Nyt ratkassaan ufc isoin naisnenä. Bleed!
Damn, all I can look at now!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ratkassaan ufc isoin naisnenä. Bleed!
Jos huipulla aikoo kilpailla ni leuan täytyy kestää tai suojauksen täytyy olla sillä tasolla että se mitä suojauksen läpi tulee ei kolise pahasti, koska jotain pääsee aina läpi.
Ei se ole häpeä, nyt se vaan tuli selkeästi ilmi toisen Stiff KO:n myötä. Kaikkea kun ei voi treenata paremmaksi, leuka on yksi näistä. Eiköhän UFC taival ollu siinä ja kenties ura tappelijana myös.
No onhan tuo ihan **rseestä, että Pacu ei tainnut saada yhtään "helppoa" matsia UFC:ssä. Millä mahdollista Helsingin iltaa rakennetaan???
Mun silmään näytti siltä, että packalen oli paljon huonompi urheilija kuin vastustaja. Hitaampi, kankeampi. Ei noilla eväillä ikävä kyllä tätä enempää ollut ufc:ssa annettavaa. Matossa, jos aikoo ratkaista niin pitäisi olla keinot päästä sinne. Hyvä, että pääsi kuitenkin useamman kerran kokeilemaan ottelemista ufc:ssa. Ei se ole häpeä, jos joku muu on parempi. Ei jäänyt mitään jossiteltavaa.
Packalenin polvet clinch:ssa oli ihan jees, mutta ikävä kyllä vastustajan kädet rokotti vielä kovempaa.
Pää pystyyn ja rohkeasti kohti uusia haasteita.
No eihän kyse ole tuosta pommista vaan siitä, että 9-0 vitun hankala vastustaja pistetään Diakesen jälkeen Paculle vastaan.... Ainakin itse näen tämän varsin ratkaisevana siihen, ettei Helsingissä tarvitse katsoa UFC-iltaa vuonna 2020.... Vituttaa niin paljon etten pysty sanomaan, ennenkuin Khabib tyrmää featherweightin...
Tämä, kyllähän tuo Makwanin painitausta joka juontaa lapsuudesta asti näkyy aivan eri tasoisena kamppailusilmänä ja flowna.Ei oo Teemulla lahjakkuutta tohon hommaan, silmää, nopeutta ja flowta mitä katon ottelijoista, niin oikeastaan kaikki puuttuu.
E: paljonko menee jännityksen piikkiin, niin en tiedä, mutta todella jäykältä näytti kehään tullessaan.
Oon varmaan misogynisti pelle, mutta todella uuvuttavaa katsottavaa reilusti yli 90% naisten matseista.
No, tottakai se ura oli siinä, kuten oli Antoninkin ura, kun ei ollut UFC:llä halua rakentaa uraa. Toki Makun suureksi kunniaksi täytyy todeta moninverroin parempi supliikki jokaisella kuviteltavalla kielellä ja ylisuorittaminen matseissa, mutta kyllähän **tuttaa Packalenin, Kuivasen ja Niinimäen kohtelu UFC:ssä, kun kukaan ei ole Makua huonompi häkissä, ehkä...
No niinhän se vaan valitettavasti on.Oon varmaan misogynisti pelle, mutta todella uuvuttavaa katsottavaa reilusti yli 90% naisten matseista.
No, tottakai se ura oli siinä, kuten oli Antoninkin ura, kun ei ollut UFC:llä halua rakentaa uraa. Toki Makun suureksi kunniaksi täytyy todeta moninverroin parempi supliikki jokaisella kuviteltavalla kielellä ja ylisuorittaminen matseissa, mutta kyllähän **tuttaa Packalenin, Kuivasen ja Niinimäen kohtelu UFC:ssä, kun kukaan ei ole Makua huonompi häkissä, ehkä...
Mutta, kun Makvan osaa homman niin nautitaan sitten siitä...