UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
#UFCStockholm ‏@ufc
#UFCStockholm is the first UFC event of the year where @CowboyCerrone is not fighting! #Fact

Jon Bones Jones ‏@JonnyBones
Wonderful? I think it's time for a new nickname

Joneskin heräillyt viime päivinä somessa. :D

Ei helkatti toi Makun enkkuhan onkin ihan jees! Voi kumpa Makun UFC-ura ei jäisi yhden ottelun tähdenlennoksi, sillä olisi vihdoin mukava saada voittoputki suomalaiselle UFC:ssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rumblen tyrmäysvoittoa toivotaan, jotta Gusse voi siirtyä takaisin kadulle naisia hakkaamaan :D

Noniin pakkislaiset viimeinen hetki laittaa viimeiset varmat veikkaukset illan ottelusta jotta pääsee uhoamaan matsin jälkeen, että "mitäs minä sanoin". Itse toivon vaan vauhdikasta matsia ja eipä oikeestaan ole väliä kumpi voittaa, sillä pidän molemmista ottelijoista. Toisaalta olisihan se Gusse vs Jones 2 hemmetin iso matsi...:rock:

e. Tai no sanompahan huvikseni, että Rumble via TKO in R1!

Gustaffson TKO neljäs erä, 1:31

#UFCStockholm ‏@ufc
#UFCStockholm is the first UFC event of the year where @CowboyCerrone is not fighting! #Fact

Jon Bones Jones ‏@JonnyBones
Wonderful? I think it's time for a new nickname

Joneskin heräillyt viime päivinä somessa. :D

Maku mellevänä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sotaa Gusse! Ruotsalainen hörökorva on noussut tasaista vauhtia yhdeksi omista suosikeista.

Syke rupeaa kiihtymään uhkaavasti...

Gusse-fanien kyynelistä riittänee minulle ravintoa koko loppuvuodeksi tappion myötä :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sen verran monsteri tuo rumble, että gusse-fani jos oisin, niin vähän jännittäis.
siitä mielenkiintoista, että jos rumblen aikasempaa ufc-uraa ei olis tapahtunut, niin vois olla melkoinen hype mukana

Du gamla, du fria! On kyllä niin nappivalinta entrance biisiksi kuin olla ja voi!!!

e. Siirrynkin Gussen leiriin, koska koko entrancen ajan oli iho kananlihalla! :D

Toivottavasti tää nyt ei pääty ekan minsan aikana. illan 2 odotetuinta matsia kesti yhteensä jonku minsan ni toivotaan et tää tarjoilis

KYLLÄ! Rumble in the house!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom