UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä jätkä oli sellainen kusipää TUF talossa, että ihan mielellään katsoo levyksi lyöntiä :)

Päädyittekö north-south positioon? :pano:

Kämppis päätyi viemään naulakkotelinettä mattoon, sillä väliin kun minä juoksin pimpottamaan naapurin ovikelloa ja kysymään, että WHERES MY FIFTY GEES BABEE? Ei vaan :) Mutta ihan mahtavaa tää Makun voitto! Myhäillen luen sherdoggia missä Maku kovasti puhuttaa ja mm. most handsome fighters-aiheessa Mr. Finland bongattu useampaan kertaan :D Ja mietin myös, että Helsingin iltakin olisi tänä vuonna oikeesti erittäin mahdollisuutta kun Maku poimisi vielä vaikka yhen voiton ja koko Suomi hurmoksessa ja toripäissään ja 1995 nevöföget jne.

Huhhuh hyvä iltama ollut tähän mennessä mitä osan matseista katsonut ja kolme mielenkiintoista matsia vielä tulossa!

Tämä jätkä oli sellainen kusipää TUF talossa, että ihan mielellään katsoo levyksi lyöntiä :)

Mitä se siellä? Itse en oo pitkään aikaan TUF sarjaa katsellut joten aika ulkona näistä. Oliko ylimielinen mulkku vai millätavalla kusipäinen?

- - - Updated - - -

Kämppis päätyi viemään naulakkotelinettä mattoon, sillä väliin kun minä juoksin pimpottamaan naapurin ovikelloa ja kysymään, että WHERES MY FIFTY GEES BABEE? Ei vaan :) Mutta ihan mahtavaa tää Makun voitto! Myhäillen luen sherdoggia missä Maku kovasti puhuttaa ja mm. most handsome fighters-aiheessa Mr. Finland bongattu useampaan kertaan :D Ja mietin myös, että Helsingin iltakin olisi tänä vuonna oikeesti erittäin mahdollisuutta kun Maku poimisi vielä vaikka yhen voiton ja koko Suomi hurmoksessa ja toripäissään ja 1995 nevöföget jne.

Huhhuh hyvä iltama ollut tähän mennessä mitä osan matseista katsonut ja kolme mielenkiintoista matsia vielä tulossa!

Saattaapi mennä tuonne Ruotsin puolelle tuo Makwani mikä sinänsä varmasti ihan fiksu veto. Ja siellähän ne niitä eventtejä tykkää pitää. En usko että ihan heti Suomeen on tulossa minkäännäköistä UFC eventtiä. Ruotsi on ihan vieressä ja siellä taatusti parempi UFC:lle pitää noita eventtejä

Katsooko kaikki UFC:tä tuolta idnTV.netistä? Ite haluisin ainakin nähdä myös entrancet, mut tolla sivustolla pyöritetään entancien aikana pelkkiä mainoksia. Ois kiva saada streami, jossa niitä ei olis.

kyllä on Baderinkin liike kehittynyt. Ei ole montaa ottelua sitten, kun näytti että hällä vasen ja oikea jalka käy ihan omaa keskinäistä kamppailuaan octagonis.

HMMMMM...... Not sure which one it'll be, K-1 Davis or K-1 Bader.

futuramafry.jpg

tiukkaa siis on..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Davisilla näkisin ihan kohtuu mahdollisuudet Jonesia vastaan. Sen otteluissa ei kukaan näytä hyvältä, ei edes Davis itse.

worst performance bonus ja 50k palkasta pois vois olla ihan paikallaan. just näitä vitun sparrailijoita, ei näit matsei tarvi ees katsoa ku menee kerta kerrasta tuomariäänille ja lopetushakuisuus/kyvykkyys puuttuu kokonaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom