Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä mä osasin jotain tälläistä odottaa ja yritin asennoitua mutta ei helvetti ei saatana :jahas:
Davisilla näkisin ihan kohtuu mahdollisuudet Jonesia vastaan. Sen otteluissa ei kukaan näytä hyvältä, ei edes Davis itse.
Davisilla näkisin ihan kohtuu mahdollisuudet Jonesia vastaan. Sen otteluissa ei kukaan näytä hyvältä, ei edes Davis itse.
Miten helvetissä tuo saatiin Baderille?...siinähän kusi toinen lappu. Nyt sit gusse by ko ja mousasi by decision.
Haters gonna hate, mutta itse olen fanittanut Mr. Wonderfulia jo pidemmän aikaan vaikka usein tylsähköjä matseja tarjoilee. Harmi, ettei voitto irronnut tällä kertaa :(
Haters gonna hate, mutta itse olen fanittanut Mr. Wonderfulia jo pidemmän aikaan vaikka usein tylsähköjä matseja tarjoilee. Harmi, ettei voitto irronnut tällä kertaa :(
Muista kuitenkin, että Evans vei Davisia painissa. Jonesilla ei ois mitään vaikeuksia millään osa-alueella.
Saako kysyä, että mistä asioista tarkalleen pidät Davisissa? Minusta sillä on aivan helvetin hirvittävä pysty ja ihan jees paini, mutta divarissa on monta yhtä hyvää/parempaa. Jos toi ei saa vastustajaansa kenttään ja siitä subia niin aina on samaa paskaa tiedossa. Tylsimpiä ottelijoita koko organisaatiossa.
haluaisitko perustella et millä' perusteella se vois Jonesia vastaan pärjätä? pystyssä vai matossa? ihan mielenkiinnosta vaan
Ei liity aiheeseen mut seuraatko WWEtä tai oletko seurannut aktiivisesti?
Miten helvetissä tuo saatiin Baderille?...siinähän kusi toinen lappu. Nyt sit gusse by ko ja mousasi by decision.
Wat? :D En ole satunnaisia kanavasurffauksia lukuunottamatta ikinä katsonut pellepainia ja halveksun koko showpaini-paskaa suuresti. Edes junnuna ei sytyttänytt tuoleilla toisten huitomiset.
Davis ei mitenkään vois viedä Jonesilta yhtään erää. Ei mitenkään. Tai no ehkä, jos Jonesin kanankoipi katkeaa Davisin otsaan.