UFC 91 Couture vs Lesnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän Kapteeni vie Lesnarin, vaikka Lesnar on mahdottoman nopea kokoisekseen. Eipä tästä 91:sestä ole paljoa muuta sanottavaa, kun ei satu olemaan kauhean kiinnostavat jätkät kyseessä (paitsi Kapteeni tietenkin).
Ja mitä Kimboon tulee niin jätkä ei ole mitenkään erikoinen. Suurin osa MMA-tappelijoista pystyisi tyrmätä hepun. Kuten Dana sanoi: "Jos Kimbo tulisi UFC:hen hän luultavasti joutuisi sairaalaan...".

Kyllä se Lesnar on kestävyydeltään parempi kuin "pappa". Isoksi kaveriksi Lesnar on aivan uskomattomassa kunnossa kestävyyden osalta. Kaveri on juossut maratoonin pariin otteeseen ja normi lenkit meni melkein 10kg kovemmassa kunnossa 80kg tukki olalla. En usko että tuo kestävyys olisi huonontunu painon tiputtua - päin vastoin. Jos "pappa" saa gameplaninsa toteutettua niin se tietää vaikeuksia lesnarille, mutta jotenkin tuntuu että vanhukselta loppuu happi kun hautautuu sen reilusti isomman kaverin alle. Edelleen olen tosi suuri Couture fani, mutta jotenkin on vain utopinen olo Randyn voiton suhteen..

Nyt on kyllä sellasta urbaania legendaa liikkeellä, et ite Jessekin ihmettelee kenestä on kirjotettu ihmeellisempi tarina!

Kyllä se Lesnar on kestävyydeltään parempi kuin "pappa". Isoksi kaveriksi Lesnar on aivan uskomattomassa kunnossa kestävyyden osalta. Kaveri on juossut maratoonin pariin otteeseen ja normi lenkit meni melkein 10kg kovemmassa kunnossa 80kg tukki olalla. En usko että tuo kestävyys olisi huonontunu painon tiputtua - päin vastoin. Jos "pappa" saa gameplaninsa toteutettua niin se tietää vaikeuksia lesnarille, mutta jotenkin tuntuu että vanhukselta loppuu happi kun hautautuu sen reilusti isomman kaverin alle. Edelleen olen tosi suuri Couture fani, mutta jotenkin on vain utopinen olo Randyn voiton suhteen..

:hyvä:

Katsomani UFC all accessin perusteella kyllä kestävyysharjoittelu on Couturella hyvällä mallilla.

Jepjep jengi huutelee täällä ihme skeidaa ilmoille. En kiistä etteikö Lesnarilla voisi olla suhteessa lihasmassaansa hyvä cardio. Sitä kun vaan ei ole koskaan testattu mma-kehissä. Pappa sen sijaan on jauhanut 5x5 mestaruusotteluita useammankin tuomariäänille ja kaasu on piisannut tankissa aika komeasti. Varsinkin viime vuonna kun tämä raihnainen vanhus dominoi "pikkuisen" kookkaampaa Tim sylviaa koko 5 erää ja timpallakin näytti silti olevan hyvä kondis.

Kaikkea voi sattua, mutta ellei ketään lyödä lattiaan niin tämä on papan heiniä tuomariäänin tai 4/5 erän lopetuksella. Randylla altavastaajan asema taas mestarinakin niin ei ole vaikea päättää kelle laitan rahani. Kertoimet siinä kakkosen tuntumassa meinaan.

Paljonko Brockissa on mielestäsi ylimääräistä :wtf: ei ainakaan minun silmään kovin reilusti.

Eihän Brock mikään kovin tiukka ole,kiloista en tiedä,mutta eihän tuota voi tiukaksi sanoa...
Eiköhän tuon kokoisesta se kymppi putoa helposti...Joka tapauksessa ei tuolla painolla maratonia juosta.

Olen kyllä erimieltä tuosta että pappa olis lesnarille pahin vastus. Kyllä pahin vastus mun mielestä on ehottomasti huippu bjj-taustainen kaveri. Toisinpäin kyllä oon samaa mieltä.

Tolla tarkoitin lähinnä sitä, että Lesnar on vaparikehässä vielä aika keltanokka. Vastustaja on taas se älyttömän kokenut vanha kettu, joka tuntuu aina keksivän jonkun törkeen hyvän gameplanin vastustajien päänmenoks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos rahat pitäisi likoon laittaa niin Couturelle menisi omani. Tietysti kehässä voi kaikkea tapahtua mutta jotenkin en vain aikaisempien matsien perusteella jaksa uskoa Lesnarin tätä vievän. Jos jollain alku Rushilla saa Couturen runnottua niin siinä olisi Lesnarin paikka mutta mitä pidemmälle ottelu pääsee etenemään niin sitä varmemmin Couture vie.

"Kyllä pahin vastus mun mielestä on ehottomasti huippu bjj-taustainen kaveri." Eikös Frank Mir tämän jo todistanut? :)

Couture vie tekniikassa , Lesnar taas voimassa .. taitaa se Lesnar mätkiä voimalla voiton kankeasta papasta :)

Etusivulla ku sanotaan etteim Quarry oo lopetettu kertaakaan, nii kyllähä Franklin sen ekas erässä tyrmäs

Tyrmäys on tyrmäys lopetuksella tarkoitetaan kuristetta tahi lukkoa.

Nojoo... toi on kyllä vähä kyseinalainen termi mun mielestä. Moni puhu ristiin noiden kanssa, jenkit puhuu "finishing" termistä ja sitten tykkäävät heitellä prosentteja ilmaan, jolloin laskevat siis alistusvoitot ja tyrmäykset. Voihan sitä taputtaa vaikka lyönteihin... miten se määritellään?

Uskosin että matsi menee Couturelle samaan tyylin kuten Halmetta vastaan,
vaikka Lesnar omaa paremman tekniikan kuin Halme ja on paljon paremmassa kondiksessa kuin Halme aikoinaan.

vaikka Lesnar omaa paremman tekniikan kuin Halme ja on paljon paremmassa kondiksessa kuin Halme aikoinaan.

Ja mun mielestä taas Lesnarissa ja Halmessa ei ole mitään samaa paitsi tuo koko. Enkä myöskään usko että Lesnar yrittää puolustaa armbaria vastaan hauiskäännöllä :D Uskoisin että lesnar vie väkisin maahan mutta saa sitten nähdä onko Couturella jokin jippo sitten siellä kilpparissa tai selällään ollessaan.

Ikävää että tämä matsi toteutuu. Lesnar tulee viemään Couturea kuin litran mittaa ja Couturen ura loppuu luultavasti siihen. Toivotaan silti parasta, että Randy voittaisi...

Siis Mike sais alkaa bannaamaan jokaisen joka ees kehtaa laittaa noi 2 samaan lauseeseen.Siis jollain suutaan soittavalla merinorsulla ei ole mitään samaa Lesnarin kanssa.Ja luuletko Iku-Turso tosiaan,että Couture vie Lesnarin heti mattoon ja rökittää tämän tontissa ihan just like that niin ku Halmeen,oikeesti hei camoon.

Back
Ylös Bottom