UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gussea toivoin, mutta eipä nyt erityisemmin vituta kuitenkaan. Selvästi parempi voitti. Gussella vaan ois ollut paljon parempi tyyli Jonesia vastaan.

Miltäs nyt tuntuu? :)

Ja hypejuna päätepysäkillä.

train_wreck.jpg

Vähän myöhäistä tuoda Erokhinin matsia enää esille.

Jos joku tuntee MaBon niin nyt olisi hyvä paikka mennä vierailemaan, ettei kaveri vedä itseään narun jatkoksi :D

Tästä puhuttiin ennen matsia ja maulerbones kovasti väitti että kyllä se Gusse on aikasemminki imuroinu mm Shogunin iskuja :) Noh toivottavasti Gusse tästä oppi nostaa ne kädet ja keskittymään suojaamaan myös

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti Gusse malttaa pitää reilusti taukoa. Tuli aika kauheita pommeja päähän matossa.

Onkohan "eye poked anthony" nyt ufc pelottavin? :D trt vitorillakaan ei oo mitään sanomista.

soittakaa 112 ja kertokaa et selvittää Mikeltä sen IPn ja pistää lanssin iha vaa tarkistamaa et kaikki on kunnossa :D

En halua itse ilkeillä MaBonelle, kun olen suosiolla jättäytynyt näistä väittelyistä pois niin en ole joutunut itse hampaita kiristelemään ja itse varmaan hirttäisin Conor McGregor-huivilla itseni jos Conor häviäisi, tunteella eletään lempiottelijoiden otteissa mukana prkl. :itku: Tosin onneksi GOAT ei häviä niin ei tässä mitään hätää ole heheh. :)

e. Mitähän se Jones mahtoi tällä kertaa twiitata, kun näköjään on jo vittu ehtinyt poistamaan. Vittu mikä äijä antaisi niiden twiittien jäädä.....

En halua itse ilkeillä MaBonelle, kun olen suosiolla jättäytynyt näistä väittelyistä pois niin en ole joutunut itse hampaita kiristelemään ja itse varmaan hirttäisin Conor McGregor-huivilla itseni jos Conor häviäisi, tunteella eletään lempiottelijoiden otteissa mukana prkl. :itku: Tosin onneksi GOAT ei häviä niin ei tässä mitään hätää ole heheh. :)

e. Mitähän se Jones mahtoi tällä kertaa twiitata, kun näköjään on jo vittu ehtinyt poistamaan. Vittu mikä äijä antaisi niiden twiittien jäädä.....

Ainakin "not impressed Alex" twiitti oli, en tiedä oliko tuo sitten se poistettu vai ei

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom