Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo Muy Thai clinchi näytti olevan yksi tekniikka minkä ajateltiin toimivan pienempää kaveria vastaan, mutta siitäkin puuttui voima sekä taito niin kaveri sai vedellä pahan näköisiä vapareita siinäkin. Eiköhän miehellä ole vielä vähän annettavaa kuitenkin suomen illoissa kun saadaan kuitenkin mainostaa entisenä UFC ukkonakin, ja sopivalla match makingillä olisi ihan hauska katsellakkin.
Ensinnäkin tilastot ufc sivuilta joten voi ottaa foliohattu päässä.
2 erä tukhugov vs murphy
Lyönnit 5-25
Sig strikes 4-14
sub attempts 0-1
pass 0-1
takedowns 2-0
3 erä tukhugov vs murphy
Lyönnit 4-20
Sig strikes 2-9
pass 0-2
takedowns 2-0
Helvetin huono idea tehdä thai clinchiä kovaa lyövää vastaan.
Rentous puuttui muutenkin täysin.
En usko että olis voittanut vaikka olis mikä strategia ollut, seuraavaks sit
johonkin pienempään organisaatioon.
UFC 242: Khabib vs. Poirier Live StreamStreamia kellää?
Lyötyy varmasti parempia janttereita ympäri maailmaa, mutta jos haluamme ostaa liput Helsingin UFC-iltaan, siihen ei auta jos 11/11 janttereista on vaikka Dagestanista...
Mutta miksi UFC haluaisi myydä lippuja juuri UFC Helsinkiin, jos voi myydä enemmän lippuja jonnekin muualle?
Mutta miksi UFC haluaisi myydä lippuja juuri UFC Helsinkiin, jos voi myydä enemmän lippuja jonnekin muualle?
Ihan hyvää settiä naisten matsiksi mun mielestä?
Ja pikkusen toi Lee hehe. Olen kyllä ottanut parikolmeneljä olutta.
Nyt on kyllä niin löysän näköstä tää naisten matsi, että melkein kun katselis peruskurssin vikana päivänä järjestettäviä sparreja.
Ihan hyvää settiä naisten matsiksi mun mielestä?
Ja pikkusen toi Lee hehe. Olen kyllä ottanut parikolmeneljä olutta.
Perkele jos tässä vaiheessa iltaa Lee on , niin main eventissä Khabib jo ihan