*** UFC 96 Spoilers ***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.youtube.com/watch?v=sTWCJIvevyU
8.50 eteenpäin Dana puhuu Evans matsista Rampagen kans, antasivat Machidalle seuraavan shotin nii sais Rampage lepäillä. Ois kyllä upee nähä Evans-Machida matsi "jo" 2,5kk päästä :)

Niin siis antavat matsin Machidalle JOS Page ei ota sitä matsia. Muistaakseni oli nyt treenannut itsensä ylikuntoon ja kroppa tarvitsi lepoa. Vissiin parista viikosta puhuivat jos oikeen muistan. Sitten pitää rampagen tietää matsaako vai ei.

Rampage ei vakuuta minua viimeisten otteluiden perusteella. Minusta Rogan oli oikeassa kommentoidessaan Jacksonin ottelutyyliä yksipuoliseksi. MMA:ssa ei olisi varaa tulla ennalta-arvattavaksi.

Pidän kavereista kuten Machida ja A. Silva, joilla on persoonallinen ja monipuolinen ottelutyyli. Heitä vastaan on vaikea valmistautua ja ottelustrategioita ennakoida.

Rampagen mietteitä:

"You telling me that Joe Rogan is criticizing me telling me that I'm just boxing, who cares, it's MMA. I can do whatever I want to do," said a heated Jackson. "It's my fight, right? It's my fight style. I can come out doing kung-fu if I wanted to."

"Joe Rogan's a jiu-jitsu guy. I noticed he's kind of biased toward jiu-jitsu guys. You can ask most fans what they want to see. They want to see people out there rolling around the ground or do they want to see people out there slugging it out?"
Tämä on kyllä niin surullista, että nyt kun vapari on saanut mainstream-huomiota, niin tapellaan ainoastaan pystyssä "yleisöystävällisyyden" vuoksi. Hommasta on häviämässä monipuolisuus, joka alunperin sai ihmiset siitä kiinnostumaan. Nyt jengi on innoissaan, koska tulee tiputuksia ja saa vähän vielä viimeistellä matossa. Ei ole hyvä suunta. Lisäksi parissa edellisessä UFC- ja WEC-eventeissä yleisö on tuntunut olevan ennennäkemättömän typerää ja kovaa buuaamaan. Toivottavasti tämä ilmiö pysyy vain jenkkien sisällä.

Tämä on kyllä niin surullista, että nyt kun vapari on saanut mainstream-huomiota, niin tapellaan ainoastaan pystyssä "yleisöystävällisyyden" vuoksi. Hommasta on häviämässä monipuolisuus, joka alunperin sai ihmiset siitä kiinnostumaan. Nyt jengi on innoissaan, koska tulee tiputuksia ja saa vähän vielä viimeistellä matossa. Ei ole hyvä suunta. Lisäksi parissa edellisessä UFC- ja WEC-eventeissä yleisö on tuntunut olevan ennennäkemättömän typerää ja kovaa buuaamaan. Toivottavasti tämä ilmiö pysyy vain jenkkien sisällä.
Näin juuri! Ja sitten vielä kun nää painija äijät on treenannu kovin pystyä, tulee heille jostaan syystä se hirvee tarve todistaa että kyllä hekin osaa tyrmätä (Hamill, Koscheck jne). Just toi että yleisö ei ymmärrä mitä siellä matossa tapahtuu ni buuataan, tai sit jo jossei nyrkki lennä kokoaikaa niin buuataan. Itse kaipaan sitä mattoa todella paljon UFC:hen, niin ilo kattoa Dreami kun pojat nyt oikeesti haki myös mattoon!!

Juttelin sunnuntaina kaverin kanssa samasta asiasta, hän siis on ihan vasta ruvennu seuraamaan vaparia ja toki sitä mieltä että ei sitä mattoa jaksa kukaan kattoa. Ni yritin sit selittää et jaksaa, jos siellä on osaava kaveri. Ei ymmärtänyt. Kyllä mä katon K-1:stä jos mä haluan pystymättöä kattoa, nehän voi vaihtaa nimen UKBC:ksi, Ultimate kickboxing championship :rolleyes:

Jos Rampagen tyyli toimii niin sitten se toimii mma:ssa. Tosin Häkkituomari tuli liian nopeasti erottamaan ottelijat kun Rampage painoi Jardinea häkkiä vastaan, tuomarin moka ei Pagen...

Ottelijat nyt voivat otella ihan millä tavalla tahansa vaikka yleisöä miellyttääkseen, kunhan säännöt sallivat mahdollisimman laajan valikoiman tekniikoita.

Headliners Quinton Jackson and Keith Jardine both left the event without suspensions. However, Jackson, who won the fight and earned a title shot against current champ Rashad Evans, plans to have an injured jaw checked out this week. If it and all other ailments check out OK, he could fight Evans at UFC 98 on May 23. It would be Jackson's third fight in less than five months.

Jos jätkillä on painitausta, niin ihan mukava nähdä isoa kehitystä pystytaidoissa. Mutta Rampagea tai Koscheckia parempia nyrkkeilijöitä on kuitenkin varmasti maailma täynnä. Mielummin näkisin kun nämä heput käyttäisivät taitojaan monipuolisesti, eivätkä yrittäisi epätoivoisesti hakea tyrmäyksiä (mainstream-)yleisöystävällisyyden nimissä.

Ottelijat nyt voivat otella ihan millä tavalla tahansa vaikka yleisöä miellyttääkseen, kunhan säännöt sallivat mahdollisimman laajan valikoiman tekniikoita.
Ongelma on siinä, ettei iso yleisö osaa arvostaa muuta kuin pystyottelua ja tyrmäyksiä, mikä johtaa siihen että ottelijat yrittävät miellyttää yleisöä -> ottelevat pystyssä ja hakevat tyrmäyksiä. Onneksi UFC:ssa on vielä Maian ja Hazelettin kaltaisia mattopetoja muistuttamassa ettei vapari ole potkunyrkkeilyä.

Näin juuri! Ja sitten vielä kun nää painija äijät on treenannu kovin pystyä, tulee heille jostaan syystä se hirvee tarve todistaa että kyllä hekin osaa tyrmätä (Hamill, Koscheck jne). Just toi että yleisö ei ymmärrä mitä siellä matossa tapahtuu ni buuataan, tai sit jo jossei nyrkki lennä kokoaikaa niin buuataan. Itse kaipaan sitä mattoa todella paljon UFC:hen, niin ilo kattoa Dreami kun pojat nyt oikeesti haki myös mattoon!!
Komppaan kyllä molempia herroja täysin tässä asiassa. Buuausta on havaittavissa turhan paljon. Ymmärrän kyllä, että buuataan, kun äijät vaan seisoo kehässä ja mitään ei tapahdu pitkään aikaan. Eihän kysessä mikään posedown ole. ;)

Onneksi sentään GSP:n ja BJ:n viimeisessä matsissa ihmiset ymmärsivät näkemäänsä. Siellä hurrattiin, kun BJ pääsi pois GSP:n sidesta takaisin guardiin. Oli erittäin positiivista, että ihmiset ymmärtävät tuollaisia asioita. Pridessa tuo homma toimi hienosti ja juuri tuon(kin) asian takia Pridea on mukava katsella.

Totta! Ja vielä se että japanissa poikien ei niinku tarvii HÄVETÄ sitä että olevat mattomiehiä. UFCssä varmaan moni ei uskalla viedä mattoon kun pelkäävät että leimataan tylsäksi ottelijaksi ja tätä myöden jos häviää yhden matsin niin ei saa enää uutta sopparia. Toki, yleisöhän maksaa niiden palkan, mutta jotaan rajaaa pitäis olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ongelma on siinä, ettei iso yleisö osaa arvostaa muuta kuin pystyottelua ja tyrmäyksiä, mikä johtaa siihen että ottelijat yrittävät miellyttää yleisöä -> ottelevat pystyssä ja hakevat tyrmäyksiä. Onneksi UFC:ssa on vielä Maian ja Hazelettin kaltaisia mattopetoja muistuttamassa ettei vapari ole potkunyrkkeilyä.

Jep, ihan totta, mutta jos ottelijat alkaa otella vaan pystyssä niin jossain vaiheessa tulee niitä Demian Maian kaltaisia tyyppejä jotka laittaa pystyhemmot kuriin...Eri asia oon että jos pystyottelijoille annetaan isompia knock out boonuksia ja palkkoja. Se kyllä ei enää ole vapaaottelua sitten..

Jep, ihan totta, mutta jos ottelijat alkaa otella vaan pystyssä niin jossain vaiheessa tulee niitä Demian Maian kaltaisia tyyppejä jotka laittaa pystyhemmot kuriin...Eri asia oon että jos pystyottelijoille annetaan isompia knock out boonuksia ja palkkoja. Se kyllä ei enää ole vapaaottelua sitten..
Eikös Submission of the Night ole käytössä ihan samalla tavalla kuin KO of the Night?

Mä en ymmärrä Rampagen ottelutyylin kritisointia. Jos kaveri tyrmää vastustajia ja voittaa otteluita niin mikä ihme siinä on,että esim. Rogan itkee asiasta. Page on täysin oikeassa siitä,että hän saa tehdä mitä hän haluaa siellä häkissä. Eipä paljon kuulunut Liddellistä kritiikkiä vaikka aika samalla kaavalla vetää.....tosin Page on parempi gnp mies mitä liddell.
Mitä otteluiden viihdyttävyyteen tulee niin Pagen ottelut ovat olleet aina mielenkiintoisia. Aivan kuten Demian Maiankin,mutta amerikkalaisyleisöstä ei tarvitse välittää. Ne kännikalat buuavat aina jos toista ei tyrmätä 3 minuutissa. Tuskimpa ottelijat edes välittävät kun buuataan...

Riippuu varmaan ottelijasta aika paljon jos buuaukset vaikuttaa ottelemiseen. Mutta olen samaa mieltä, Rampagella om oma tyylinsä. Se sano joskus jossakin vanhassa haastattelussa että jos sä lukotat jonkun ni aina ollaan itkemässä "en mä taputtanu!" "säkällä sai sen lukon kiinni..." jne. Mut jos sä lyöt kaverin pihalle, matossa tai pystyssä, niin vaikee mennä selittelee mitään sen jälkeen. Joten sen mukaan mies on rakentanu tyylinsä.

Rogan on muutenki niin vitun idiootti että sitä ei kukaan jaksa kuunnella. Ja aina ku matsi menee mattoon ni ruvetaan puhumaan Eddie Bravosta ja kuinka mahtava se mies on, unohtuu Roganilta matsi yleensä täysin siinä vaiheessa. Ja jos joku hakee rubberguardia, niin heti se on selittämässä mitä se tekee väärin, ja pitäis melkeenpä mennä Eddien oppiin että siitä kaverista tulis kova vapaaottelija... Sori, mä en vaan jaksa kuunnella sitä kaverii.

Roganihan on paras kommentaattori heti Ruttenin jälkeen. Ja Jackson tulee ottamaan turpaansa yksiulotteisen ottelutyylinsä takia, viimeistään Machidaa vastaan. Hyvä ottelija ja kova nyrkkeilijä mutta jos ei opettele/viitsi alapotkuja torjua niin käy helposti samallailla kun Griffiniä vastaan.

Joo mä en kans ymmärrä miten tuota Rogania niin dissataan. Mielästäni hoitaa hommansa paremmin ku hyvin. Goldbergiltä niitä hauskoja kommentteja joskus pääsee :D

Onhan Rogan asiantunteva kommentaattori, mutta itseänikin pistää joskus ärsyttämään ne "näin pitäisi tehdä eikä noin" - kommentit. Rogan on paininut muutaman kerran liikaa alasti Eddie Bravon kanssa.

Rogan UG:lla:
" I'm a huge Rampage fan.There's nothing wrong with what he does, I was just stating that he doesn't like jiu jitsu, which he'll admit is true."

Rogan on imo ihan jees, Goldien parasta antia on ku hirveen kiihdyksissä huutaa niitä mainoksia esim ennen hidastusta "... IS SPONSORED BY BUDLIGHT - THE DIFFERENCE IIIIS THE DRINKAAABILITYYY" :D

Pakko alkuun sanoa, että oli mun mieleen tämä eventti! :thumbs:
Rogan on huippuäijä se tietää mistä puhuu ja korjaa Miken virheetkin siinä sivussa.

Mua harmittaa ettei Machida saanut titleshottia kun se noista kahesta sen on ansainnut jokaikisestä kulmasta katsottuna (paitti raha). :curs:

No kai Machida pääsee tuon Evans vs. ramPage matsin voittajaa vastaan?!?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom