Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä se haittaa vaikka sä et noita nää.
Saako muut näkyyn noita kuvia?
IMO niistä näkyy aika hyvin se että miksi tossa serran lyönnissä ei ollut mitään laitonta.
Ainiin, se joka sai GSP:n tasapainon sekaisin, ei mun mielestä ollu toi hipaisu pään sivuun, vaan seuraava vasuri korvalle. En jaksa etsiä enkä tehdä giffiä tosta, löytynee netistä jo jollain kiinnostaa.
Ei näy kuvat.
Ei näy kuvat täälläkään. Mikä mua eniten ihmetyttää miten aelio kehtaa edes olla noin ylimielinen? On eri asia keskustella jostaan, mutta toi asenne on kyllä niin syvältä että suorastaan hävettää sun puolesta...
GSP:n täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja päästä paineiden yli kun ottelu etenee. Mitä pidemmälle ottelu etenee sitä vahvempi GSP tulee olemaan.
T
Tämä taas tekee Serran elämän tietyllä tavalla helpoksi jos mies osaa kääntää asian niin. Serra on altavastaajana kaverin kotiareenalla "ilman mitään hävittävää". Voisi kuvitella että Serra tulee ottelun alkuun täydellä höyryllä ja yrittää toistaa edellisen tempun GSP:lle.
.
Imo GSP:n pää ratkaisee tämän matsin. Sillä nyt aina ei oo ihan palikat kohdallaa. Taidollisesti ja varmaan kuntokin parempi, mutta yläkerrasta ei tiedä.
Itse kuitenkin uskon että GSP voittaa TKO toisessa erässä, mutta en kyllä rahojani löisi GSP:n puolesta.