Tuleeko PPV kortit thaimaassakin fight passiin 2-3 pvää myöhemminkin vai pitääkö odotella kuukausi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole Reno, mutta vastaanpa kuitenkin. Reno on yksi harvoista palstalaisista tässä kamppailuosiossa kenen postauksia lukee mielellään. Hyvää analyysiä ja osaa kirjoittaa.Tätä sinun itsesi nostamista jalustalle on nähty nyt riittäväsi. Teet monet monet laput ja niistä harva osuu mitkä postaat tänne. Jos olen väärässä, niin postaappa nämä laput ennen eventtejä. Tätä jään innolla odottamaan.
Postaa vaan ihmeessä lappuja, harvalla on voitollisia näytettäväksi.Enpä arvannut että jotakuta kiinnostaa nähdä kaikki laput mitä pistän, olen kuitenkin aika monta kertaa sanonut että olen aivan surkea vedonlyöjä. Sattunut nyt osumaan pari kertaa ihan hyvin, oli minulla alakorteista muutaman kympin järjestelmä tässä samassa joka meni ihan päin helvettiä. En kyllä usko että kukaan muu haluaa nähdä jokaista lappua jonka satun vetämään, mutta voin toki pistää näytille jos joku muukin haluaa nähdä.
Kiitos kivoista sanoista! Ennen kaikkea sellaista omien ajatusten jäsentelyä taitaa olla nämä jutut mitä tulee kirjoiteltua.En ole Reno, mutta vastaanpa kuitenkin. Reno on yksi harvoista palstalaisista tässä kamppailuosiossa kenen postauksia lukee mielellään. Hyvää analyysiä ja osaa kirjoittaa.
Enpä arvannut että jotakuta kiinnostaa nähdä kaikki laput mitä pistän, olen kuitenkin aika monta kertaa sanonut että olen aivan surkea vedonlyöjä. Sattunut nyt osumaan pari kertaa ihan hyvin, oli minulla alakorteista muutaman kympin järjestelmä tässä samassa joka meni ihan päin helvettiä. En kyllä usko että kukaan muu haluaa nähdä jokaista lappua jonka satun vetämään, mutta voin toki pistää näytille jos joku muukin haluaa nähdä.
View: https://www.instagram.com/p/Cq3rG-6v5Qv/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Mainissa Islam, mutta vastustajasta ei ole tietoa vielä.
Izzy on ottanut neljään vuoteen 10 mestaruusmatsia ja ennen sitä 5 matsia ekaan ufc vuoteen. Muut mestarit ottelee juuri tuon matsi per vuosi joten izzy saa mun puolesta levätä vaikka ens kevääseen jos haluaa.Jos Izzy jää odottamaan tästä voittajaa, ni tulee melkein vuoden breikki. Itse näkisin mielelläni Pereira trilogian UFC:ssä, koska lauantain matsi oli tasaväkinen tyrmäykseen asti. Poatanin alapotkut alkoi jo tehdä damaa, joten who knows miten ois ottelu jatkunut jos ei Izzy olisi oikeallaan osunut. Ja olisihan se nyt myynnillisestikin tosi iso ottelu. Jonnekin loppuvuoteen, ni sit voittajat voisi kohdata keväällä.
Tosin en tiedä mihin kohtaan tätä yhtälöä sovittaisin Whittakerin. Ei se must pelkällä Vettori voitolla vielä pääse takas tittelistä ottamaan. Ehkä Du Plessis tähän väliin?
Sonnen kertoi kuulleensa, että 3-1 Izzya vastaan riittää Alexille ja on menossa 205:een. Tiedä sitten, Chael ei aina puhu totta.Onko Pereiralta tullut vielä mitään kommenttia jatkon suhteen, kuten että nousis LHW tai että haluaa kolmannen matsin?
Totta kai saa. Mun viesti perustui puhtaasti arvioon. En siis usko, että Izzy lepää ensi kevääseen.Izzy on ottanut neljään vuoteen 10 mestaruusmatsia ja ennen sitä 5 matsia ekaan ufc vuoteen. Muut mestarit ottelee juuri tuon matsi per vuosi joten izzy saa mun puolesta levätä vaikka ens kevääseen jos haluaa.