UFC 287: Pereira vs. Adesanya 2 (La 8.4.2023 Miami-Dade Arena, Miami, Florida)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Izzy otti hienon voiton ja nostan siitä hattua, mutta kostaa nyt lapselle joka teki nukahtamis tempun 7 vuotiaana🤦‍♂️. Tossa tulee taas se Izzyn dorka persoona esiin mitä ei kyllä pysty fanittamaan. Tyyppi on henkisesti täysin lapsen tasolla.

Screenshot_20230409_115035.jpg
 
Oli kyllä arpapeliä. Just heräsin kun päämatsi kuulutettiin. Kuka Adesanyalle next?
Ei tuolla hirveesti oo ketään tarjolla. Izzy on voittanut suurimman osan top kympistä. Du Plessis ois sijalla 6, mutta ei ehkä ansaitse vielä tittelimatsia. Khamzat ois periaatteesta mielenkiintoinen ja varmaan myis eniten, mutta saapa nyt nähdä. Ja mää vähän luulen että Pereira siirtyy nyt sarjaa ylemmäs
 
Ei tuolla hirveesti oo ketään tarjolla. Izzy on voittanut suurimman osan top kympistä. Du Plessis ois sijalla 6, mutta ei ehkä ansaitse vielä tittelimatsia. Khamzat ois periaatteesta mielenkiintoinen ja varmaan myis eniten, mutta saapa nyt nähdä. Ja mää vähän luulen että Pereira siirtyy nyt sarjaa ylemmäs
Khamzatti huutaa kaikki painoluokat
 

Liitteet

  • Screenshot_20230409_131536_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20230409_131536_com.instagram.android.jpg
    100,1 KB · Katsottu: 253
Ei taida Adesanyalle olla muita vastustajia kuin Chimaev jäljellä ellei Pereira vielä kerran niistä sen nenän. Mut ehkä niiden väliset on nyt nähty.
Alesanya - Chimaev, tässä ottelussa toivois, että molemmat häviäis.
 
En kaipaa missään tapauksessa suoraa revanssia ja otelkoon joku muu välillä vyöstä, mutta jos Pereira vielä jatkaa tuossa divarissa, niin kyllä mä mielellään katson vielä yhden koitoksen näiden ukkojen välillä. Siinä on aitoa vaarantuntua ja kumpi vaan voi lähteä unille. Hyvä tanssipari!
Tällä(kin) kertaa näytti, että Adesanyalle käy huonosti, mutta kyllähän pääsi pamauttamaan melkoisen komean counterin.
 
Kuittaili pikkulapselle, jonka isä makaa tajuttomana kanveesilla. Ootte Izzyn kanssa hienoja miehiä.
Just asiallista läppää kuitata pikkukusipäälle, ja aiheesta vielä. Oppiipahan olemaan ja tuohan on kunnioituksen osoitus pennulle. Pitää penikkaa tasavertaisena keskustelukumppanina itsensä kanssa😂
 
Sain vasta juuri katsottua matsit töiden takia. En tähän hätään sano muuta kuin että tänään oli uhkapelin jumalat vaihteeksi puolella. Thanks satan.

katso liitettä 251701

katso liitettä 251702

Tätä sinun itsesi nostamista jalustalle on nähty nyt riittäväsi. Teet monet monet laput ja niistä harva osuu mitkä postaat tänne. Jos olen väärässä, niin postaappa nämä laput ennen eventtejä. Tätä jään innolla odottamaan.
 
Tätä sinun itsesi nostamista jalustalle on nähty nyt riittäväsi. Teet monet monet laput ja niistä harva osuu mitkä postaat tänne. Jos olen väärässä, niin postaappa nämä laput ennen eventtejä. Tätä jään innolla odottamaan.
Enpä arvannut että jotakuta kiinnostaa nähdä kaikki laput mitä pistän, olen kuitenkin aika monta kertaa sanonut että olen aivan surkea vedonlyöjä. Sattunut nyt osumaan pari kertaa ihan hyvin, oli minulla alakorteista muutaman kympin järjestelmä tässä samassa joka meni ihan päin helvettiä. En kyllä usko että kukaan muu haluaa nähdä jokaista lappua jonka satun vetämään, mutta voin toki pistää näytille jos joku muukin haluaa nähdä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom