UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Davisilla näkisin ihan kohtuu mahdollisuudet Jonesia vastaan. Sen otteluissa ei kukaan näytä hyvältä, ei edes Davis itse.

haluaisitko perustella et millä' perusteella se vois Jonesia vastaan pärjätä? pystyssä vai matossa? ihan mielenkiinnosta vaan :)

Haters gonna hate, mutta itse olen fanittanut Mr. Wonderfulia jo pidemmän aikaan vaikka usein tylsähköjä matseja tarjoilee. Harmi, ettei voitto irronnut tällä kertaa :(

Haters gonna hate, mutta itse olen fanittanut Mr. Wonderfulia jo pidemmän aikaan vaikka usein tylsähköjä matseja tarjoilee. Harmi, ettei voitto irronnut tällä kertaa :(

Saako kysyä, että mistä asioista tarkalleen pidät Davisissa? Minusta sillä on aivan helvetin hirvittävä pysty ja ihan jees paini, mutta divarissa on monta yhtä hyvää/parempaa. Jos toi ei saa vastustajaansa kenttään ja siitä subia niin aina on samaa paskaa tiedossa. Tylsimpiä ottelijoita koko organisaatiossa.

Edit. Ja unohtu sanoa, että Davisista näkee miten se pelkää noita iskuja. Laittasivat ton jonnekin Hollantiin pakkoleirille.

Muista kuitenkin, että Evans vei Davisia painissa. Jonesilla ei ois mitään vaikeuksia millään osa-alueella.

ja Rumblekin jyräs aika pahasti. Davis ei olis niinkään uhka, mutta kyllä se osaa napsia erävoittoja ja turhauttaa vastustajia. Reach on myös hyvä ja osaa myös hyödyntää mittojaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saako kysyä, että mistä asioista tarkalleen pidät Davisissa? Minusta sillä on aivan helvetin hirvittävä pysty ja ihan jees paini, mutta divarissa on monta yhtä hyvää/parempaa. Jos toi ei saa vastustajaansa kenttään ja siitä subia niin aina on samaa paskaa tiedossa. Tylsimpiä ottelijoita koko organisaatiossa.

Tietenkin pinkeistä pöksyistä ja supermiehen vartalosta! ;) :pano:

ja koska

ajxoun4.jpg

:pano: :pano: :pano:

:haart:

Ei liity aiheeseen mut seuraatko WWEtä tai oletko seurannut aktiivisesti?

Wat? :D En ole satunnaisia kanavasurffauksia lukuunottamatta ikinä katsonut pellepainia ja halveksun koko showpaini-paskaa suuresti. Edes junnuna ei sytyttänytt tuoleilla toisten huitomiset.

e. Orangille, että kai sen modatun kimuran jälkeen jäin faniksi vaikka ei ole sen jälkeen mitään ihmeempiä Davisiltä nähty :D En tiedä itsekään oikein mikä siinä on vaikka kaiken järjen mukaan ei minun pitäisi syttyä Davisistä. Toisaalta en kyllä edes aina kaikkia matseja Davisilta jaksa katsoa (esim. Gloveria vastaan), mutta voittoa hänelle toivon silti aina.

Miten helvetissä tuo saatiin Baderille?...siinähän kusi toinen lappu. Nyt sit gusse by ko ja mousasi by decision.

vähäinen mattopeli meni Baderille ja pystyssä ei kumpikaan tehnyt mitään merkittävää?

Itse näin Davisille. Ja ihan ilman tuota Jonesin haastamis ajatustakin. En Davisia fanita.

Davis huutelee aina Jonesille ilman mitään vastakaikua, järjestää välillä yllätyksiä divarin kärkipäässä ja sotkee koko painoluokan kuvioita, ei ole faneja ollenkaan ja ketään ei kiinnosta nähdä miestä ottelemassa vyöstä jne. Hehe, hieno mies.

Wat? :D En ole satunnaisia kanavasurffauksia lukuunottamatta ikinä katsonut pellepainia ja halveksun koko showpaini-paskaa suuresti. Edes junnuna ei sytyttänytt tuoleilla toisten huitomiset.

Aah okei kelasin vaan ku tykkäät nähtävästi noista äänekkäistä ottelijoista :) Conor,Maku ja Davis, noita ei kyl yhdistä mikää muu ku ehkä suuri suu ja tyylillisesti kaikki aika erilaisia ni sen perusteella oletin :)

Davis ei mitenkään vois viedä Jonesilta yhtään erää. Ei mitenkään. Tai no ehkä, jos Jonesin kanankoipi katkeaa Davisin otsaan.

Niin, Jonesin heikkous on jos alkaa tuleen hittiä Otsan Destruction Checkeillä, Hamill voitti jo sillä spessumuuvilla, jos sillä checkais kanankoipeen ni solis niinku katanalla lävistetty, aivan poikki. CLEAN OFF!

Suositut

Back
Ylös Bottom