UFC 91 Couture vs Lesnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksi niitä oli. Ehkä hieman "turhaan" nostettiin mutta lesnar pääsi melkein samaan tilanteeseen taas. Tosin mokas sen kun jalkalukon Mir sai.

Kyllä Lesnar miellyttävä on seurata mutta mielummin katon "taidokasta" tappelua kuten emilianenkon veljekset yms.

Ja veikkaan että Randy lukottaa.

Randy nyt ei varsinaisesti ole tunnettu kuin Halmeen kuristajana, eikä Lesnar varmasti vahvana jässikkänä ole niitä helpoimpia lukotettavia.

Lyöntejä tosiaan oli huomattavasti enemmän kuin se yksi vahinkolyönti. Ihan vaan vittuilun vuoksi pitäisi matsiin laittaa dumariksi Mazzagatti.

Siihen matsiin se olikin tulossa mutta Lesnarin porukka valitti komissiolle ja sai vaihdettua tuomaria
Onko jossain muka lukenut, että tuolla valituksella oli mitään painoarvoa? Eri tuomari siihen on tulossa, mutta aika munatonta toimintaa jos sen tuon valituksen takia valitsivat.

Kyllähän mazagatti on aikamoinen jäämies, nostelee matsin jälkeen väärän kaverin käden ilmaan yms. , mutta vaikea tosta tapauksesta on mitään sanoa, brock hakkaa mihin sattuu.

Mutta mites UFC 90:ssä Gray Menard vs. Rich Clement matsia tuomaroinut Todd Fredrickson. Kaveri vaikutti siltä ettei ois ikinä tuomaroinutkaan. Ei voinut olla hetkeäkään hiljaa ja hoputti kokoajan ottelijoita, teki varmaan ottelijoillakin mieli latasta dumaria nassuun. Todellä ärsyttävä.

Onko jossain muka lukenut, että tuolla valituksella oli mitään painoarvoa? Eri tuomari siihen on tulossa, mutta aika munatonta toimintaa jos sen tuon valituksen takia valitsivat.

Ei ainakaan myönnetä mitään:
http://www.sherdog.com/news/news/lesnar-reps-give-mazzagatti-thumbs-down-14893

Correction: Sherdog.com initially reported that Kizer had granted the attorneys’ wishes to remove Mazzagatti from consideration, though Kizer later clarified the referee was still considered for the bout.

Kyllähän mazagatti on aikamoinen jäämies, nostelee matsin jälkeen väärän kaverin käden ilmaan yms.
Tarkotat varmaan Dan Miragliottaa. Mazagatti on mun mielestä yleensä toiminu kyllä oikein, toi Lesnar/Mir matsi nyt oli ainoo missä päätös on Mazagatilla ollu hieman outo.

Tarkotat varmaan Dan Miragliottaa. Mazagatti on mun mielestä yleensä toiminu kyllä oikein, toi Lesnar/Mir matsi nyt oli ainoo missä päätös on Mazagatilla ollu hieman outo.

No outo ja outo, kyllä netin syövereistä löytyy se giffi mistä näkee eri kuvakulmista ton. Ne osuu ihan puhtaasti takaraivoon/niskaan. En tiedä mitä sääntökirja sanoo asiata, joten en ota kantaa ylösnostoon. Mutta se on ihan fakta ettei vain YKSI lyönti osunut takaraivaan/niskaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta mites UFC 90:ssä Gray Menard vs. Rich Clement matsia tuomaroinut Todd Fredrickson. Kaveri vaikutti siltä ettei ois ikinä tuomaroinutkaan. Ei voinut olla hetkeäkään hiljaa ja hoputti kokoajan ottelijoita, teki varmaan ottelijoillakin mieli latasta dumaria nassuun. Todellä ärsyttävä.
Tuo kaveri alkoi kyllä pännimään ihan huolella. Liikettä oli matossa ihan kiitettävästi ja kaveri vaan toistaa sitä samaa mantraansa. Mitä lie alkuinnostusta tuomarilta.

Saako kysyä ihan n00bina, et miks ihmeessä sitä satunnaista takaraivoon lyömistä pidetään niin helvetin pahana? Vittu äijäthän mättää toisiaan nekkuun kaksin käsin ja jaloin? Eiks ennen vanhaan noissa matseissa ollu sääntönä: ei sääntöjä? Ihme neiti touhua, vittu purisivat toisiaan ja repisivät tukasta (jos sitä vastustajalla löytyy), potkisivat munille niin että kynnet sinkoilisivat varpaista!

Saako kysyä ihan n00bina, et miks ihmeessä sitä satunnaista takaraivoon lyömistä pidetään niin helvetin pahana? Vittu äijäthän mättää toisiaan nekkuun kaksin käsin ja jaloin? Eiks ennen vanhaan noissa matseissa ollu sääntönä: ei sääntöjä? Ihme neiti touhua, vittu purisivat toisiaan ja repisivät tukasta (jos sitä vastustajalla löytyy), potkisivat munille niin että kynnet sinkoilisivat varpaista!
Pyydä vaikka kaverias lyömään sua takaraivoon nyrkillä niin tiedät mitä tapahtuu,niin ei tarvi enää postailla tollaisia viestejä....

