UFC 91 Couture vs Lesnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lukuunottamatta LW:tä (hansen, alvares, gomi, JZ, Aoki etc..) ja UFC ulkopuolella on aika kova MW rintama (akiyama, jacare, mousasi etc..). ja HW:sta (Fedor, Barnett, Alexander, Arlovski..) kylhän näitä riittää. Sanoisin että WW:ssä ja LHW:ssä on parhaat ottelijat, toisaalta sieltäkin puuttuu Arona ja Lil Nog.

Arona ja pikku Noghan on ainakin ollut. Otti vissiin vielä samalta kaverilta KO? Soko siis.

Mutta taidat kyllä asiaa puhua. LW:tä ei pahemmin ole tullut seurattua ufc:n ulkopuolella.

Mitä kautta tähän UFChen voi lyödä vetoa?

Mikä/mitkä on ylipäätänsä parhaat vedonlyöntisivut vapaaottelua silmällä pitäen?

Unibet, Nordibet, Bodoglife. Itse olen rahojani hukannut ainoastaan Unibetillä.

e. Bodog antaa Couturelle 2.0 ja Lesnarille 1.71. Mielenkiintoista.

Arona ja pikku Noghan on ainakin ollut. Otti vissiin vielä samalta kaverilta KO? Soko siis.

Mutta taidat kyllä asiaa puhua. LW:tä ei pahemmin ole tullut seurattua ufc:n ulkopuolella.

Käsitinkö väärin vai tarkoititko että Pikku Nog ja Arona on ottanu Sokolta kyytiä Ufc:ssa? Näin ei nimittäin ole. Kumpikaan noista ei ole otellut ufc:ssa kertaakaan.

Lesnar vie.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs heikkouksia Lesnarilla on?
Mieleen tulee kokemattomuus sekä luultavasti lukkoja vastaan puolustautuminen.. Kannattaisiko Randyn koittaa vaan niin pirusti vaan painaa päälle? Sillasessa tilanteessa ei Lesnar vissiin vielä ole ollut?

Mitäs heikkouksia Lesnarilla on?
Mieleen tulee kokemattomuus sekä luultavasti lukkoja vastaan puolustautuminen.. Kannattaisiko Randyn koittaa vaan niin pirusti vaan painaa päälle? Sillasessa tilanteessa ei Lesnar vissiin vielä ole ollut?
ottas kyllä helvetinmoisen riskin IMO jos alkas vaan päättömästi painaa päälle.

ottas kyllä helvetinmoisen riskin IMO jos alkas vaan päättömästi painaa päälle.

No en mä nyt tietenkään tarkoittanut että se sinne päättömänä menee:D Olis vaan kiva nähdä Lesnar selällään vaikkakin sillä nyt hyvä BJJ ohjaaja onkin. Nään jo päässäni sen mielikuvan että Lesnar puskee läpi voimalla Couturen puolustuksen.

Betssonilla pelasin itse. Couture ja Stevenson molemmat korkeammilla kertoimilla ja näkisin että ihan hyvät mahikset molemmilla voittaa joten toivotaan että osuisi. Muutenkin kyllä pidän kovasti peukkuja Couturelle.

Couture by TKO (punches) 4rd. Lesnar hallitsee alkua, mutta Randy saa perille kunnon paukun pystyssä, Brocki helähtää ja Pappa murjoo voiton.

Näin toivon käyvän, hyvinkin mahdollista että Lesnar tuhoaa Randyn ekassa :/

Kiintoisa ottelu kyllä tulossa tuosta main eventistä. Itse en kyllä uskalla lyödä vetoa kummankaan puolesta, voi käydä ihan miten vaan, mutta toivottavasti Lesnar pieksee papan kiertoradalle!

Lesnar murskaa Couturen:rock:

Piti ihan mielenkiinnosta ettiä millasia rautoja tuo monsteri on heilutellu:
Penkki 215kg(475lb), kyykky 315kg(695lb), 40-jaardin juoksu(36.5m) 4.7s, painoa 130kg(290lb). Nuo tulokset tehny kun kilpaili amerikkalaisessa jalkapallossa.:worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom