Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Back2back kaks vitun kovaa eventtiä peräjälkeen. Tilaa nyt vaan se kuukausi.Kukas ymmärtää viaplayn tsydeemin? Onko pakko tilata kuukaudeksi että näkee tän päiväisen, vai voiko jotenkin ostaa vaan tän päivän eventin johonkin hintaan?
Tai onko jotain muuta paikkaa mistä ostaa kertaostona tän päivän eventti?
viime matsin jälkeen majaillut jenkkilässä, ja sieltä suoraan apu dapiin.Hookerin kohdalla aika iso ongelma taitaa olla, ettei ole päässyt ausseissa treenaamaan kunnolla? Vai onko tietoa , liekkö kaveri majaillut pidempää esim. jenkkilässä ?
Mutta kun mulle ei selvinnyt että näkyykö main cardi sieltä kans, ku niiden sivuilla oli että (fight pass) että pääkortti näkyis viaplaylla vaan, en tajua tosta mitään, ni en nyt tilaa molempia ainakaan. Ja toinen ei tuu kuitenkaan semmoiseen aikaan että voisin livenä kattoaBack2back kaks vitun kovaa eventtiä peräjälkeen. Tilaa nyt vaan se kuukausi.
Viaplayllä näät tänään prelit ja mainin. Ens vkl mainin.Mutta kun mulle ei selvinnyt että näkyykö main cardi sieltä kans, ku niiden sivuilla oli että (fight pass) että pääkortti näkyis viaplaylla vaan, en tajua tosta mitään, ni en nyt tilaa molempia ainakaan. Ja toinen ei tuu kuitenkaan semmoiseen aikaan että voisin livenä kattoa
Millä sivustolla, jos saa kysyä? Alkanu innostumaan vedonlyönnistä kun eka kertalaisena tuli hyvä potti pari vuotta sittenKerroin 70 Teixeira, Hooker Ja Jingliang, pakko kokeilla vaikka todnäk tulee käänteisenä voitot.
Fight passilla näkyy pelkkät esiottelut. Pääkortti näkyy vasta tiistaina.Jos tietäis varmaks ni ostaisin ton fight passin
Oon ihan Veikkauksen sivulla pistellyt pikku betsejä mitä jää muista perus lotto yms rahoista ylimäärästä. Tai sitten Betsson, siellä yleensä paremmat kertoimet tainnu olla pystyy myös vähän laajemmin veikkaamaan kun veikkauksella ei taida muutenkuin voittajaa pystyä veikkaamaan, ei voittotapaa, erää tms.Millä sivustolla, jos saa kysyä? Alkanu innostumaan vedonlyönnistä kun eka kertalaisena tuli hyvä potti pari vuotta sitten
Jos googlaa watchwrestling, niin pääsee sivulle, johon kerätään noita livestreamlinkkejä UFC-tapahtumista ja tallennuksia jälkikäteen.
Nyt seuraavaksi.Laittakaahan viestiä ku Makun matsi.