UFC 279: Chimaev vs. Diaz (La 10.9.2022 T-Mobile Arena, Las Vegas)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Catchweight oli jo tiedossa ennen painonvetoa kun matsi bookattiin niin lyhyellä varotusajalla
Ainakaan Hollandille ei ollut. Sanoi siis itse, että oli ollut jo vetämässä 170 paunaan, kun oli ilmoitettu, että otetaankin matsi 180 paunassa. Ja oli lopettanut vetämisen siihen.

Aijai, nyt kun vielä Holland löis Khamzatin pihalle niin ois Danan pää punaisena huomenna presserissä. Stockton slap > Stockholm slap.

Noniin, Khamzatin voitto varmistettu, eli löin vetoa Hollandin puolesta.

Khamzatin pitäis kaiken järjen mukaan painia voitto, mutta tuleeko häkkiin sama raivopää kun Burnsia vastaan? Siinä matsissa alkoi kaasu loppua jo toisessa erässä. Ja Holland on kuitenkin tottunut vääntämään isompien ukkojen kanssa, ei ole noussut LW:stä. Sit päälle vielä missattu paino, backstage väännöt ja kaikki viikon sekoilut. Plus läski-Till kulmassa, yllätys on valmis.

Holland sanoi tosiaan itse että oli vetämässä painoa kun D-Rodin leiristä kysyttiin catchweightistä kun ei saisi tiputettua sinne

No se kaksi viikkoa on silti aika lyhyt aika repiä painoa, oli sitä sitten 20 paunaa tai 40 paunaa.
Tuossa itse asiassa juuri mainittiinkin että Rodriguez oli se joka ei saanut painoa vedettyä, Holland olisi itse asiassa ollut kyllä halukas ottelemaan 170 paunassa koska pystyy vetämään sen suht kivuttomasti. Hollandin kävelypaino oli mw-aikoinakin 183 paikkeilla, ei tuo 13 paunaa ole erityisen paha tuossa ajassa.

Mutta joo, täytyy sanoa että taisin olla väärässä salaliittoteoriani kanssa tuon catchweightin osalta. Kokonaisuudessaan tämä koko homma kuulostaa silti vähän liian uskomattomalta, kauhee määrä sattumuksia joille löydettiin täysin ennennäkemätön ihmeratkaisu kovin kivuttoman oloisesti.

Oli miten oli, joka tapauksessa oma suurin taisteluni tämän asian tiimoilta käydään yhä unibetin kanssa joka ei vaan suostu palauttamaan 54 euron betsiäni vaan käytännössä pölli ne rahat. Jos olisi kyse jostain muutamasta eurosta niin en jaksaisi edes välittää. Ihan tyytyväinen olen ollut tähän asti lafkaan mutta eihän noiden kautta voi enää vetoa lyödä jos firman politiikka on, että järjestelmävedoissa asiakas onkin jostain syystä vastuussa siitä käydäänkö otteluita vai ei. VMP

no älä nyt jaksa, vaikka unibet ihan läppä firma onkin eikä sinne saa kun pennejä lyötyä niin kyllä ne sun kolikot palautetaan. jos löit järjestelmiä niin sit kun kaikki kohteet niistä on ratkennu(perutut kertoimella 1). joskus ei noitten paska järjestelmät taivu nopeisiin liikkeisiin saattaa perutut singletkin olla hetken bittiavaruudessa, mutta ei vakavaranen pörssiyhtiö tarvi sun hiluja eikä kuulu niiden toimintatapoihin vaikka paska firma onkin

no älä nyt jaksa, vaikka unibet ihan läppä firma onkin eikä sinne saa kun pennejä lyötyä niin kyllä ne sun kolikot palautetaan. jos löit järjestelmiä niin sit kun kaikki kohteet niistä on ratkennu(perutut kertoimella 1). joskus ei noitten paska järjestelmät taivu nopeisiin liikkeisiin saattaa perutut singletkin olla hetken bittiavaruudessa, mutta ei vakavaranen pörssiyhtiö tarvi sun hiluja eikä kuulu niiden toimintatapoihin vaikka paska firma onkin
No mutta täähän on mainio homma että sulla on parempaa tietoa kuin Unibetin asiakaspalvelulla jonka kanssa olen tästä vääntänyt, kiitos (y)

Varmat massit oli tiedossa, harmittaahan se että matsit muuttu hehe.
Luulisin jos ei muuten niin valittamalla laittavat peruuntuneet/muuttuneet kertoimella 1. Vai mikä hämminki oli?

Varmat massit oli tiedossa, harmittaahan se että matsit muuttu hehe.
Luulisin jos ei muuten niin valittamalla laittavat peruuntuneet/muuttuneet kertoimella 1. Vai mikä hämminki oli?
Järjestelmävedossa siellä on sisällä sellaisten yhdistelmien betsit mitä ei käytännössä voi voittaa enää. Jos nuo tulee ykköselläkin mukaan niin aika tiukkaa saada edes omat takaisin enää tuolla lapulla, sen verran pienet kertoimet sinne enää jäi jäljellä oleviin. En kyllä tiedä mikä kirvoitti melkein 10 vuotta sitten rekanneen 13 viestiä painaneen tätä kommentoimaan.😄

Suositut

Back
Ylös Bottom