UFC 83: Serra vs. St. Pierre 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei näy kuvat täälläkään. Mikä mua eniten ihmetyttää miten aelio kehtaa edes olla noin ylimielinen? On eri asia keskustella jostaan, mutta toi asenne on kyllä niin syvältä että suorastaan hävettää sun puolesta...

Eipä se haittaa vaikka sä et noita nää.

Saako muut näkyyn noita kuvia?
IMO niistä näkyy aika hyvin se että miksi tossa serran lyönnissä ei ollut mitään laitonta.

Ainiin, se joka sai GSP:n tasapainon sekaisin, ei mun mielestä ollu toi hipaisu pään sivuun, vaan seuraava vasuri korvalle. En jaksa etsiä enkä tehdä giffiä tosta, löytynee netistä jo jollain kiinnostaa.

Mä jeesaan, vähä. Olen täysin samaa mieltä. Se lyöti sinne "takaraivoon" osuu hauksilla mikä vie GSP:n tasapainoa ja sen jälkeen tulee lyönti vasurilla ohimoon/korvaan, juuri niin kun sanoit. Sen näkee selvästi kuinka löynti työntää Serraa eteenpäin. Voi olla että siinä jotain "tuntu" mutta on sitä nähty niin paljon pahempia mistä äijät ei ole ollu moksiskaan.

http://ninjashoes.net/forum/showthread.php?t=15791 touolta löydätte viellä GIF:n siitä.

Ei näy kuvat.

Damn, ei sit :(.

No jos joku haluu noi nähdä niin:
Silleen varmaankin näkyy että kopioi kuvan osoitteen, pastee uuden ikkunan osoiteriville ja lisää kysymysmerkin (tai välilyönnin) perään.

Ekassa kuvassa Serra lyö GSP:tä haukkarilla,

toisessa kuvassa on sääntö (vapaasti kääntäen: on kiellettyä lyödä takaraivoon, tällaiseksi lyönniksi lasketaan tähdätty ja osunut lyönti pään keskelle ja 1 tuuma kummallakin puolelle.)

kolmannessa kuvassa lyödään oikeasti takaraivoon

ja juu, kaikki noi mun laittamat giffit löytyy (kai) tosta ninjashoes:in threadista

Ei näy kuvat täälläkään. Mikä mua eniten ihmetyttää miten aelio kehtaa edes olla noin ylimielinen? On eri asia keskustella jostaan, mutta toi asenne on kyllä niin syvältä että suorastaan hävettää sun puolesta...

Tervetuloa interwebbiin! :)

Jostakin syystä netissä homma menee usein todella mustavalkoiseksi ja asiat kärjistetään.
Onneksi tuollaiset Aelion kaltaiset henkilöt oppii nopeasti tunnistamaan ja ymmärtää että näiden tyyppien kanssa on turha edes yrittää keskustella, siinä hukkaa vaan omaa aikaansa.

Olisi kiva jos:

- Mielipiteet perusteltaisiin
- Toisten henkilöiden mielipiteitä kunnioitettaisiin
- Ei otettaisi asioita liian vakavasti

Mennääs aiheesee:
GSP:lle koska tuntuu tosiaan paremmalta ottelu ottelun jälkeen kuten joku sanoi jo.

Miinusta että voiko kotikaupungin paineet olla liian kovia :S

Ne on varmaan aika kovat.

Toi kotikaupunki pointti on kyllä mielenkiintoinen. Se että UFC on ekaa kertaa Canadassa Montrealissa, joka käsittääkseni on GSP:n kotikaupunki luo valtavat paineet. En tiedä minkälainen GSP on ottamaan paineita, mutta nyt jos koskaan ne ovat aivan huipussaan.

Tämä taas tekee Serran elämän tietyllä tavalla helpoksi jos mies osaa kääntää asian niin. Serra on altavastaajana kaverin kotiareenalla "ilman mitään hävittävää". Voisi kuvitella että Serra tulee ottelun alkuun täydellä höyryllä ja yrittää toistaa edellisen tempun GSP:lle.

GSP:n täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja päästä paineiden yli kun ottelu etenee. Mitä pidemmälle ottelu etenee sitä vahvempi GSP tulee olemaan.

Se olis niin iso shokki GSP:lle ja koko Montrealille jos Serran onnistuis toistamaan temput GSP:lle.

Kuvitelkaa tilanne, jossa Serra osuu ekan erän puolessa välissä takakäden suorallaan GSP:n leukaan ja polvet alkavat notkahdella samalla tavalla kuin ekassa ottelussa... Sielä voi olla halli aika hiljasena ja muutama kanukki paskajäykkänä siinä kohtaa.

GSP:n täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja päästä paineiden yli kun ottelu etenee. Mitä pidemmälle ottelu etenee sitä vahvempi GSP tulee olemaan.

Johan tuo Serra yhdessä lehdistötilaisuudessa vertasi itseään Rockyyn joka lähtee kaatamaan tätä uskomatonta mörköä tämän kotikentällä. :hyvä:

Voihan se olla, että underdogina oleminen tuo vaan Serralle lisää motivaatiota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika monta kertaa loppujen lopuks Serra siinä matsin lopussa lyöö suoraan suuhun ja kyllä tuomarikin ihan ajoissa tuli väliin vaikka vielä GSP:llä valot himmeesti olikin pällä.

Uskon että ens ottelussa GSP vetää Serran palasiks niin pystys kuin matossakin,Serran pysty on loppujen lopuks aika karseeta vaikka vaikka GSP:n jalat saikin notkumaan edellissä.

T

Tämä taas tekee Serran elämän tietyllä tavalla helpoksi jos mies osaa kääntää asian niin. Serra on altavastaajana kaverin kotiareenalla "ilman mitään hävittävää". Voisi kuvitella että Serra tulee ottelun alkuun täydellä höyryllä ja yrittää toistaa edellisen tempun GSP:lle.

.

No onhan Terrorilla kuitenkin vyö hävittävänään ;)

Toivon hartaimmasti et Serra häviää tämän, ottelee vielä Hughesia vastaan ja häviää uudestaan. Sitten keskittyy siihen Serra-jutsukouluunsa ja katoaa kehistä :)

GSP jossain haastattelussa sanoi, että oli jotain henkilökohtasia juttuja myös takaraivossa sillon ekassa Serran kohtaamisessa. Siksi toivonkin ettei kotikenttä luo liikaa paineita.

Hah kuukauden ajan saadaan tätäkin vielä spekuloida :P

Imo GSP:n pää ratkaisee tämän matsin. Sillä nyt aina ei oo ihan palikat kohdallaa. Taidollisesti ja varmaan kuntokin parempi, mutta yläkerrasta ei tiedä.
Itse kuitenkin uskon että GSP voittaa TKO toisessa erässä, mutta en kyllä rahojani löisi GSP:n puolesta.

Imo GSP:n pää ratkaisee tämän matsin. Sillä nyt aina ei oo ihan palikat kohdallaa. Taidollisesti ja varmaan kuntokin parempi, mutta yläkerrasta ei tiedä.
Itse kuitenkin uskon että GSP voittaa TKO toisessa erässä, mutta en kyllä rahojani löisi GSP:n puolesta.

Tässä pelissä juuri menttaalinen puoli on se suurin joka ratkasee.

Molemmista pidän ottelijoina, mutta Serrasta enemmän... Uskon, että Serra vie tämän toisessa erässä TKO:lla. Ensimmäinen erä menee niin, että ajaudutaan mattoon GSP päälimmäisenä, mutta hän ei pääse pois Serran guardista... tässä sitten makoillaan ja tunnustellaan ensimmäinen 5 minsaa. Toisessa erässä Herrat alkavat takomaan pystyssä, Serra horjuttaa GSP:tä ja viimeistelee matossa.

Olisi aika kovat kertoimet Lutterilla, pitäisköhän vähän uhkapelata? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom