UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähinnä vaan mietin, että miten jeng reagoisi jos vaikka mestaruusottelussa ottellija vetäisikin toista turpaa kädentaputtelujen sijaan. Omasta mielestä Makun temppu täysin hyväksyttävissä ja hieno voitto, sääntöjen mukaanhan siin mentiin.

mestaruusotteluissa tuomari kysyy haluavatko paiskata kättä ennen kuin matsi alkaa, sen jälkeen homma on ihan omalla vastuulla.

Ihan hyvä taktiikka toi suora flying knee ku Ogle odotti et se juoksee suoraan hakeen takedownia ja laskee suojauksen ja BOOM. Tosin toi uppari vasta kolis kunnolla.

Haluisin oikeesti nähä Niinimäki vs Maku.

W2Is2Vn.gif

5 sekunnin tyrmäys, ei 8 prkl :)

mestaruusotteluissa tuomari kysyy haluavatko paiskata kättä ennen kuin matsi alkaa, sen jälkeen homma on ihan omalla vastuulla.

Korjatkaa jos oon väärässä, mutta mä oon ymmärtäny, että yleinen käytäntö on, että ottelijat sopivat itse tekevätkö kättelyn vai ei? Tämä tapahtuu yleensä juuri ennen kun ottelu alkaa. Toinen ottelija nostaa kysyvästi kätensä ylös ja toinen joko vastaa tähän kysymykseen nostamalla myös kätensä tai sitten vastaa kieltävästi mikäli ei nosta kättänsä. Tällä tavalla ottelijat tietävät paiskaavatko hanskoja ensin, vai aletaanko suoraan hommiin. Juuri koskaan ei näy tilanteita, joissa toinen ottelija luulisi että paiskataan kättä ja toinen ei teekään tätä. Nytkään ei näin käsittääkseni ollut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun kello lähtee käyntiin, niin ottelu on käynnissä. Silloin ei enää paiskata käsiä. Se on vaan sellanen tapa.

Ennen ottelun alkua ottelijat esitellään, sen jälkeen tuomari ottaa ottelijat keskelle ja kertoo perus schaibat, pitää suojata ja totella sääntöjä ja lopettaa kun käsketään ja lopuksi:" If you're gonna touch gloves do it now." tai "Touch gloves and let's do it official." tai jotain vastaavaa.

Hieno lopetus!

Voitte kyllä kaikki kädenpaiskuksesta valittajat tunkee sen oman kätenne vaikka housuun. Kyllä saa olla suht pehmee pää jos luulee että, katsos onpa innokas kaveri kun juoksee vastaan täysiä paiskaamaan kättä. Kun tuomari sanoo fight se on fight. Eri asia on, jos tossa oltas suoraan feikattu käsien yhteenlyönnillä ja lyöty suckerpunch perään, mutta näin ei ollut.

Ruudussa näkyvä kello ei ole ottelun virallinen kello. Tästä on väännetty monet kerrat.

Btw. melko hirveään kellonaikaan joutuu etenkin Gusse ottelemaan. Perseestä, että Euroopan illatkin järkätään niin jenkkien ehdoilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom