UFC 267: Błachowicz vs. Teixeira (La 30.10.2021 Etihad Arena, Abu Dhabi)

Eiköhän joku räkästriimi löydy jostain jos haluaa sniiduilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukas ymmärtää viaplayn tsydeemin? Onko pakko tilata kuukaudeksi että näkee tän päiväisen, vai voiko jotenkin ostaa vaan tän päivän eventin johonkin hintaan?
Tai onko jotain muuta paikkaa mistä ostaa kertaostona tän päivän eventti?
Back2back kaks vitun kovaa eventtiä peräjälkeen. Tilaa nyt vaan se kuukausi.
 
Back2back kaks vitun kovaa eventtiä peräjälkeen. Tilaa nyt vaan se kuukausi.
Mutta kun mulle ei selvinnyt että näkyykö main cardi sieltä kans, ku niiden sivuilla oli että (fight pass) että pääkortti näkyis viaplaylla vaan, en tajua tosta mitään, ni en nyt tilaa molempia ainakaan. Ja toinen ei tuu kuitenkaan semmoiseen aikaan että voisin livenä kattoa
 
Mutta kun mulle ei selvinnyt että näkyykö main cardi sieltä kans, ku niiden sivuilla oli että (fight pass) että pääkortti näkyis viaplaylla vaan, en tajua tosta mitään, ni en nyt tilaa molempia ainakaan. Ja toinen ei tuu kuitenkaan semmoiseen aikaan että voisin livenä kattoa
Viaplayllä näät tänään prelit ja mainin. Ens vkl mainin.
 
Tämä ei ole ppv eventti, joten olettaisin että näkyy livenä ihan fight passissa.

E. En ole kyl satavarma, kovin on sekava toi kuvio jotenki..
 
Jos tietäis varmaks ni ostaisin ton fight passin
 
Jos googlaa watchwrestling, niin pääsee sivulle, johon kerätään noita livestreamlinkkejä UFC-tapahtumista ja tallennuksia jälkikäteen.
 
No niin nyt mennään! Hieno katsoa primetimessä tämmöstä herkkua. Kaljat on nyt kylmää ja pari pitsaa laatikossa.

Makulle sub voitto ja velivenäläisille pettymyksiä olisi hyä.
 
Millä sivustolla, jos saa kysyä? Alkanu innostumaan vedonlyönnistä kun eka kertalaisena tuli hyvä potti pari vuotta sitten
Oon ihan Veikkauksen sivulla pistellyt pikku betsejä mitä jää muista perus lotto yms rahoista ylimäärästä. Tai sitten Betsson, siellä yleensä paremmat kertoimet tainnu olla pystyy myös vähän laajemmin veikkaamaan kun veikkauksella ei taida muutenkuin voittajaa pystyä veikkaamaan, ei voittotapaa, erää tms.
 
On kyllä vähän outo fiilis kun tälleen prime timeen tulee ottelut ja parin oluen kera katseltua versus sunnuntai aamuna silmät ristissä. Kelpaa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom