En nyt jaksaisi vastata näille trolleille....
mutta jos Serralla on vaikeuksia saada jotain Shonie Carteria ja Chris Lyttleä mattoon niin miten vitussa se saa divisioonan parhaan painijan sinne? Älkääkä nyt ruvetko väittämään että nokun GSP vie Serran mattoon. Fakta: GSP ei todellakaan tuu olemaan pitkään siinä guardissa ja jos Pennin rubber guard ei tuottanut vaikeuksia niin en näe mitään mitä Napoleon vois tuoda pöytään.
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä väitän ettei Serra tule todellakaan voittamaan GSP:tä matossa. Se ei vaan oo mahdollista. Voidaan sitten eventin jälkeen kattoa kuinka mun väite osui oikeaan.
Pystyssä sillä on mahdollisuus koska kuten sanoin, Serra dominoi edellisen matsin iskujen vaihtoa.
Heh, hyvähän se on tupista "faktoista", joo Serralla oli vaikeuksia saada esim. Lyttle mattoon. Sinulta nyt näyttää puuttuvan ymmärrys tätä lajia kohtaan ihan täysin. Tottakai GSP on suosikki, mutta on käytännössä mahdotonta sanoa mitään varmaa siitä, että mitä tulee tapahtumaan. Serrahan tyrmäsi GSP:n jo kerran.
Jos et tiennyt niin Serra veti pari vuotta sitten tasaisen matsin BJ:tä vastaan ja jos ollaan sama matsi nähty niin BJ ei kyllä ollu mitenkään kusessa GSP:n kanssa, päinvastoin. Täysin turhaa alkaa laskemaan 1+1 edellisten matsien perusteella, se vaan ei ole niin simppeliä.
Katotaan eventin jälkeen kuinka mun väite osu oikeaan lol. Ei tarvi olla mikään ennustaja, jos väittää että GSP vie gnp:llä. Sehän se on todennäköisin vaihtoehto, mutta kun tässä ollaan mietitty muitakin vaihtoehtoja. Tuolla sinun leijumisella ei ole mitään virkaa tässä threadissa, muuta kuin se, että sinä kuvittelet olevasi jokin ihmeen tärkeä tietäjä tässä asiassa.
Mutta ei tuo Serra niin floppi ole minä sitä suurin osa pitää. Kaverilla on kuitekin tosi kovat BJJ ansiot ja hyviä matseja takana UFC:ssä. Carteria vastaan Serra oli selkeästi viemässä decisionia, mutta Shonie kiskaisi jäniksen hatusta ja tyrmäsi Serran ensimmäistä kertaa tämän uran aikana (ei ole muuten tuon jälkeen tyrmätty eikä lukotettu Serraa). Hävinnyt tiukasti tuomariäänin BJ:lle ja Karolle sekä voittanut mm. Yves Edwardsin kun mies oli vielä kirkkainta kärkeä.
Minusta nyt on huvittavaa, että jotku pitää mestaruusmatsia läpihuuto juttuna. Tässä nyt on kyse paljon muustakin kuin vain siitä, että kumpi on parempi ottelija. Kestääkö GSP:n pää, onko Serran selkä kuntoutunu kunnolla jne.
Yhteen vetona voisin todeta, että GSP on selkeä suorikki viemään matsin, mutta mikään ei estä Serraa yllättämästä uudestaan. Serralla jos jollain on riittävät taidot yllättää GSP myös matossa, selältään. Serra tuskin päätyy GSP:n päälle ilman, että pystyssä saa mieheltä jalat alta. Jos et sattunut tietämään niin kyllä Serra on puhtaassa BJJ:ssä GSP:tä vielä edellä.