Roganin hehkutus Costaa kohtaan oli kyllä jopa vähän huvittavaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kannattanut jo. Leuka on mennyt. Ja uusinta ei kiinnosta. Toppuriakin huuteli Conoria. Heh, 65,8 vai... nevö evö.Volkin eläköityminen. Hanskat lattiaan tän jälkeen. Saatte nähdä.
Veikkaus 2,10 niin otin sieltä.Unibetti tarjoaa tällä hetkellä 2,05 kerrointa Topurian voitolla. Iske kiinni
Unibetti tarjoaa tällä hetkellä 2,05 kerrointa Topurian voitolla. Iske kiinni
Periaatteessa se on ihan hyvä asia kun nuori syrjäyttää vanhemman mestarin. Mut säästä rahasi, tässä niin ei tule käymään.
Olisin saanut kahdesta kohteesta nolla oikein, sillä ei kait kauheesi olis saanut kuin kokemusta..katso liitettä 262063
Tulipas helpot rahat, olisi voinut kyllä enemmänkin pistää oli tää kuitenkin sen verran varmaa rahaa mun kaltaisille tietäjille toivottavasti te ette mennyt vetoa lyömään
Alkaakohan tästä Volkin alamäki vai kenties ollaanko jo siinä mäessä. Toki kaksi häviötä isompaa kaveria vastaan mutta toisaalts myös toinen tyrmäyshäviö putkeen. Aika tiuhaan tahtiin myös ottelee, sillä varmaan pidemmän päälle vaikutusta.
Propsit tämän matsin oikein veikkauksesta.Volkin eläköityminen. Hanskat lattiaan tän jälkeen. Saatte nähdä.
Joo olit selvasti tosi vakuuttunut tuosta kun uskalsit noin paljon panostaa, teraspallit!katso liitettä 262063
Tulipas helpot rahat
Hyvin haettu! Itse en lyö vetoa periaatteesta mutta arvostan jos joku laittaa kupongista kuvan tänne etu tai jälkikäteen ja meni hyvin tai eikatso liitettä 262063
Tulipas helpot rahat, olisi voinut kyllä enemmänkin pistää oli tää kuitenkin sen verran varmaa rahaa mun kaltaisille tietäjille toivottavasti te ette mennyt vetoa lyömään
Hyvin haettu! Itse en lyö vetoa periaatteesta mutta arvostan jos joku laittaa kupongista kuvan tänne etu tai jälkikäteen ja meni hyvin tai ei
Mikä Andyn viestissä oli sit väärin? Sehän oli oikeasti hyvä ja asiantunteva vastaus.Kaikki ei voi toki olla yhtä hyviä potkunyrkkeilijöitä kuin Andy, kannattaa realiteetit aina muistaa