Urheilullisesti joo, mutta viihdearvoltaan hyvä matsi. Paljon parempi kuin katsoa jonku nuoren prospektin hakkaavan näitä vanhoja sotaratsuja bisneksen nimissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin ekan erän, arvelin että oon nähny jo liikaakin ja en tainnut olla väärässä ja kelasin loppuun.Olenko mä ainoa, jonka mielestä Diaz-Ferguson oli kamalaa katsottavaa?
Luin ekaks, että "paistettu mulkku" ja mietin, että harvinaisen osuva kuvaus rotasta.Jätin tarkoituksella kaikki Tsimaevin haastiksen yms välistä. Mutta ilmeisesti olisi ollut katselemisen arvoinen, kun Rogan oli ilmeisesti esittänyt niitä epämiellyttäviä kysymyksiä ja katsomosta buuattu tuo paistettu muikku ulos.
Muikku on muikku vaikka voissa paistaisLuin ekaks, että "paistettu mulkku" ja mietin, että harvinaisen osuva kuvaus rotasta.
Hirveen rumaa rääpimidtä, mutta eikö se oo sina ollit? Fergusonin hermotus mennyttä pääiskujen takia, ja tolppapotkujenKatoin ekan erän, arvelin että oon nähny jo liikaakin ja en tainnut olla väärässä ja kelasin loppuun.
Harmi etten betsannut "yli 4,5 erää".
Tonyn pitäisi nyt ihan ehdottomasti jäädä eläkkeelle. Ei enää yhtäkään ottelua, jos minulta kysyt.Olenko mä ainoa, jonka mielestä Diaz-Ferguson oli kamalaa katsottavaa?
Toi I kill everybody ja allahu akbar ei liittynyt mitenkään toisiinsa. Heitti lopussa terveiset omalla kielellä ja kiitti tuesta. Loppuun sanoi vaan inshalla ja allahu akbar. Noita heitellään ilman mitään sen enempää tarkoittamatta. Kuuluu osana kulttuurin kielikuvaa ja puhetyyliä. Pointti tällä mun viestillä oli vaan korjata toi sun väärä tulkinta. Samaa mieltä Khamzatista muuten eli aika vaikea on tän viikonlopun jälkeen enää miehen persoonasta tykätä. Ottelijana toki täysi monsteri. Ilman glove touch shoottia olisi silti voittanut ton matsin..
No jaa, minusta kaveri vetää vain samanlaista roolia mitä Conor, että mediaan huudellaan fuck you, kill you all, i beat everybody ja näytöt vakuuttaa kehässä. Siviilissä sitten olet rauhallinen kaveri joka kanssa vois vetää vaikka kuppia. Just tommosella "kusipää" asenteella saa sitä famea ja PPV tulot nousee -> ottelijan tulot nousee myös.
No ehkä sen verran erotuksella että kyllä Conorilla vähän sekosi pakka kun siviilissä löi pappoja ja heittelee tikkaita bussiin.
Sitten kaverit, Jones tms jotka huumeilla sekoilee, silloin tietää henkilö ei vedä enää roolia kun siviilissä sattuu ja tapahtuu.
Ehkä nyt aivan kaikkea tapahtunutta ei tarvitse Chimaevin niskaan kaataa. Costa on pyörinyt kuulemma Performance Institutella, venueiden bäkkäreillä sekä ottelijoiden hotelleilla ilman mitään järkevää syytä jo pitkälle toista viikkoa ennen matsia, tarkoituksenaan lähinnä vaan olla härkkimässä porukkaa. Khamzat varmasti on provonnut kaikenlaista tässä, mutta Costa osaa kyllä tuon spedeilyn jalon taidon myös ihan mainiosti.Joo mitä nyt vaan Chimaev koetti aloittaa kolme joukkotappelua fightweekillä (Costa, Holland, Diaz)
Costahan on puhdas trolli. Oli tosiaan aiemmin melko vastenmielisen ja omahyväisen douchebagin oloinen, en tiedä johtuiko huonosta kielitaidosta vai mistä. Etenkin Izzy-matsista Vettori-matsiin oli varmaan inhokkipersoona koko UFC:stä.Ehkä nyt aivan kaikkea tapahtunutta ei tarvitse Chimaevin niskaan kaataa. Costa on pyörinyt kuulemma Performance Institutella, venueiden bäkkäreillä sekä ottelijoiden hotelleilla ilman mitään järkevää syytä jo pitkälle toista viikkoa ennen matsia, tarkoituksenaan lähinnä vaan olla härkkimässä porukkaa. Khamzat varmasti on provonnut kaikenlaista tässä, mutta Costa osaa kyllä tuon spedeilyn jalon taidon myös ihan mainiosti.
Mä luulen että tuossa Costan touhussa on myös vielä vähemmän pilkettä silmäkulmassa kuin edes Chimaevilla. Costasta on ainakin meikäläiselle tullut varmaan pahemmat narsisti-vibat kuin mitä olen saanu kenestäkään muusta ottelijasta, enkä heittele tuota sanaa ympäriinsä ihan heppoisesti.
Silloin jos jotain aivan totaalisen " " tapahtuu ja Costa liittyy asiaan jotenkin, niin en kovin helpolla usko etteikö homma olisi vähintään 50% Costan aiheuttamaa tai tämän syytä jollain lailla.
Niin vähän niinkuin esim tökki sitä hoitajaa joka ei suostunut koronapassia Costalle tekemään ihan vaan sillä että Costa sitä uhkailemalla vaati? Tietty Costan touhut näyttää varmaan ihan symppiseltä kun niitä seuraa Costan omista keekoiluvideoista.Costahan on puhdas trolli. Oli tosiaan aiemmin melko vastenmielisen ja omahyväisen douchebagin oloinen, en tiedä johtuiko huonosta kielitaidosta vai mistä. Etenkin Izzy-matsista Vettori-matsiin oli varmaan inhokkipersoona koko UFC:stä.
Mutta nyt kun viime aikoina seurannut miehen somekäyttäytymistä, etenkin tämän Chimaev-"beefin" ympärillä, niin ihan pelkkää rölläämistähän se touhu on. Virnuillen härkkii joka suuntaan ja nimenomaan pilke silmäkulmassa, ainakin mitä minulle noista keisseistä on välittynyt. Ihan tarkoituksellakin ottanut tuollaisen totaalispeden roolin, mutta ei nyt kuitenkaan mitään tappojuttuja huutele kurkku suorana tai riehu bäkkäreillä. Kunhan tökkii ja kokeilee, että missä kalikka kalahtaa.
Totta kai tietää, mutta sä et tiedä. En tiedä minäkään muuta kuin, että toi sun tulkinta on täysin väärä.Tämä on kyllä uskomatonta selittelyä. Kyllä Chimaev täsmälleen tietää mitä sanoo.
Jaa, tuollainen on mennytkin itseltä ohi. Varmaan se Costakin sitten pöljäilee, mutta imo sentään suurimmilta osin lystikkäämmällä tavalla kuin Chimaev. Khamzat ei kyllä itsestään onnistu sympaattista kuvaa luomaan edes niillä omilla videoillaan.Niin vähän niinkuin esim tökki sitä hoitajaa joka ei suostunut koronapassia Costalle tekemään ihan vaan sillä että Costa sitä uhkailemalla vaati? Tietty Costan touhut näyttää varmaan ihan symppiseltä kun niitä seuraa Costan omista keekoiluvideoista.
Olen hiukan eri mieltä. En välttämättä siitä, että touhussa on show'ta mukana, mutta siitä, että Khamzat erityisesti hakisi mahdollisimman voimakkaita tunnereaktioita faneilta ja kyseessä olisi pelkkä tietoinen konnan roolin ottaminen a'la Colby.Khamzatista kyllä yhä uskon että tuossa on showta mukana roppakaupalla ihan silläkin, että eihän tuollainen "I kill everybody"-kiekuja voisi olla ihmisenä mitenkään edes niin funktionaalinen että voisi olla edes työelämässä, saatikka ammattiurheilun huipulla. Conorkin on aiheuttanut sen verran paljon oikeita haavereita ja vaaran paikkoja sivullisillekin omalla täysin edesvastuuttomalla toiminnallaan, että en kyllä usko mitenkään etteikö Khamzat saisi aika ronskia "islam&ähläm-lisää" vihaamisen suhteen, kun katsoo miten koomisiin mittasuhteisiin tämäkin on mennyt näin lyhyessä ajassa. Mutta sitähän tuo haluaakin selvästi, eli kyseessä on win-win tilanne ottelijalle sekä yleisölle, keep up the good work! Ei Tony Halmekaan yrittänyt saada kaikkia ihmisiä tulemaan paikalle katsomaan kun tämä voittaa.
Minä en ole missään vaiheessa väittänyt että Khamzatin touhussa olisi kyse pelkästään roolin vetämisestä.Olen hiukan eri mieltä. En välttämättä siitä, että touhussa on show'ta mukana, mutta siitä, että Khamzat erityisesti hakisi mahdollisimman voimakkaita tunnereaktioita faneilta ja kyseessä olisi pelkkä tietoinen konnan roolin ottaminen a'la Colby.