Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korjatkaa jos oon väärässä, mutta mä oon ymmärtäny, että yleinen käytäntö on, että ottelijat sopivat itse tekevätkö kättelyn vai ei? Tämä tapahtuu yleensä juuri ennen kun ottelu alkaa. Toinen ottelija nostaa kysyvästi kätensä ylös ja toinen joko vastaa tähän kysymykseen nostamalla myös kätensä tai sitten vastaa kieltävästi mikäli ei nosta kättänsä. Tällä tavalla ottelijat tietävät paiskaavatko hanskoja ensin, vai aletaanko suoraan hommiin. Juuri koskaan ei näy tilanteita, joissa toinen ottelija luulisi että paiskataan kättä ja toinen ei teekään tätä. Nytkään ei näin käsittääkseni ollut.
Voitte kyllä kaikki kädenpaiskuksesta valittajat tunkee sen oman kätenne vaikka housuun. Kyllä saa olla suht pehmee pää jos luulee että, katsos onpa innokas kaveri kun juoksee vastaan täysiä paiskaamaan kättä. Kun tuomari sanoo fight se on fight. Eri asia on, jos tossa oltas suoraan feikattu käsien yhteenlyönnillä ja lyöty suckerpunch perään, mutta näin ei ollut.
Eikös toi ollu 6sekunnin tyrmäys? Mistä se 8 on repästy?
Kun kello lähtee käyntiin, niin ottelu on käynnissä. Silloin ei enää paiskata käsiä. Se on vaan sellanen tapa.
Ennen ottelun alkua ottelijat esitellään, sen jälkeen tuomari ottaa ottelijat keskelle ja kertoo perus schaibat, pitää suojata ja totella sääntöjä ja lopettaa kun käsketään ja lopuksi:" If you're gonna touch gloves do it now." tai "Touch gloves and let's do it official." tai jotain vastaavaa.
Hieno lopetus!
Jep aikamoista vääntöä kädenpaiskauksesta. Tuomari ei sitä päätä vaan ottelijat saatta joko juuri ennen matsin alkamista näyttää ikäänkuin kysyvästi että heitetäänkö fläbyt ja siihen voi vastata tai olla vastaamatta. Tai jos ottelija juoksee käsi ylhäällä ja siihen napsasee polven naamaan niin on jo hyvien tapojen vastasta mut tässä ei ollu siitä kyse.
Eiköhän päivärytmi ole hoidettu kuntoon viimeistään viikko sitten.Btw. melko hirveään kellonaikaan joutuu etenkin Gusse ottelemaan. Perseestä, että Euroopan illatkin järkätään niin jenkkien ehdoilla.
Hyvä jos se on tarkennettu 6 sekuntiin, aikalailla kohdillaan.
En tiedä, eikös joku sanonu et 8 oli virallinen aika? Mitä mä tosta giffistä katsoin ni aika tarkkaan 6 sekunnin kohalla tuomari tuli väliin ja sehän riittäis alltime nopeimpaan lopetukseen. Eikös se ollu 7sec?
Jos katsot joskus hieman tarkemmin, niin monet ottelijat kyllä nimenomaan sopivat että koskettavat hanskoja vielä kellon soimisen jälkeenkin. Se on tapa, mutta tähän tapaan kuuluu, että on aivan hyväksyttävää myös kieltäytyä tästä. Katsopas joskus hieman tarkemmin, niin ottelijat nimenomaan sopivat eleillään tämän asian. Ei kukaan tietenkään ota mitään riskejä siitä, että toinen ei sattuisi haluamaankaan hanskojen kosketukseen.
Se on sitten kyllä sucker punch, jos elekielellä sopii koskettamisesta, mutta käyttääkin tämän opportunistisesti hyväkseen. Tällaista ei käsittääkseni tapahtunut, joten tässä tilanteessa ei ollut mitään ongelmaa IMO.
No noi sun elekielet ei ole virallisissa säännöissä. Kyllä nyt kuka tahansa kamppailu-urheilua seuraava on huomannut, että käsiä paiskataan moneen kertaan, mut ainut kerta kun se on "virallinen", on silloin kun ottelu ei vielä ole käynnissä ja silloinkin siitä voi kieltäytyä.
Onpa todella nätti tekniikka Tumenovilla.