Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Japiseiskakasi, eiköhän ollut tarkoitus että sulla on viestinmuokkausoikat, jotta voit editoida omaa aloitusviestiäsi, etkä alkaa sensuroimaan keskusteluja? Vaikka ette paljoa menetä, niin mä olen ainakin ulkona jos Japi78 päättää mitä saa, ja ei saa kirjoittaa.EDIT näille lesnar väännöille on oma ketjunsa..
Last edited by Japi78; Today at 06:36. Reason: Menkää kumpi on kovempi ketjuun.
..Mihin eventtiin Evans-Rampage on huhuiltu?..
et ollut yöllä paikalla ni selvitän nyt sitten vähän tätä sulle, muokkasin keskustelua siksi että se alkoi menemään pahasti suuntaan lesnar kovin - eipäs ku carwin.. sille on oma paikkansa TÄÄLLÄ ja ymmärtääkseni muutkin live seuraajat olivat huojentuneita että se väittely loppui, kyse ei ollut sen suuremmasta sensuurista.Japiseiskakasi, eiköhän ollut tarkoitus että sulla on viestinmuokkausoikat, jotta voit editoida omaa aloitusviestiäsi, etkä alkaa sensuroimaan keskusteluja? Vaikka ette paljoa menetä, niin mä olen ainakin ulkona jos Japi78 päättää mitä saa, ja ei saa kirjoittaa.
Carwin ei kyllä pahemmin vakuuttanut. Gonzaga tuntui kotrollloivan matsia, mutta sitten tuli yksi "lucky suckers punch" ja homma oli ohi...But this is mma!
Carwin kyllä selvis vähän tuurilla, Gabriel kyllä vei ottelua aika hyvällä temmolla.