Minust tuo oli tosi tasainen matsi ja ehkä Condit oli hivenen parempi. Kumpikaan ei saanut kauheasti aikaan, mutta Condit sai vähän enemmän osumia läpi. Minusta UFC:n kannattaisi järjestää revanssi. Monen mielestä revanssi olisi aiheellinen ja GSP voi kuulemma otella vasta joskus marraskuussa. Kumpikaan ottelija ei ole loukkaantunut ja minusta olisi parempi järjestää revanssi joskus kesällä sen sijaan, että Condit odottelisi vuoden loppuun asti GSP:n parantumista. Diazia parempaa vastusta Conditille ei ole oikein tiedossa nyt jos ei haluta riskeerata, että marraskuussa olisi GSP vs. Koschek 3. Jos Diaz revanssissa saisi Conditin voitettua, niin GSP vs. Diaz unelmamatsi saataisiin sittenkin. Minusta tuossa on kaikilla vain voitettavaa.
Muista matseista vielä. Max Holloway ja Michael Kuiper oli molemmat aika hypetettyjä, mutta kumpikaan ei antanut minulle hyvää kuvaa. Kummankin UFC visiitti tulee olemaan 0-2 ja ulos. Olen myös samaa mieltä Miken kanssa Roy Nelsonista, voisivat potkia hänet jo pois kun miehellä ei ole mitään annettavaa HW-divariin ja minua ärsyttää tuo kun Rogan joutuu koko ajan selittelemään miten hyvä Nelson olisi jos dieettaisi.
Werdum oli tosi hyvä ja Werdum vs. Mir olisi tosi mielenkiintoinen matsi. Jos Overeem voittaa JDS:n ja Werdum voittaisi Mirin, niin voisiko olla mahdollista, että kohta nähtäisiiin taas Overeem vs. Werdum? :D