Mazagatti on mun mielestä yleensä toiminu kyllä oikein, toi Lesnar/Mir matsi nyt oli ainoo missä päätös on Mazagatilla ollu hieman outo.

Mites se kun Mazza julisti Kevin Burnin voittajaksi kun mies tökkäsi (jatkuvista varoituksista huolimatta) Anthony Johnsonia silmään niin pahasti ettei AJ pystynyt jatkaamaan matsia?

Pyydä vaikka kaverias lyömään sua takaraivoon nyrkillä niin tiedät mitä tapahtuu,niin ei tarvi enää postailla tollaisia viestejä....
Ime viiksiäs. Älä nyt ittees ota. kyllä mä tiedän miltä tuntuu kun lyödään. Oon ottanu ja antanu pataan. En mä kysynytkään mitä tapahtuu ku lyödään, pohdin vittu vaan sääntöjä.

Joo. Kyllähän se mun milestäni oli ihan aiheellinen keskeytys kun Brock mätti Mir:iä niskaan, mutta pisteen vähennys oli ylilyönti. Brock kuitenkin lyö aika painavasti niin se ei tee hyvää osuessaan takaraivoon.

Mitä matsiin tulee, niin mielenkiinnolla odotetaan. Randy papalle liputetaan armottomasti ja toivotaan että matsista tulis viihdyttävä. Randyn lukotustaidot ei ole olleet sen vahvimmat aseet vaikka hienoon anacondaan sen Van Arsdalen niputtikin Chuck otteluiden välissä.

Mulla on sellanen tunne että Randy voittaa ton matsin pelkän pelisilmänsä ansiosta. Se on taas punonut jonkun perkeleellisen gameplanin, jolla se pehmittää Lesnarin. Knoppina vois todetan sellasen, että Randy ei ole koskaan hävinnyt otteluakaan pisteillä.

Mun veikkaus on että Randy pystyy pitämään matsin pystyssä ja pehmittää Brockin nyrkkeilemällä sen leveen naaman rusinaksi. Vidennen erän puolivälissä Randy shoottaa, mounttaa Brockin ja poundaa keskeytyksen. Bcock päästää itkut ja palaa pellepainin pariin häntä koipien välissä.

Joo. Kyllähän se mun milestäni oli ihan aiheellinen keskeytys kun Brock mätti Mir:iä niskaan, mutta pisteen vähennys oli ylilyönti. Brock kuitenkin lyö aika painavasti niin se ei tee hyvää osuessaan takaraivoon.

Mitä matsiin tulee, niin mielenkiinnolla odotetaan. Randy papalle liputetaan armottomasti ja toivotaan että matsista tulis viihdyttävä. Randyn lukotustaidot ei ole olleet sen vahvimmat aseet vaikka hienoon anacondaan sen Van Arsdalen niputtikin Chuck otteluiden välissä.

Mulla on sellanen tunne että Randy voittaa ton matsin pelkän pelisilmänsä ansiosta. Se on taas punonut jonkun perkeleellisen gameplanin, jolla se pehmittää Lesnarin. Knoppina vois todetan sellasen, että Randy ei ole koskaan hävinnyt otteluakaan pisteillä.

Mun veikkaus on että Randy pystyy pitämään matsin pystyssä ja pehmittää Brockin nyrkkeilemällä sen leveen naaman rusinaksi. Vidennen erän puolivälissä Randy shoottaa, mounttaa Brockin ja poundaa keskeytyksen. Bcock päästää itkut ja palaa pellepainin pariin häntä koipien välissä.
Aika paha. Vaikka tykkäänkin Lesnarista niin toi kuulostaa pelottavan mahdolliselta skenariolta. Mitenköhän kova Randy on ottaa iskuja vastaan? Lesnari kun moukaroi niin voihan se vahingossa vaikka tiltatakin Couturen? Siis ihan vahingossa... :)

Kyllähän Randy on kova kestämään iskuja ollut. Toisaalta Lesnar on niin iso heppu että voimaa ja painoa on iskun takana aivan valtavasti. Elefanttikin tipahtaa jos Lesnar osuu täydellä painolla oikeaan kohtaan.

Tää on hauska matchuppi sinänsä että ajattelee sitä kumman kannalta tahansa niin se vastustaja tuntuu olevan juuri se pahin mahdollinen tyyliltään. Perinteisestihän kahden hyvän painijan ottelut käydään pystyssä kun taidot eliminoivat toisensa. (mm Sherk - Griffin UFC90) Tuntuu vaan että Randyllä on niin paljon enemmän työkaluja pakissaan millä se voi ottelun kääntää edukseen. Kaikenlisäksi Randy on vielä mestari toteuttamaan laadittuja gameplanejä... Täytyy vaan toivoa et pappa on saanut taas itsensä hirmu kuntoon, koska puolikuntosena jäädään jyrän alle pahasti.

Toisaalta 45v. pappa vs. 150kg steroidihirviö ei kuulosta ollenkaan reilulta.

Couturella oli kyllä aikanaan suuria vaikeuksia Ricco Rodriguezia vastaan, joka on juuri Lesnarin kaltainen iso painija. Pelkäänpä, että Randy yksinkertaisesti jää vain jyrän alle nytten.:(

Back
Ylös Bottom