Pystypainissa Anton on mielestäni hyvä. Toki krekon pystyvoimaa aina hyvä treenata on. Vapaapainiin en minä Antonin valmentajana ainakaan panostaisi muuta kun perkeleesti alasvientien puolustamista. Potkut ja varsinkin polvet parempaan iskuun niin se hankaloittaa pahasti jalkoihin syöksyä. Mielestäni Antonin suurin potentiaali olisi nimenomaan näissä polvissa ja perus pystysidonnassa tapahtuvissa liikkeissä, jossa fyysisyyden pystyisi parhaiten hyödyntämään. Sellainen brutaali pysty thaikkutyyli kuten esim. Thainyrkkeilyn MM Vesa purasella aikoinaan oli. Se olisi kuin tehty Anttonille. Kai Mustonen joka on ehkä paras valmentaja thainyrkkeilyn saralla mitä Suomesta löytyy löytäisi varmasti lääkkeet millä tuolla kehissä pystyä hallittaisiin. Loihan hän Purasellekin sellaisen tyylin, mikä oli myrkkyä vastustajalle. Ei Kuivasen kannata mielestäni tanssia nyrkkihippaa noiden nopeampien kanssa vaan puskea läpi kovin tekniikoin. Siihen hän on tehty ja loppusilausta vaille läpilyöjä
Oon tasta ihan samaa mielta. Pystyotteluun kaivattaisiin lisaa vahvan fysiikan hyodyntamista ja aggressiivisuutta. Nyt pysty naytti vahan jaykalta ja Antton ei oikeen osunut vastustajaan, joka toki liikkui hyvin, ja Antton otti countteri osumia itse.
Eli juuri pystyotteluun enemman raakaa fysiikan hyodyntamista, hakeutumista clinchiin ja siita armotonta murjomista etenkin polvilla. Myos polvia vastaan kun vastustaja koittaa vieda maihin. Myos hieman lisaa rentoutta ja parempaa ajoitusta. Sitten ehka jotain erikoistekniikoita, mikali rahkeet riittaa niiden tekemiseen matsissa, jotta ei olisi niin ennalta arvattava. Naita asioita voi tietty olla vaikea toteuttaa, mutta joku Kai Mustonen tai muu osaava valmentaja voisi varmaankin tassa auttaa.
Kun pystyottelu saataisiin sellaiseksi, etta vastustaja ottaisi osumaa, niin sita kautta voisi aueta paikkoja lopettaa ottelu myos lukottamalla tai gnp.
Taa oli ihan hyva eka ottelu UFC:ssa vaikka tappio tulikin. Antton oli rauhallinen, ei tehnyt mitaan tyhmia virheita ja otteli tasaisen varmasti. Se vaan ei tuolla tasolla riita. Ensi ottelussa pitaisi ottaa riskeja ja lahtea kovalla itseluottamuksella vahingoittamaan vastustajaa pystyssa ja hakemaan siita sitten lopetusta. Muuten voi UFC ura jaada lyhyeksi. Siina voi tietty joutua itsekin tyrmatyksi, mutta niin voi joskus kayda kun laittaa kaikki peliin.