UFC 83: Serra vs. St. Pierre 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lutter on kyllä kova jätkä matossa. En kyllä muista että Ässää ois koskaan lukotettu mut kerta se on ekakin. Tää on taas Ässälle niit matseja ettei välttämättä tiedä missä kunnossa pää on kun sai taas viimeks Andersonilta pataansa. Tosin Lutteril on sama tilanne.

Yks hiton kiinnostava matis on Herman vs Maia, josta kyl toivon et Demian vie jollain upeella lukolla.

Toivottavasti tuo älykääpiö GSP saa turpaansa oikeen kunnolla ja lopettaa ottelemisen.
Yritätkö sä provoilla? Vai mitä sulla on GSPtä vastaan? Musta se kaveri ei ole koskaan uikuttanu mitään, ikinä mitään selitelly. Ja muutenki niin perkeleen symppis kaveri etten käsitä miten joku voi olla tota mieltä...

Eikös tuo Bateman oo jenkki ja niiden perusluonteeseen kuuluu vihata Kanukkeja.

BTW.. Jossain haastattelussa Dana White osoitti sivistyksensä tason vastatessa kyssäriin mikä on Canadan pääkaupunki. Québechän se vissiin on joo... :rolleyes:

Tuli katottua TUFia ja Serran ja GSP:n eka matsi ja jotenki sytyin tohon Serraan. Tykkään sen tyylistä ja yleisestä asenteesta. Itse matsaamisesta en, vielä, ymmärrä paljoakaan, mutta ymmärrän ainakin sen että hemmetin hyvää viihdettä on ollu mitä noita oon kattonu.

Itsekin odottanu tätä matsia kovasti ja Serraa kannustan. GSP:ki vaikuttanu erittäin hyvältä kaverilta niin persoonana kuin taidoiltaan, että ei tule paha mieli jos hänkin voittaa.

Onks tota matsia mahdollista katsoa jostain streamina ja missä voi veikkailla voittajaa tai ainakin päästä näkemään kertoimet ihan noin mielenkiinnosta? Ja kyllä olen noob ja laiska kun en itse etsi ;)

GSP tuskin lähtee vaihtelemaan iskuja Serran kanssa. Pelko tulla uudelleen tiputetuksi on sen verran kova, että vie suosiolla mattoon ja hakee vahvalla painillaan voiton. GSP via TKO/Armbar.

Silti roottaan Serran puolesta.

GSP tuskin lähtee vaihtelemaan iskuja Serran kanssa. Pelko tulla uudelleen tiputetuksi on sen verran kova, että vie suosiolla mattoon ja hakee vahvalla painillaan voiton. GSP via TKO/Armbar.

Eri. Serra ei varsinaisesti ole tunnettu kovasta pystystään, vaikka viimeksi kävikin miten kävi. GSP tietää missä meni pieleen ja on varmasti tarkempi tällä kertaa ylhäällä. En myöskään jaksa uskoa, että GSP:n zuuzitsu on niin kovaa tasoa, että kaivaisi armbarin, vaikkakin teki sen Hughesille.

Sunnuntai-yönä saadaan tähänkin onneksi selvyys. :) Serralle myös peukut pystyyn täältä.

Miten se on mahdollista että joku pitää Serrasta... se on niin älyttömän ärsyttävä ja ylimielinen macho spede että auta armias. Riittää että kuulen sen ikälopun läskin sanovan yhden sanan ni mua vituttaa jo! Huuhuu... toivon että GSP rankasee oikeen isän kädestä! Niinku Georges sano myös, "I never make the same mistake twice!"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkanut muakin väsyttää noin Serran pullistelut.
Serran pysty on mitä on, valovuosien päässä GSP:n hommista, enkä meinaa että edellä.
Mutta sunnuntai aamuna nähdään kun GSP by tko 1 round :hyvä:

Vaikka Serran pysty on mitä on, niin siltä hän dominoi edellisessä matsissa jokaista iskujen vaihtoa.

GSP by submission (Kimura) Round 2

No Serra vetää omaa showta ja se kuuluu sen tyyliin, kyllä se oikeasti arvostaa GSP:tä ja monia muita ottelijoita, tämä on vaan hänen tapansa myydä otteluita. Mä pidän Serrasta enkä ota sitä tosissaan. Toivon Serran voittoa, pidän myös GSP:stä, mut täl kertaa on vaan väärä kaveri vastassa. Eikä se ole todellakaan pois suljettu että Serra vie, lähtee varmasti tässäkin ottelussa altavastaajana. Tekee kyllä hiton moisen työn jos tämän viellä voittaa.

Miten se on mahdollista että joku pitää Serrasta... se on niin älyttömän ärsyttävä ja ylimielinen macho spede että auta armias. Riittää että kuulen sen ikälopun läskin sanovan yhden sanan ni mua vituttaa jo! Huuhuu... toivon että GSP rankasee oikeen isän kädestä! Niinku Georges sano myös, "I never make the same mistake twice!"

Serra on mun mielestä ihan hyvä jäbä. Pointsit nousi varsinkin edellisen TUFin ansiosta. Loistava kulmamies ja hyvä koutsi.

Rehellisesti veikattuna, GSP varmaan käyttäytyy suht väkivaltaisesti ja tyrmää nopeasti, mutta kyllä mulle kelpais toinen "greatest upset in MMA history". :)

Niin ja GSP on myöskin jalat maassa ja symppis tyyppi, toisin kuin joku muu yritti aiemmin provoilla.

Ymmärrän kans hyvin että Serra voi joitaki ärsyttää. "Don´t forget the elbows! Niiiice! Niiiice! Breeeathe! Remember to breeeathe!" :D Ite vaan tykkään ku musta se oli ainaki siinä TUF:ssa aidosti kova tsemppaaja muille. Ja jotenki sen machospedeilyn otan läppänä ja pelinhenkenä. Georges taitaa olla paljo neutraalimpi mut eikö seki lopulta suuttunu Serralle jostai Serran jälkipuheista. Onhan se hauskempi kattoo matsia ku jäbät inhoo toisiaan mennessään kehään. Ja pääsee fanitki perustelemaan väittelythreadeja ;)

Ja kävi miten kävi, toivottavasti GSP nostaa middleweightiin ja haastaa Silvan.

GSP saa kylmää kyytiä, jos päättää haastaa Silvan.
Ihan jo ulottuvuuden takia 10cm lyhyemmällä GSP:llä ei olisi pystyssä hirveesti saumoja.
Spekulaatioiden varaan jää, miten GSP:n nopeus kärsisi MW:ssä, tuskin mitenkään merkittävästi.
Ja kerran Henderson ei saanut lopetettua Silvaa matossa, niin miten
GSP saisi? Noh aika näyttää...

Viimeksi muokattu:
GSP saa kylmää kyytiä, jos päättää haastaa Silvan.
Ihan jo ulottuvuuden takia 10cm lyhyemmällä GSP:llä ei olisi
pystyssä hirveesti saumoja. Spekulaatioiden varaan jää, miten
GSP:n nopeus kärsisi MW:ssä, tuskin mitenkään merkittävästi.
Ja kerran Henderson ei saanut lopetettua Silvaa matossa, niin miten
GSP saisi? Noh aika näyttää...

Juu, epäilemättä turpaan tulisi, mutta mielenkiintoinen matsi silti olisi. Silvalle kun ei näytä löytyvän vastusta omasta sarjasta, niin pitää alkaa etsimään niitä muualta.

:offtopic: pahoittelen.

Älkää nyt pojat hulluja puhuko :lol2: Ei se GSP mihinkään 185:siin mene vielä muutamaan vuoteen! Sehän sano että sitten ku on dominoinu 170:siä ensin kunnolla ni se sitten siirtyy eteenpäin painoluokassa. Ja senkin jälkeen ehkä jopa 205:siin jos siltä tuntuu. Hän haluaa olla maailman dominoivin ottelija, ikinä... jos vaan mahdollista. Mutta alottaa nyt ensin tolla 170 sarjalla.

Mutta katotaan nyt tää matsi eka. Pelottaa kyllä pikkusen, koska GSP on mun ylin suosikki kaikista... voi prkl jos se hävii, itkuhan siinä tulis. Mutta usko on kova! Kyllä se vetää Matin levyks eka pystyssä, sit Matt yrittää viedä sen mattoon säälittävästi ja sitten GSP lopettaa se räpiköinnin siihen. Tokassa erässä tapahtuu tämä tekninen tyrmäys.

Ei se Serrakaan ihan lasileuka ole ja matossa yks kovimmista UFC:ssä. En todellakaan usko että GSP pystyy Serraa lukottamaan matossa. Serra on todella vahva ja lyhyt raajanen ja niskanen ilmestys mitä on todella vaikee hakee lukkoihin. Ei ole MMA uralla koskaan taputtanut.

Serraa ei myöskään ole tyrmätty sitten Shonie carterin backfistien jälkeen ja niistä päivistä Serran pystykin on keyhittynyt reippaasti.

Jos GSP lopettaa matsin ennen täyttä aikaa tapahtuu se todennäkösesti via GnP tai sitten pystyssä tyrmäyksellä. Onhan GSP ehdoton ennakkosuosikki mut paineet on varmasti mielettömän kovat. Kestääkö kuula, se tulee ratkasemaan.

Serrallakin on omat mahkunsa ja varmasti itseluottamus kohdillaan. Iskuissakin on painoa ja niistä ei välttämättä tarvi osua kuin se yksi kun mennään taas polvet notkuen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom