UFC 91 Couture vs Lesnar (SPOILERS)!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paras matsi tuossa UFC91 oli kyllä Kennyn matsi. :thumbs: Pistää oikein mieleen alottaa mma-harrastus, vaikka ei minkään näköstä kamppailulajji taustaa olekkaan, ainoastaan kunto- ja potkunyrkkeily :dance2:
Tää matsi oli kyllä kova paikka mulle. Kovasti Stevensonin puolella olin ja uskoin kohtuu hyviin voittomahdollisuuksiinkin, mutta toisinpa kävi :S

Mitä sä puhut? Oikea mieshän sen voitti :rolleyes:

:arvi: ehkäpä kyseinen henkilö pettyi Joe Daddyn esityksiin, koska uskoi hänen voittavan?

Aivan sama kuka on UFC:n raskaansarjan mestari niin aina sanotaan että ei oo mitään Fedoriin verrattuna. Itse en näe että kukaan UFCn miehistä saa "paras" titteliä ennen kuin Dana järkkää Fedoria vastaan matseja.

Näinhän se on. Fedoria ei voita kukaan.

PS. toivon et mir tai nog voittaa Lesnarin.

Lesnar-Couture. Parempi voitti. Itse luotin Randyyn.
Enkä olisi uskonut Kenin voittoon, mutta mies vei.
OT: okei, katson lähetykset maksamatta mitään, mutta Condom-mainokset persiissä?

Lesnar-Couture. Parempi voitti. Itse luotin Randyyn.
Enkä olisi uskonut Kenin voittoon, mutta mies vei.
OT: okei, katson lähetykset maksamatta mitään, mutta Condom-mainokset persiissä?

hehe nauroin ihan samalle asialle. Hiukan kiinnitty huomio muualle :hyvä:

Nii se on heti provoo ku kaikki ei rakasta UFC:tä ja sen onnettomia yhen matsin tapahtumia.
Jos UFC on kerran niin perseestä niin mitä sinä täällä tuhlaat aikaas, sun kannattas mennä jippiin tai suomi24 voimailuforumille jotka on enemmän sulle suunnattuja...

Miten se vääristyy? Eikö nyt kannattaisi katsoa ihan oikeasti faktoja ihan objektiivisesti. Miten mies, joka ei ole suosittu, voi päästä kolmen ottelun jälkeen titteliotteluun koko lajin kuninkuusluokassa? Ja miten ei-suosittu kaveri voi netota melkein puoli miljoonaa dollaria ottelusta? Fakta nyt vain on se, että jätkä on suositumpi ottelija kuin kukaan koskaan.

No ei se Lesnar nyt sentään mikään jumala ole, vaikka tämän matsin veikin. Kaikki kunnia Randylle, mutta toivottavasti seuraavaan matsiin laitetaan vastaan joku muu kuin ikäloppu suuruus...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin en mä nyt näe siinä mitään ihmeellistä että Lesnarin suuria vahvuuksia on juuri koko ja voima. Ainakin tuossa matsissa. Näinhän se on, ja on aina ollut. Mä olin kyllä aika pettyny Couturen esitykseen, kyllä se pystyssä olis pitäny dominoida hyvällä liikkeellä tommosta lihakasaa. Saa nähdä miten Brock pärjää - kyllä sen mun mielestä pitää huomattavasti saada pystytekniikkaan tarkkuutta ja terävyyttä. Mutta tsemppiä vaan eteenpäin sille, tommosia kiinnostavia ottelijoita tarvitaan.

Pellepainin dissaamista en sinällään ymmärrä. Se nyt on ihan oma taiteenlajinsa kuitenkin. Toisaalta taas niissä kehissä liikkuu monia kehityskelposia jätkiä myös tosikehiin, kyllä niillä fysiikka meinaa on aika hyvässä kunnossa ja monilla myös pää kestää. Paljon parempi pohja se ainakin on kun joku pelkkä jenkkifutis, mistä tulee tommosia bobsäppejä jotka ei osaa ees kävellä prkl...

jotenkin huvittavan näköstä kun Lesnari nylkytti kyynervartta Randyn naamaan 2 cm liikeradalla, eikä tuomarille jääny mitään muuta mahdollisuutta kun pistää peli poikki. :david:

Kyllä se Lesnari lyödä osaa, nopeasti ja kovaa, notkahtihan Randyltä jalat alta kahdesti. Jotenkin pettyny olen vain Lesnarin mattotekniikkaan, ei siitä oikein tullu mitään 20kg kevyempää kaveria vastaan.
Voit joskus mennä vaparitreeneihin ja laittaa kaverin "nylkyttämään" kyynärvarttaan tähän tyyliin omaan naamaasi... Tule sitten kertomaan, että tuntuuko missään. Kyllä sekin vaan tuntuu, etenkin kun sen tekee tuollainen hirviö, kuin Lesnar.

Ja tuosta mattotyöskentelystä... Se on ihan sama, vaikka Lesnar painaisi 400kiloa, niin ei sitä olympiatason painijaa helpolla selällään pidetä. Ja varsinkin yhtä kokenutta ottelijaa, kuin Couture.

Nog ei kyllä vie Brockkia mattoon. Mutta onkohan sillä väliä joutuuko Nog alle vai päälle matossa.

Gonzaga, Nog ja Mir ovat kaverit ketkä vois saada Lesnarin vaikeuksiin. Jalkalukoilla näkisin taas äijää vietävän.

Olipas muuten viihdyttävä eventti. Tais olla niin että kaikki main card matsit päättyi ennen aikaa :rock:
Mahtavaa mattovääntöä, lukkoja ja kunnon tyrmäyksiä :worship:

Voit joskus mennä vaparitreeneihin ja laittaa kaverin "nylkyttämään" kyynärvarttaan tähän tyyliin omaan naamaasi... Tule sitten kertomaan, että tuntuuko missään. Kyllä sekin vaan tuntuu, etenkin kun sen tekee tuollainen hirviö, kuin Lesnar.

Ja tuosta mattotyöskentelystä... Se on ihan sama, vaikka Lesnar painaisi 400kiloa, niin ei sitä olympiatason painijaa helpolla selällään pidetä. Ja varsinkin yhtä kokenutta ottelijaa, kuin Couture.

Ensinnäkin sanoin että "huvittavan näköistä" enkä puhunu sanallakaan siitä etteikö se tuntuisi missään tai etteikö siitä olisi mitään hyötyä. Sulla on varmaan jokin lukemisenymmärtämisen vamma? :david:

Ja voitko kirkkainsilmin sanoa, että Lesnari teki jotain muutakin kuin makas siinä Randyn päällä? Yhtään lukko yritystäkään ei ollu havaittavissa. :whip: Ainoastaan yritti vähän oikeaa kättä pistää polven alle, että pääsis niistämään nokkaa.

Ja siitä painosta vielä sen verran, että ei kai ne vaparin/painin/nyrkkeilyn painoluokat nyt ihan huvikseen ole keksitty? Mitä, hä? :worship:

No ei se Lesnar nyt sentään mikään jumala ole, vaikka tämän matsin veikin. Kaikki kunnia Randylle, mutta toivottavasti seuraavaan matsiin laitetaan vastaan joku muu kuin ikäloppu suuruus...

Suosion ja sitä kautta rahan myöten Brock Lesnar on ikään kuin Jumala UFC:lle. Tällä hetkellä ja varmasti vielä seuraavissakin eventeissä, joissa Lesnar on mukana, on hän taatusti kovin rahasampo. Se että Lesnar nousi WWE:ssä aikanaan yhdeksi suosituimmaksi "hahmoksi", tarkoittaa sitä, että nykyisinkin kymmeniä tuhansia faneja seuraa hänen suorituksiaan näissä tosipeleissä. Vaikkei fani olisikaan, niin jo pelkkä tuttu nimi pakottaa monia ihmisiä seuraamaan UFC:tä ja ottamaan siitä selvää. Juurikin tätä Dana White haluaa ja juurikin sitä se on saanut aikaan. Hän on tällä hetkellä yksi kovimmista voittajista.

Lesnarilla on vielä niin paljon puutteita MMA-kehissä, ettei hän suinkaan mikään paras vapaaottelija ole maailmassa, ei sitä kukaan varmaan edes väitä. Jo vuosia sitten saamansa suosion avulla hän nousi niin nopeasti UFC:n huipulle. Nyt Lesnar tarvitsee lisää harjoitusta ja lisää matseja, jotta hän pystyisi kehittämään jo ennestään hyvää urheilullista taustaansa ja kamppailemaan tosissaan parhaimpia jannuja vastaan. Välillä toivoisin, ettei Lesnar olisi niin tunnettu sen homostelupellepainin takia, jolloin ihmisillä ei olisi niitä typeriä ennakkoasenteita häntä kohtaan.

En jaksanut lukea edellisiä viestejä,mutta todennäköisesti wwe fanit ja bodarit ovat muna pystyssä! ;) (se oli sitten läppä saatana!!)

Oli ihan kohtuu eventti. Ei oikeastaan hyvä tai huono. Rahaa voitin kun pistin Kenflon, Gonzagan, Maian ja Lesnarin voittamaan. Lesnarilla on sen verran hyvä painitausta ja muutenkin kaveri on iso ja vahva. Eikä todellakaan mikään tönkkö bodari jostain baarin ovelta.
Ei jaksa alkaa kirjoittamaan matseista sen enempää,koska kaikki voivat katsoa itse mitä tapahtui,mutta Lesnarilla on helvetin kova työ edessä jos meinaa tittelin itsellään pitää. Gonzaga,Mir tai Nog todennäköisesti vievät vyön pois jos ei tekniikka parannu. Voitolla Lesnar nousi top10 parhaan joukkoon,mutta ei vielä lähellekkään kärkeä. Lesnarilla on potenttiaalia jos vaan pääsee treenaamaan kovaa ja hyvässä valmennuksessa. Onnea Brockille jatkoon ja voimia Naturaalille!!

Taito + nopeus = dynamiittia

Massa + voima = TUOMIOPÄIVÄ!

Kyllä massan ja voiman lisäksi sitä taitoa ja nopeuttakin tarvitsee. Muuten käy kuin Halmeelle aikoinaan Couturea vastaan. Halmeellahan tais olla sitä massaa ottelussa enemmän kun Lesnarilla... :)

Ja voitko kirkkainsilmin sanoa, että Lesnari teki jotain muutakin kuin makas siinä Randyn päällä? Yhtään lukko yritystäkään ei ollu havaittavissa.

No silla tyylilla nyt kuitenkin tuli UFC:n raskaan sarjan mestaruus eli toimi aika tehokkaasti. Etta lukkoako olis pitany hanen mielestasi yrittaa? :piis:

Kyllä massan ja voiman lisäksi sitä taitoa ja nopeuttakin tarvitsee. Muuten käy kuin Halmeelle aikoinaan Couturea vastaan. Halmeellahan tais olla sitä massaa ottelussa enemmän kun Lesnarilla... :)
Toki tarttee ja Lesnarilla löytyy myös taitoa. Mutta tuolla taitotasolla ei olisi kyllä pärjännyt ilman älytöntä massaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom