goatse
Banned
Hahahhaha :D nyt vittu oikeesti skarpatkaa vähän.Silva on pitkä, pitkäraajainen ja lihaton. Ihme kyllä ei oo koskaan näyttäny erityisemmin voimapuolella häviävän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahahhaha :D nyt vittu oikeesti skarpatkaa vähän.Silva on pitkä, pitkäraajainen ja lihaton. Ihme kyllä ei oo koskaan näyttäny erityisemmin voimapuolella häviävän.
Pätkiks muillakin ääni ja kuva välillä tos MAXin lähetyksessä?
En nyt pääse katsomaan tota matsia uudelleen että pääsis tarkistamaan, mutta Sonnenilla greco-taustaisena painijana on usein clinchissä tapana hakea tuttuja painisidontoja. Toi käden sitominen niskan ympäri liittynee vastustajan kontrollointiin ja etäisyyden hallintaan. Oisko se ollu ihan perus "collar tie" jossain muodossaan..
Randypappahan tuota greco-clincissä sitomista ja siitä jatkojalostettua dirtyboksinkia hyödynsi läpi uransa todella tehokkaasti.
Esim tässä myllyttää toisella kädellä ja toisella kädellä collar tie Vitorin niskassa ettei mies pääse karkaamaan..
Evans ottelee huonosti -> kukaan ei enää usko hänen mahdollisuuksiinsa Jonesia vastaan
Kyllä joo, tallennus kosahti lopullisesti Evans vs Davis matsin vika erän alussa.
Harmi ettei ollut viittä erää Bisping vs Sonnen. Olisi voinut Bisping viedä.
Ai Evans otteli sinun mielestä huonosti Davisia vastaan? Sehän oli total domination alusta loppuun, todella vakuuttava näyttö. Ei olis välttämättä Jonesikaan pystynyt parempaan Davisia vastaan. Oon tähän asti pitänyt Jonesia murskaavan ylivoimaisena ennakkosuosikkina viimeisissä neljässä matsissaan, mutta nyt on ekaa kertaa fiilis että haastajalla on hyvät saumat. 65/35 prosentit Jonesille tällä hetkellä minun silmissä. Mistähän löytyisi parhaita kertoimia Evansille..
Vai olisiko Sonnen vieny selvemmin? 1-2 erät oli kummalle vaan, mutta 3. erä oli Sonnenin.
Nämä kokoasiat on nyt sitten makuasioita ja itse en enää jaksa niistä valittaa/kiinnittää huomiota kunhan ottelija ei ole vaikeuksissa punnituksessa. Joku A.Johnson on hyvä esimerkki liian isosta omaan sarjaansa. Se kaveri oli ww:ssä lihaksikkaampi, pidempi ja ulottuvampi kuin 95% muista. Ei tommonen yhtälö enää ole luonnollinen. Silva on pitkä, pitkäraajainen ja lihaton. Ihme kyllä ei oo koskaan näyttäny erityisemmin voimapuolella häviävän.
Kuinka hyvä ihmisen pitää olla että se sinulle riittäisi?
Ei varsinaisesti ole kyse hyvyydestä vaan siittä että haastaisi itsensä tosissaan. Mir heitti haastiksessa sellasen pointin että ei itse edes
halua ottaa vastaan matseja jotka automaattisesti tietää voittavansa its the challenge baby challenge!
Ei varsinaisesti ole kyse hyvyydestä vaan siittä että haastaisi itsensä tosissaan. Mir heitti haastiksessa sellasen pointin että ei itse edes
halua ottaa vastaan matseja jotka automaattisesti tietää voittavansa its the challenge baby challenge!