joku folio "salaliitto"? Miks ne muka ampuis omia joukkoja? Joo varmaan,ja maa on littee vai?
 
Ihmiselle kun on muodostunut tietty maailmankuva niin siitä luopuminen on joillekin vaikeaa varsinkin jos siihen on uskonut kovin fanaattisesti.
Minä voisin muuttaa kantaani (ei perustu minkäänlaiseen aihealueeseen perehtyneisyyteen, mutta pidän huijausta "tarpeettomana" sekä liian vaikeana käytännössä toteuttaa) heti, mikäli joku rekonstruoisi kuvaussessiot ja muut propagandat: mitä ja miten tehtiin, mitä saatiin aikaiseksi.

En tosin ole fanaattinen nykyisin juuri missään. En myöskään osaa sanoa, voisiko olla jokin asia, mitä en millään todistusaineistolla pystyisi hyväksymään toisena todeksi.

Jos Jeesus tulisi uudestaan, tekisi kahdesta kalasta safkat tuhannelle, vedestä viinit, laittaisi Vantaajoen holdiin, ei minulla olisi mitään syytä olla uskomatta Jeesukseen Jeesuksena. Mitään isompaa virkaa Jesse ei ajatusmaailmassani luultavasti silti saisi. Yläfemma kyllä irtoaisi!

Yhtä lailla Kuu-huijaus ei ottaisi isoa otetta minusta. Ehkä hymähtäisin ihmisten nokkeluudelle ja vastaavasti maailman pölhöydelle.
 
Aika tarkka kamera jos se näyttä tolta etäisyydeltä yksittäisiä molekyylejä.Jos ne ei osu kuun pintaan niin minkä takia siinä filmissä nousee pölyä josta se astronautti erikseen mianitseekin? Itse herra Newtonko sitä pölyä nostattaa?
Sulla viehko tapa poimia yksittäinen viesti ja samalla unohtaa mitä muuta asiaan liittyvää olen kirjoittanut. Mähän olen koko ajan sanonut, että osa pakokaasusta varmastikin osuu Kuun pintaan. Ja koska liike-energia ei voi vain hävitä mihinkään - tästä väistämättä seuraa, että kaasumolekyylin törmätessä Kuunpintaan voi erikokoisia pölyhiukkasia lennähtää. Tätä jälkimmäistä en aiemmin maininnut, sillä oletin sen olevan päivänselvä asia.
Ja mistä edes nykäisit pähkähullun ajatuksen, että videolta voisi erottaa yksittäisiä molekyylejä?
 
Jotain siinäkin on ripaus että ihan standardia tulee joku litteä maa argumentti ja jonain todisteena sana "salaliittoteoria". Väitättekö te oikeesti että neuvostoliitto tulitti omia joukkoja Mainilassa 1939 saadakseen tekosyyn hyökätä?Oliko se muka joku folio "salaliitto"? Miks ne muka ampuis omia joukkoja? Joo varmaan,ja maa on littee vai?
Mä en puhu litteästä maasta, salaliitoista, enkä Mainilasta, vaan siitä että sun argumentointi on kevyttä ja keskittyy epäolennaisuuksiin ja siksi ei oikein vakuuta.
 
Sulla viehko tapa poimia yksittäinen viesti ja samalla unohtaa mitä muuta asiaan liittyvää olen kirjoittanut. Mähän olen koko ajan sanonut, että osa pakokaasusta varmastikin osuu Kuun pintaan. Ja koska liike-energia ei voi vain hävitä mihinkään - tästä väistämättä seuraa, että kaasumolekyylin törmätessä Kuunpintaan voi erikokoisia pölyhiukkasia lennähtää.

Eli nyt niitä sitten voi lennähtää?
 
Mä en puhu litteästä maasta, salaliitoista, enkä Mainilasta, vaan siitä että sun argumentointi on kevyttä ja keskittyy epäolennaisuuksiin ja siksi ei oikein vakuuta.

Tuolta löytyy loputtomasti täysin sietämättömiä ristiriitoja.Jopa sen ajan CNN nimitti nasaa Never A Sraith Answer.Niitä kismitti mm kun ne ei saanut kunnon video feediä vaan joutu kuvaamaan leffateatterin ruutua ja joihinkin kysymyksiin ei saanut järkevää vastausta millään.
 
Alkuperäisten videoiden päälle on nauhoitettu.Lentojen telemetria tiedot on hävitetty.Kaikki tekniikka/piirrokset on hävitetty.Alkuperäiset kuvat sitten on kuitenkin?

Alkuperäisten magneettinauhojen päälle on nauhoitettu. Nämä sisälsivät telemetriatiedot sekä Apollo 11 laskeutumisen videokuvaa tv-lähetystä varten. Mutta mitä sitten? Miksi kaikkien laitteiden yms. kytkinten toimintadataa olisi pitänyt säilyttää kaikki nämä vuodet? Kuinka kauan nykyään mitään lentodataa säilytetään, ennen kuin kirjoitetaan yli, lentokoneissa siis? Myöhemmillä lennoilla kuvaustekniikkaa muutettiin, eikä enää tarttenut kuvata tv-lähetystä varten jotain näyttöä.


Ei ole hävitetty kaikkia suunnitelmia. Saturn V -raketista on suunnitelmat mikrofilmeillä, kolme kokonaista rakettia tekniikkoineen on esillä, kuu- sekä komentomoduleita on ehjinä, kuuautoista on testiversioita. Kaikista osista ei varmana ole suunnitelmia jäljellä mutta ei ihmekkään, kun eipä tekniikka tullut vain yhdestä paikasta.


Filmirullat on tallessa. Huomattavasti pienempi kokonaisuus hallita kuin kaikkien satojen ja tuhansien alihankkijoiden suunnitelmat.
Tässäpä alkuperiäsistä filmeistä skannattuja kuvia, sieltä etsimään hotspotteja, ja ei todellakaan kaikki otokset ollut täydellisiä.


ja tässä lisää


Kaikki kuvat feikkejä tai studiossa otettuja?

Kuva Apollo 11 kuumodulin alta. Ei kraateria mutta jotain on kuitenkin liikkunut.
 
^Muutama vuosi sitten NASA meni remasteroimaan Apollo-kuviaan ja julkiseen jakeluun asti päätyi mm. kehnosti koostettuja panoraamakuvia. Vissiin kuvankäsittelytaito heikentynyt siellä vuosikymmenien aikana roimasti :)
 
Miksi kaikkien laitteiden yms. kytkinten toimintadataa olisi pitänyt säilyttää kaikki nämä vuodet? Kuinka kauan nykyään mitään lentodataa säilytetään, ennen kuin kirjoitetaan yli, lentokoneissa siis?
Sub 100 ÄO kysymys....


Ei ole hävitetty kaikkia suunnitelmia. Saturn V -raketista on suunnitelmat mikrofilmeillä, kolme kokonaista rakettia tekniikkoineen on esillä, kuu- sekä komentomoduleita on ehjinä, kuuautoista on testiversioita. Kaikista osista ei varmana ole suunnitelmia jäljellä mutta ei ihmekkään, kun eipä tekniikka tullut vain yhdestä paikasta.
Perus debunkkaus: ei ole kaikkia suunnitelmia hävitetty.

 
Back
Ylös Bottom