UFC 91 Couture vs Lesnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nimen omaan toi gameplan on se Randyn ase kokemuksen lisäksi.
Kaikki fyysiset ominaisuudet mukaan lukien nopeuden ja kestävyyden annan Brockille.Lisäksi kannattaa myös muistaa se,että Lesnar on Tipauttanut sekä Mirrin että Herringin muutamassa sekunnissa,joten en juurikaan antaisi pystyssäkään zäänssiä papalle.
Oma veikkaus:Lesnar vie Tko:lla ekassa erässä.

Ite vaihtaisin Amirin matsin preliminary cardiin ja nostaisin sieltä Dustin Hazelettin matsin main cardiin.

Maia toivottavasti voittaa taas.
Gonzaga varmaan hoitaa homman taas suht helposti.
Florian ja Stevenson menee varmaan UD florianille.
En muista mitä olen aikasemin sanonut mutta nyt tuntuu siltä että Couture taputtaa

Tää on hauska matchuppi sinänsä että ajattelee sitä kumman kannalta tahansa niin se vastustaja tuntuu olevan juuri se pahin mahdollinen tyyliltään.
Olen kyllä erimieltä tuosta että pappa olis lesnarille pahin vastus. Kyllä pahin vastus mun mielestä on ehottomasti huippu bjj-taustainen kaveri. Toisinpäin kyllä oon samaa mieltä.

Oma veikkaus, että pari peruserää nähdään, en usko että lesnar mitään riskejä ottaa kuten hearring matsissa. Roundien jälkeen alkaa randylta olemaan puhti pois ja sitten tko lesnarille.

oma veikkaus on, että lesnar kompastuu siihen omaan kokoonsa, jos luottaa liikaa siihen. Kyllä vähän toivoisin että couture häviäis, pääsis pois sieltä ufc:stä keikkumasta. Tosin lesnarille en sois sitä voittoa...

Hieno card, harmittaa vaan että tätä seuraava ja aivan jumalaisen hieno UFC (92) saakin UFC91:sen jälkeen odottaa puolitoistakuukautta...

Joulukuun 27. päivä UFC92

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieno card, harmittaa vaan että tätä seuraava ja aivan jumalaisen hieno UFC (92) saakin UFC91:sen jälkeen odottaa puolitoistakuukautta...

Joulukuun 27. päivä UFC92

Siinä välissä on ainakin Fight for the troops (10.12) mistä löytyy Swick, Edgar ja Ehdoton ykkönen Corey Hill ja sen jälkeen tulee viel TUF 8 finale 13.12. plus strikeforce (Josh Thompson, Sobral yms) ja WEC (miguel torres, Fabiano)

Iso kysymys on, onko Couture jaksanur reenailla täysillä tämän pikku taukonsa aikana ja tuleeko matsiin pitääkseen mestaruuden vai repiäkseen UFC:stä viimeisen tilipussinsa.

Kyllä silti veikkaan, että Couture yllättää taasen.

Vaikka Lesnar on hirviän kokoinen niin varmasti kunto on parempi kuin Couturella eli t800 samoilla kannoilla.

No enpä usko tuohon. Vaikea nähdä Lesnarin jaksavan 25 minuuttia, jos vähänkään joutuu tiukoille. Pelkkä paini on kuitenkin eri asia kuin vapaaottelu, lähinnä ottelun keston takia. Mutta jos Randy jää Brockin alle, niin helvetin kuluttavaa sieltä on pois tulla. Siinä tapauksessa saattaa toteutua tuo Ricco vs. Randy ottelu. Uskoisin että Couture rummuttaa neljännessä erässä väsyneen lihavuoren keskeytyskuntoon.

No enpä usko tuohon. Vaikea nähdä Lesnarin jaksavan 25 minuuttia, jos vähänkään joutuu tiukoille. Pelkkä paini on kuitenkin eri asia kuin vapaaottelu, lähinnä ottelun keston takia. Mutta jos Randy jää Brockin alle, niin helvetin kuluttavaa sieltä on pois tulla. Siinä tapauksessa saattaa toteutua tuo Ricco vs. Randy ottelu. Uskoisin että Couture rummuttaa neljännessä erässä väsyneen lihavuoren keskeytyskuntoon.

Kyllä se Lesnar on kestävyydeltään parempi kuin "pappa". Isoksi kaveriksi Lesnar on aivan uskomattomassa kunnossa kestävyyden osalta. Kaveri on juossut maratoonin pariin otteeseen ja normi lenkit meni melkein 10kg kovemmassa kunnossa 80kg tukki olalla. En usko että tuo kestävyys olisi huonontunu painon tiputtua - päin vastoin. Jos "pappa" saa gameplaninsa toteutettua niin se tietää vaikeuksia lesnarille, mutta jotenkin tuntuu että vanhukselta loppuu happi kun hautautuu sen reilusti isomman kaverin alle. Edelleen olen tosi suuri Couture fani, mutta jotenkin on vain utopinen olo Randyn voiton suhteen..

Joo...120kg mies jolla on reilusti ylimääräistä juossut maratoonin??Enpä usko että noilla massoilla.Tai jos on niin täytyy hattua nostaa!!!
Veikkaisin Couturen voittavan, kokemus auttaa...

Joo...120kg mies jolla on reilusti ylimääräistä juossut maratoonin??Enpä usko että noilla massoilla.Tai jos on niin täytyy hattua nostaa!!!
Veikkaisin Couturen voittavan, kokemus auttaa...

Paljonko Brockissa on mielestäsi ylimääräistä :wtf: ei ainakaan minun silmään kovin reilusti.

Back
Ylös Bottom