UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hah ei vittu toi oli kyllä ihan vitusta toi keskeytys, eihän Hendo ollu yhtään pihalla tossa..... Ei Hendo tähän kyllä lopeta se nyt on iha saletti

Voi Hendoa.. :( Mutta ei voi sanoa, että tuli yllätyksenä. Juuri tämän takia odotin, että Cormierkin olisi lyönyt Hendon helposti pihalle ekassa erässä. Kun se leuka menee noin korkealla iällä, niin alamäki on usein todella jyrkkä.

Rumblessa pelottaa noi potkut ja miten Gusse on ollut vähän alttiina niille, toivotaan hyvää ainakin 3 eräistä matsia.

No laitetaan se Gusse rnd4 TKO

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin pakkislaiset viimeinen hetki laittaa viimeiset varmat veikkaukset illan ottelusta jotta pääsee uhoamaan matsin jälkeen, että "mitäs minä sanoin". Itse toivon vaan vauhdikasta matsia ja eipä oikeestaan ole väliä kumpi voittaa, sillä pidän molemmista ottelijoista. Toisaalta olisihan se Gusse vs Jones 2 hemmetin iso matsi...:rock:

e. Tai no sanompahan huvikseni, että Rumble via TKO in R1!

Kuten sanoin ni vähä ristiriitaset tunnelmat. En haluu et kumpikaan hävii mut toisaalta haluun nähä et kummatki voittaa koska kummanki voitossa on puolensa ja tappiossa miinuksensa. Mut kai se Gussen puoleen on käännyttävä ihan vaan Jones-Gusse 2 takia, kyllä suoraansanottuna vituttais jos se nyt taas peruuntuis tappion takia. En usko et Rumblesta on juurikaan vastusta Bonesille.

Veikataan että tästä tulee Fight of the year ehdokas

jos Gusse hävii niin haluun et Mauler>Bones pitää oman post-fight press confrencen ellei oo vetäny jo ranteita auki sillon.

Varma en ole, mutta veikkaan Gusse via dec.
Rumble oli kyl vaikuttavin lhw 2014 meikäläisen mielestä.
Mikään ratkaisu ei järkytä, mut tosiaan Gussen luulen vievän tuomariäänin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom