UFC 83: Serra vs. St. Pierre 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuolema on ainoa varma asia!!
GSP vie! Miten muuten tuo Gomi tähän liittyy?? En jaksa selata edellisiä viestejä....

Ihme pelleilyä. Jos teidän lapselliseen juupas-eipäs kinasteluun kommentoisin, niin aelioe vie voiton. Tämä siksi kun vastaväittäjät eivät osaa edes yhdyssanoja :) Ja mielipideasioista ja lottoamisesta kyse, niin ei voi ylipäätään kiistellä.

Totuus on ettei mikään ole varmaa. Ei varsinkaan MMA:ssa. Sillä ei ole mielestäni hevonpeeniksen merkitystä mitä 6 vuotta sitten on tapahtunu ja ketä vastaan on oteltu. Tässä ja nyt ratkaisee. Matsit viimeisen vuoden ajalta voivat antaa osviittaa, mutta silloinkaan 1+1 ei ole aina kaksi.

Mutta GSP:lle laitan rahani. Uskon ja toivon ettei tontulla käy tällä kertaa flaksi.

Ihme pelleilyä. Jos teidän lapselliseen juupas-eipäs kinasteluun kommentoisin, niin aelioe vie voiton. Tämä siksi kun vastaväittäjät eivät osaa edes yhdyssanoja :) Ja mielipideasioista ja lottoamisesta kyse, niin ei voi ylipäätään kiistellä.

Osoitatko teksteistäni yhdyssanavirheet, mielelläni korjaisin ne.

En ymmärrä mitä tarkoitat "jos kommentoisin" kommentilla, kun sitten kuitenkin kommentoit. Mielestäni lapsellista kinastelua on täällä esiintynyt vain aelioen taholta. Tiedoksi, että sinua ei ole tähän keskusteluun nimitetty arvostelutuomariksi.

On muuten täysin naurettavaa toistella tuota "mielipideasioista ei voi kiistellä" - mantraa. Se on lause jolla hiljennetään ala-aste ikäisiä kun ne väittelee siitä kumman pipo on parempi.

Osoitatko teksteistäni yhdyssanavirheet, mielelläni korjaisin ne.

En ymmärrä mitä tarkoitat "jos kommentoisin" kommentilla, kun sitten kuitenkin kommentoit. Mielestäni lapsellista kinastelua on täällä esiintynyt vain aelioen taholta. Tiedoksi, että sinua ei ole tähän keskusteluun nimitetty arvostelutuomariksi.

On muuten täysin naurettavaa toistella tuota "mielipideasioista ei voi kiistellä" - mantraa. Se on lause jolla hiljennetään ala-aste ikäisiä kun ne väittelee siitä kumman pipo on parempi.
Kmo ei sanonut, että Rasviksen yhdyssanavirheet..

Muutenkin keskustelu on ajautunut hieman cardin ulkopuolelle, nyt yritetään vaan päteä, miten kukin voi hienoin sanankääntein "submissata" toisen tai parempaa vetästä TKO:n:D

Off topicin jälkeen toivon, että GSP vie jännän kamppailun nimiinsä!

Rasvis, ei kannata ottaa yleistyksistä itseensä tai provosoitua jonkun sarkastisesta heitosta. Luulis tuossa iässä olevan osaavan väitellä ilman Salattujen elämien dramatiikaa. Ja surullista on jos et mitään ole ala-asteelta oppinut. :offtopic:

Tässä on ottelun lopputulos

Ja munhan pipo on ollu aina paras :thumbs:

Sanonpa oman mielipiteeni asiasta.
En käsitä miten yksi onnenkantamoinen on tehnyt Serrasta yhtäkkiä niin huippu ottelijan. Ok kovahan se on mutta ei likiään kärkeä omassa sarjassaan. Serran BJJ on vähän kuin Wandyn. Musta vyö on ,mutta silti kun mennään maahan mitään ei tapahdu. Serran ura oli jo laskussa sitten pääsi TUF:iin voitti sen keskinkertaisia ottelijoita vastaan joista muutama oli kyseenalaisia tiukkoja decision voittoja. Omasta mielestä Serran ainoa mahdollisuus on vastaava puolituuri koppi jolla sammuttaa GSP valot sillä GSP hallitsee pystyä ja ainakin mattoa mielinmäärin serraa vastaan ,ei pelkoa subeista.
Kaivetaan esille sitte kun matsi on oteltu niin moni taas sanoo ,että enpä tajua mitenka edes kuvittelinkin ,että tolla Serralla olisi jotain saumaa GSP:tä vastaan

Serra otti pystyssä GSP:tä vastaan helvetin hyvin koko sen ajan mitä ottelu kesti. Ei se ollut ensimmäinen osuma mikä horjutti GSP:n vaan Serra iski monesti hyvin vastaan. Serran myös liikkui tosi hyvin ja iski vastaan tarkastii. Kun lyönneissä on vielä painoa on sellainen vastustaja aina uhka.

En väitä että yksi ottelu tekee Serrasta vielä huippu pystyottelijaa, mutta kehitystä oli aiempiin tapahtunut hurjasti.

Viimeksi muokattu:
Juurikin näin. Vaikka se pommi mikä veti ensimmäisen kerran jalat makarooniksi tulikin takaraivoon, niin sitä ennen Serra melkeinpä dominoi pystyottelua. Itse olin yllättynyt ettei GSP lähtenyt shoottamaan koska joka kerta kun yritti potkasta tai lyödä, niin Serra vastasi terävämmin ja osuikin pari kertaa painavasti ennen kuin lopuksi sai GSP:n laittomalla osumalla pahoihin vaikeuksiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ,mutta en usko että se toistuu. Ei Serran pysty ennen tota mitään erikoista ole ollut. Tais GSP aliarvioida Serraa ja ajatella ,että helppo homma nyt kun on BJ ja Hughes voitettu ja sitten menikin sormi suuhun kun huomasi ettei tämä tyyppihän on lähtenyt ihan oikeasti voittaan. veikkaan että menee aikalailla GSP:een gameplanin mukaan mikä se nyt sitten onkin.. Jos vie mattoon ei nähdäkseni serran bjj taidoista hirveästi ole vaaraa GSP:lle. Voi olla että olen ihan väärässäkin mutta sen näkee sitten

GSP on siitä mielenkiintoinen ottelija, että on niin hiton monipuolinen. Eiköhän videolta ole tarkasti katsottu ja pohdittu viimekerran virheet, ja nyt on uuden gamepläänit kasassa.

Mitä siis yritän sanoa on että, GSP:llä on monta vahvaa osa-aluetta joihin perustaa ottelusuunnitelma. Ja aina kehään astuessaan se tuntuu olevan huomattavasti parempi kuin aikaisemmin.
Näkisin Serran ainoana aseena tuon useasti mainitun onnekkaan tappoiskun.

Jännityksellä odotan :rock:

Mietityttää vaan että mitä hemmettiä Gomi tekee ADCC turnauksessa jos se ei osaa muuta kuin painia? Kai niillä Japanissakin on jonkinlaiset karsinnat tuonne vai olenko nyt käsittänyt jotain pahasti väärin?

Kävi hakemassa arabien rahat kotiin? eiköhän sinne nimekkäät pääse ilman karsintoja? En kyllä tiedä täysin spekuloin.

Rasvis, ei kannata ottaa yleistyksistä itseensä tai provosoitua jonkun sarkastisesta heitosta. Luulis tuossa iässä olevan osaavan väitellä ilman Salattujen elämien dramatiikaa. Ja surullista on jos et mitään ole ala-asteelta oppinut.

Kiitos, mutta määrittelen mieluummin itse mitä "tässä iässä" pitäisi osata. Viittaatko tällä ala-aste kommentilla nyt niihin minun yhdyssanoihini vai siihen että tulkitsit minun provosoituneen sinun "sarkastisesta" heitostasi?

Itse olin yllättynyt ettei GSP lähtenyt shoottamaan koska joka kerta kun yritti potkasta tai lyödä, niin Serra vastasi terävämmin ja osuikin pari kertaa painavasti ennen kuin lopuksi sai GSP:n laittomalla osumalla pahoihin vaikeuksiin.

Ei se osuma laittomaksi muutu vaikka sitä kuinka toistelee.

Miten niin? Takaraivoon lyöminen on kiellettyä.

Oletko muuten huomannut että tuosta ei valtavaa kuohuntaa ja protestointia ole esiintynyt muualla kuin sherdogin forumilla ja sielläkin vain pari päivää ottelun jälkeen.

Se johtuu siitä että haukkari ohimoon ei ole takaraivoon lyömistä.

stpierreserraqi7.gif

Sääntöhän siis on:
5yhetfn.jpg

Pitää siis tähdätä ja osua takaraivoon, keskelle päätä (+-2.5cm).

Ja tässä esimerkki jossa oikeasti lyödään takaraivoon:
shamrockbaronivo2.gif

Viimeksi muokattu:
Ikävä kyllä minulla on IP-bannit Sherdogiin joten en ole huomannut.

Kuvasi eivät näy, mutta niissä tuskin on mitään mielenkiintoista.

Ikävä kyllä minulla on IP-bannit Sherdogiin joten en ole huomannut.

Lol tämä kertookin kaiken oleellisen sinun postailusta, jos onnistut Sherdogin tasoisella palstalla hommaamaan bannit. :dance:

Eipä se haittaa vaikka sä et noita nää.

Saako muut näkyyn noita kuvia?
IMO niistä näkyy aika hyvin se että miksi tossa serran lyönnissä ei ollut mitään laitonta.

Ainiin, se joka sai GSP:n tasapainon sekaisin, ei mun mielestä ollu toi hipaisu pään sivuun, vaan seuraava vasuri korvalle. En jaksa etsiä enkä tehdä giffiä tosta, löytynee netistä jo jollain kiinnostaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom