UFC 287: Pereira vs. Adesanya 2 (La 8.4.2023 Miami-Dade Arena, Miami, Florida)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä sinun itsesi nostamista jalustalle on nähty nyt riittäväsi. Teet monet monet laput ja niistä harva osuu mitkä postaat tänne. Jos olen väärässä, niin postaappa nämä laput ennen eventtejä. Tätä jään innolla odottamaan.
En ole Reno, mutta vastaanpa kuitenkin. Reno on yksi harvoista palstalaisista tässä kamppailuosiossa kenen postauksia lukee mielellään. Hyvää analyysiä ja osaa kirjoittaa.

Tää sun postaus taas on yks kusipaskasimmista mitä on vähään aikaan nähty. Hänhän nimenomaan sanoi: "tänään oli uhkapelin jumalat vaihteeksi puolella". Tarkoittaen, että yleensä ne ei ole.

Aurinko paistaa ja linnut laulaa.. miten voi ihminen olla noin negatiivinen?
 
Enpä arvannut että jotakuta kiinnostaa nähdä kaikki laput mitä pistän, olen kuitenkin aika monta kertaa sanonut että olen aivan surkea vedonlyöjä. Sattunut nyt osumaan pari kertaa ihan hyvin, oli minulla alakorteista muutaman kympin järjestelmä tässä samassa joka meni ihan päin helvettiä. En kyllä usko että kukaan muu haluaa nähdä jokaista lappua jonka satun vetämään, mutta voin toki pistää näytille jos joku muukin haluaa nähdä.
Postaa vaan ihmeessä lappuja, harvalla on voitollisia näytettäväksi.
 
En ole Reno, mutta vastaanpa kuitenkin. Reno on yksi harvoista palstalaisista tässä kamppailuosiossa kenen postauksia lukee mielellään. Hyvää analyysiä ja osaa kirjoittaa.
Kiitos kivoista sanoista! Ennen kaikkea sellaista omien ajatusten jäsentelyä taitaa olla nämä jutut mitä tulee kirjoiteltua.

Kyllä minä rehellisesti sanottuna enemmän häviän kuin voitan vedonlyönnissä, enemmän siinä on kyse jännityksen hakemisesta kuin mistään ansaitsemisesta. Antaa hyvän verukkeen jännätä ja ylianalysoida otteluita jotka muuten eivät kiinnostaisi.
 
Screenshot_20230410_195053.jpg
 
Dona, niinpa. Dana taitaa kuitenkin paattaa lopussa loppuuko noitten herrojen kohtaamiset. Nythan UFC:ssa matsit on vasta 1-1, UFC rubber match olisi aivan oikeutettu. Chimaevista nyt ei ota selvaa erkkikaan, mita se meinaa tehda seuraavaksi. Kuka muu vastaan Adensanayalle?
 
Sinällään mulla ei ole mitään Izzya vastaan, mutta kyllähän Pereira olisi mestarina hieman mielenkiintoisempi tällä hetkellä ollut. Johtuen siis siitä, että Izzy on käytännössä jo putsannut divarin. Chimaev oikeastaan ainut äkkiseltään mieleen tulevan uusi ja kiinnostava vastus Israelille.
Jossain kohtaa oli enemmänkin puhetta Chimaevin ja Whittakerin matsista. Tuo on sellainen ottelu, jota en usko Chimaevin voittavan. Harvaa varmaan kiinnostaa kuitenkaan nähdä jälleen yhtä Whittaker vs Adesanya-ottelua.
No, katsotaan, mitä ne sieltä kehittelee.
 
Danan ja izzyn rivien välistä vois lukea, että chimaev ottaa joko costaa tai whittakeria vastaan ja syksyllä/loppuvuodesta izzyä mikäli suoriutuu seuraavasta. Izzy on ollut käsittämättömän aktiivinen mestari, joten dana varmasti antaa breikin izzylle chimaevia odotellessa.

Chimaevin jälkeen tuossa sarjassa ei tosin ole enää ketään mielenkiintoista izzylle edes kaukoputkella katsoessa.
 
Izzy ottaa nyt vähän lepiä ja Khamzat ottaa Costaa/Whittakeria vastaan. Jos Khamzat ton voittaa niin sen jälkeen vaan Izzya vastaan.
 
Mulla ei ole mitään whittaker trilogiaa vastaan. Viihdyttäviä matseja ollut ja whittaker on varmasti kovin ja monipuolisin haastaja. Costaa en halua nähdä enää ikinä mestaruusmatsissa. Näillä eväillä rukoilen, että chimaev karsii whittakeria vastaan. Tuon matsin lopputulos/seuraava haastaja on winwin. Todella vaikea nähdä chimaevin kaatavan whittakeria.
 
Enpä arvannut että jotakuta kiinnostaa nähdä kaikki laput mitä pistän, olen kuitenkin aika monta kertaa sanonut että olen aivan surkea vedonlyöjä. Sattunut nyt osumaan pari kertaa ihan hyvin, oli minulla alakorteista muutaman kympin järjestelmä tässä samassa joka meni ihan päin helvettiä. En kyllä usko että kukaan muu haluaa nähdä jokaista lappua jonka satun vetämään, mutta voin toki pistää näytille jos joku muukin haluaa nähdä.

Kaikkiahan meitä ilmainen raha kiinnostaa
 

View: https://www.instagram.com/p/Cq3rG-6v5Qv/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Mainissa Islam, mutta vastustajasta ei ole tietoa vielä.

Jos Izzy jää odottamaan tästä voittajaa, ni tulee melkein vuoden breikki. Itse näkisin mielelläni Pereira trilogian UFC:ssä, koska lauantain matsi oli tasaväkinen tyrmäykseen asti. Poatanin alapotkut alkoi jo tehdä damaa, joten who knows miten ois ottelu jatkunut jos ei Izzy olisi oikeallaan osunut. Ja olisihan se nyt myynnillisestikin tosi iso ottelu. Jonnekin loppuvuoteen, ni sit voittajat voisi kohdata keväällä.

Tosin en tiedä mihin kohtaan tätä yhtälöä sovittaisin Whittakerin. Ei se must pelkällä Vettori voitolla vielä pääse takas tittelistä ottamaan. Ehkä Du Plessis tähän väliin?
 
Jos Izzy jää odottamaan tästä voittajaa, ni tulee melkein vuoden breikki. Itse näkisin mielelläni Pereira trilogian UFC:ssä, koska lauantain matsi oli tasaväkinen tyrmäykseen asti. Poatanin alapotkut alkoi jo tehdä damaa, joten who knows miten ois ottelu jatkunut jos ei Izzy olisi oikeallaan osunut. Ja olisihan se nyt myynnillisestikin tosi iso ottelu. Jonnekin loppuvuoteen, ni sit voittajat voisi kohdata keväällä.

Tosin en tiedä mihin kohtaan tätä yhtälöä sovittaisin Whittakerin. Ei se must pelkällä Vettori voitolla vielä pääse takas tittelistä ottamaan. Ehkä Du Plessis tähän väliin?
Izzy on ottanut neljään vuoteen 10 mestaruusmatsia ja ennen sitä 5 matsia ekaan ufc vuoteen. Muut mestarit ottelee juuri tuon matsi per vuosi joten izzy saa mun puolesta levätä vaikka ens kevääseen jos haluaa.
 
En ole edes suuri Izzy tai Perreira fani, mutta siinä kohtaa kun Izzy oli tyrmännyt Perreiran ja käveli häkkiä ympäri sormi pystyssä ja hoki "believe in me, believe in me, believe in your self" niin pääsi ihan reippaat liikutuksen kyyneleet. Jotenkin se Izzyn onni ja fiilis upposi verkkokalvoilta aivoihin ihan poikkeuksellisen vahvasti. Mitäköhän paikalla olleet fanit ja perheen/seuran jäsenet on tunteneet tässä kohtaan :giggle:. Urheilu on kyllä upeaa.
 
Izzy on ottanut neljään vuoteen 10 mestaruusmatsia ja ennen sitä 5 matsia ekaan ufc vuoteen. Muut mestarit ottelee juuri tuon matsi per vuosi joten izzy saa mun puolesta levätä vaikka ens kevääseen jos haluaa.
Totta kai saa. Mun viesti perustui puhtaasti arvioon. En siis usko, että Izzy lepää ensi kevääseen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom