Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nick Diazin nykykunto on täysi arvoitus pitkän ottelutauon jälkeen, mutta Diazit vaikuttaa sellaisilta elämäntapataistelijoilta, että tuskin on ihan rapakuntoon päästänyt itseään. Kohtahan se nähdään.
Iälle annetaan mun mielestä täällä turhankin paljon merkitystä. Kaveri on -83 syntynyt, ei se nyt mikään ikäloppu ole. Enemmän tuo tauko varmasti vaikuttaa.
Ikä sinällään ei varmasti ole este korkeammallekaan rankingille. Eli ei tästä tarvitse mun mielestä minään "pappaotteluna" puhua. Tyylillisesti en toki usko, että Diaz tulee nimenomaan welterissa hirveän hyvin pärjäämään näitä kärkipään painijoita vastaan, vaikka tästä voiton ottaisikin.
Vaikea oikein nähdä, millä asein Murphy voisi Valentinan voittaa.
Päämatsi on kyllä kiinnostava. Ortega on kehittynyt kovasti, saa nähdä riittääkö.
Saa nähdä joo. Niin masentuneen näköinen oli kyllä ESPN- haastiksessa, että mitäköhän mahtaa käydä. Kehässä vaan sen takia, että muut sinne pakottaa, eikä oo muuta pakokeinoa elämästä. Toivottavasti saa asiansa kuntoon, ja rauhan itselleen.Nick Diazin nykykunto on täysi arvoitus pitkän ottelutauon jälkeen, mutta Diazit vaikuttaa sellaisilta elämäntapataistelijoilta, että tuskin on ihan rapakuntoon päästänyt itseään. Kohtahan se nähdään.
Iälle annetaan mun mielestä täällä turhankin paljon merkitystä. Kaveri on -83 syntynyt, ei se nyt mikään ikäloppu ole. Enemmän tuo tauko varmasti vaikuttaa.
Ikä sinällään ei varmasti ole este korkeammallekaan rankingille. Eli ei tästä tarvitse mun mielestä minään "pappaotteluna" puhua. Tyylillisesti en toki usko, että Diaz tulee nimenomaan welterissa hirveän hyvin pärjäämään näitä kärkipään painijoita vastaan, vaikka tästä voiton ottaisikin.
Vaikea oikein nähdä, millä asein Murphy voisi Valentinan voittaa.
Päämatsi on kyllä kiinnostava. Ortega on kehittynyt kovasti, saa nähdä riittääkö.
Milloin Holloway on lyönyt Volkanovskin lähes keskeytyskuntoon?Pahinta olisi jos Ortega hakkaisi Volkanovskin lahes keskeytyskuntoon mutta Volkanovskilla enemman kevyita lyonteja -> Volkanovski pitaa vyonsa. Niinkuin Hollowayta vastaan. Volkanovski ei ole erityisen kunnioitettu mestari.
Kay vaikka tuolta katsomassaMilloin Holloway on lyönyt Volkanovskin lähes keskeytyskuntoon?
Sinun artikkelista lainattua : "I had the first three rounds for Holloway, though I’d be lying if I said I felt confident about giving either man the third round. It was a real toss-up in the moment."Kay vaikka tuolta katsomassa
Robbery Review: Alexander Volkanovski vs. Max Holloway at UFC 251
We take a look at controversial fights and decide whether they are truly worthy of the term "robbery."www.mmafighting.com
"lahes keskeytyskunto" on kieltamatta liioittelua mutta ryostohan tuo oli
Sinun artikkelista lainattua : "I had the first three rounds for Holloway, though I’d be lying if I said I felt confident about giving either man the third round. It was a real toss-up in the moment."
"Not a robbery. But man, the 10-point must system sucks."
Mitkäs erät itse annoit Hollowaylle?
(itse en muista matsia ja ei ole oikein motivaatiota katsoa ottelua jonka tulos on jo tiedossa)
View: https://youtu.be/TvJgnXipa-s
Tosiaan hankala tota matsia on hirveäksi ryöstöksi kutsua. Todella tasainen matsi oli ja toivottavasti tullaan näkemään vielä kolmas.
Tässä nyt viilaan hieman pilkkua, mutta sana "ryöstö" ei tällaisessa oikein kuvaa tapahtumia mielestäni. Jos omat muistikuvat pitää paikkaansa, olisin nähnyt tuon niukasti Maxille, mutta kyseessä oli kuitenkin todella tasaväkinen ottelu ja sellaista on vaikea ryöstöksi sanoa.Jaa lainasit sitten yhden ihmisen mielipidetta? Samassa artikkelissa oli polli johon vastasi 3008 henkiloa ja 59% sanoi etta se oli ryosto. MMAFighting.comin polliin mukaan (5418 vastaajaa) 81.2% piti Hollowayta voittajana.
En muista matsia tismalleen koska siita on niin pitka aika, ja en itsekaan aio katsoa sita uudestaan. Ekaa kertaa kun katsoin muistin etta olin niin iloinen etta Holloway oli saamassa ansaitusti vyotaan takaisin ja sitten tulos oli sellainen splittituhnu. En aio turhauttaa itseani uudelleen.
Viime Bellatorissa yksi tuomari, olikohan muistaakseni Jerin Valel, pisteytti Romero vs Davisin Romerolle. Tätä on aika lailla kautta linjan mediassa pidetty aivan käsittämättömänä tuomiona ja sitä se oli omastakin mielestäni, en keksi muuta selitystä tuolle kuin että kyseinen jamppa on torkkunut koko matsin läpi ja pisteyttänyt matsin fanien toiveiden mukaan hätäpäissään.Säännöllisestihän näitä näkee, missä yksittäinen tuomari laittaa pisteet kaverille, joka otti selvästi joka erässä turpaansa. Nämä ovat ryöstötuomioita /sellaisen yrityksiä.
Itse en näitä tasaisia matseja ryöstöiksi kutsuisi. Totta on kuitenkin, että ihan hyvin olisi voinut mennä toisinkin päin ja viilaan nyt vain pilkkua, kun särähtää itsellä välillä tiukoissa matseissa tuo ryöstö-sana korvaan.
Jos Nick Diaz voittaisi tämän tyrmäyksellä tai jollain suvereenilla pystyhallinnalla niin ei kyllä UFC:lla sellaista rajaa ole joka tekisi mahdottoman pistää tittelimatsiin. Conorkaan ei ole voittanut Obaman ajan jälkeen kuin yhden ottelun ja on aivan jatkuvasti yhden voiton päässä titteliottelusta. Ketä tuolla divarissa on joka vetäisi PPV-lukuja muuta kuin Masvidal? Ei ketään.Tuskin Diaz mihinkaan tittelimatsiin voitolla paasee, eihan Lawler ole enaa edes TOP 15:ssa. UFC:llakin mennee jossain raja.