Loppuu se Jones vs. Gustafsson 2 matsin hehkutus
Jonesilla onkin ihan helvetisti voimaa käsissä. Yksi voitto Gustafssonille niin hehkutus jatkuu jälleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loppuu se Jones vs. Gustafsson 2 matsin hehkutus
Ei pahalla, mutta pakko on nyt kysyä, että mitkä on fiilingit MaBone...?
Miltäs nyt tuntuu?
Ja hypejuna päätepysäkillä.
Ei pahalla, mutta pakko on nyt kysyä, että mitkä on fiilingit MaBone...?
Joo meikä alkaa Johnson faniksi. Ei helvetin helvetti..erikoinen ilta. Aluks gusse sutasee sitä sormella nenään, sen jälkeen Johnson pieksee Gussen.
Joo meikä alkaa Johnson faniksi. Ei helvetin helvetti..erikoinen ilta. Aluks gusse sutasee sitä sormella nenään, sen jälkeen Johnson pieksee Gussen.
https://twitter.com/jonnybones/status/559182699726778368
hahahahahahahahahahahahahahahahahha :'d toucheee! :dd
Taisi antaa tuomari varhaisen dementian samalla.Antoi tuomari kyllä kaikki mahdollisuudet Gusselle palautua
soittakaa 112 ja kertokaa et selvittää Mikeltä sen IPn ja pistää lanssin iha vaa tarkistamaa et kaikki on kunnossa :D
En halua itse ilkeillä MaBonelle, kun olen suosiolla jättäytynyt näistä väittelyistä pois niin en ole joutunut itse hampaita kiristelemään ja itse varmaan hirttäisin Conor McGregor-huivilla itseni jos Conor häviäisi, tunteella eletään lempiottelijoiden otteissa mukana prkl. :itku: Tosin onneksi GOAT ei häviä niin ei tässä mitään hätää ole heheh.
e. Mitähän se Jones mahtoi tällä kertaa twiitata, kun näköjään on jo vittu ehtinyt poistamaan. Vittu mikä äijä antaisi niiden twiittien jäädä.....