“I’m pretty pissed off right now,” Jardine said. “One of the judges told me I lost the fight in the last 10 seconds, and that’s pretty hard to take.”
Ei Cecil Peoplesin mukaan:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
“I’m pretty pissed off right now,” Jardine said. “One of the judges told me I lost the fight in the last 10 seconds, and that’s pretty hard to take.”
Korjasin ja komppaan.Miten vitussa Jardine hävis sen matsin vikan 10sek aikana? Mä en voi ymmärtää miten se ois voinu edes voittaa yhtään erää. Eka oli silleen 50-50, mutta olisin antanu Rampagelle. Sit vikan ja tokan Rampage vei kevyesti nimiinsä.
Tais Rogan sanoa että Carwinilla vielä isommat hanskat ku Lesnarilla ja Lesnarille jo piti tehdä erikseen hanskat :hyvä:
No pliis :hyvä: Aikamoiset Jardine lasit päässä on toi matsi täytyny kattoo jos oikeesti on sitä mieltä että mies sai mitään järkevää aikaan. Rampage hallitsi kehää ekan ja tokan erän, iskut meni aika tasan ekassa. Tokassa Rampage tiputti Jardinen lyönneillä ja vei mattoonki, ihan selvästi Rampagelle se erä. Kolmannessa Rampage pommitti pari kertaa hyvin mutta ei hallinnut kehää enää, vähä varmisteli, vei mattoon jne. Sitte sinetöi sen lopun pommilla. Mä olisin antanu 30-27 Rampagelle mutta en nyt vetäis ketään hirteen siitä että antoivat ekan erän Jardinelle.
Ainoo mitä Jardine sai aikaa matsissa oli se yks hyvä lyönti tokassa josta Rampage pakitti kerran häkin reunaan, vetä suojauksen ylös ja keräs hetken itteensä.
Tai sitten Carwinin pitää neuvotella seuraavassa matsisopparissa enemmän liksaa. UFC:n tapahan on tehdä sopimukset muutaman matsin kattaviksi, eikä palkkiot varmaan hirveäsi nouse jo sovittujen otteluiden välillä. Tämä oma arvaukseni.Pisti silmään tuo Carwinin palkkio, kaiketi seuraavassa matsissa jo isompi.
Jep. Näin olen minäkin asian ymmärtänyt. Palkkio voi sopimuksen aikana nousta käytännössä vain Fight of the Night, KO of the Night ja voittobonuksen kautta.Tai sitten Carwinin pitää neuvotella seuraavassa matsisopparissa enemmän liksaa. UFC:n tapahan on tehdä sopimukset muutaman matsin kattaviksi, eikä palkkiot varmaan hirveäsi nouse jo sovittujen otteluiden välillä. Tämä oma arvaukseni.
Täytyy kyllä yhtyä Sherdog commentteihin että Rogani/mainoshuora kommentoivat jokaista Jardinen pientä läpsäisyä kuin jumala ois smitenny taivaista Rampagee ja sitten kun Rampage löi niin ei mitään sanottu. Ihmettelempä vaan kuinka "outo" ottelija se Jardine nyt muutenkaan on. Jaksavat jauhaa kuinka poikkeavasti Jardine ottelee mutta ei se nyt niin vitun kummalliselta minulle ainakaan näytä. Varsinkin kun vertaa ottelijoihin jotka OIKEASTI ottelevat "oudolla/poikkeavalla" tyylillä kuten Machida. Jos nyt oikeasti aletaan vertaamaan niin paljon normaalimmalla tyylillä se Jardine ottelee kun Chuck tai Wandykaan.